دکتر مهدی کریمی

جراح - دندانپزشک زیبایی فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا

۰
(۰)
دکتر مهدی کریمی
checked

شماره همراه :

آدرس :

تهران ، سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ۵۶-ط۴-واحد۴۰۲

شبکه‌های اجتماعی :

درباره دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا می باشند وعضو ITI (international team for implantology) بوده همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می‌گذراند.


خدمات:
• ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
• طراحی لبخند (Smile design)
• لمینیت های (veneers) سرامیکی
• لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
• روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
• درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
• ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
• ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
• دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان‌ها در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.

نمونه کارهای دکتر مهدی کریمی

نظرات زیباجویان​

فاطمه بردبار
فاطمه بردبار
بیشتر بخوانید
حدود ۴ سال مشکل بلع و برگشت موااد غذایی داشتم که به هر پزشک و جراحی مراجعه کردم نتونستن مشکل منو حل کنن و حتی بالون و سایر روش ها رو روم انجام دادن و متاسفانه نتیجه ای نداشت . خدا رو شکر با معرفی دوستان به آقای دکتر نریمان زاده معرفی شدم و ایشون با اطلاعات دقیقشون تونستن بیماری منو که آشالازی بود رو تشخیص بدن و با جراحی لاپاراسکوپی برطرف کنن . واقعا ازتون ممنون آقای دکتر هر وقت هر چی میخورم براتون دعا میکنم که همیشه سلامت و موفق و پایدار باشید
مهتاب مهرورز
مهتاب مهرورز
بیشتر بخوانید
حدود ۱ سال پیش با وزن ۱۱۰ کیلوگرم به دکتر داود نریمان زاده مراجعه کردم برای درمان چاقی و عمل اسلیو معده . بعد از ۱ هفته بدنم خود به خود وزن کم کردن رو شروع کرد و اشتهام خیلی مناسب شد . بعد از ۴ ماه حدود ۳۰ کیلو وزن کم کردم و این ناباورانه بود برای من و اطرافیانم . خدا رو شکر الان به وزن ایده آل خودم رسیدم و احساس بسیار خوبی دارم . از زحمات شما بسیار سپاسگذارم دکتر عزیز .
مسعود کمال زاده
مسعود کمال زاده
بیشتر بخوانید
مسعود کمال زاده هستن ۵۲ ساله از اهواز . حدود ۶ ماه پیش آقای دکتر منو جراحی لاپراسکوپی کیسه صفرا کردند . واقعا انتظار نداشتم جراحی به این راحتی و سرعت انجام بگیره . صبح عمل شدم و عصر ترخیص شدم و جای بخیه و درد بسیار ناچیزی داشت . من با کلمات نمیتونم قدردان زحمات و محبت های شما باشم اما آرزو می کنم همیشه تندرست و موفق باشید .
قبل
بعدی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.