کلینیک توانبخشی تبسم

۰
(۰)

سکته مغزی یک مشکل پیچیده مغزی است که به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد. اکثر بیمارانی که دچار سکته مغزی می‌شوند معمولا بسیاری از مهارت‌های حرکتی، تکلم، مهارت‌های فیزیکی و… خود را از دست می‌دهند. از این رو؛ یکسری مراکز برای بهبود حال این بیماران پایه‌گذاری شده‌اند که با نام مراکز توانبخشی سکته مغزی شناخته می‌شوند. این مراکز با استفاده از کادر مجرب خود به بیماران کمک می‌کنند تا بتوانند توانایی‌ها و مهارت‌هایی را که از دست داده‌اند، مجددا بدست آورند. افرادی که در مسیر توانبخشی قرار می‌گیرند، نگرانی‌ها و سوالات بسیاری خواهند داشت. روند درمان به چه صورت است؟ چه انتظاری از این فرایند باید داشت؟ چگونه بهترین مرکز توانبخشی سکته مغزی را پیدا کنم؟ این‌ها سوالات و دغدغه‌هاییست که این بیماران را درگیر می‌کند. برای پاسخ به تمامی این سوالات و انتخاب بهترین مرکز توانبخشی در ادامه این محتوا ما را همراهی نمایید.

توانبخشی سکته مغزی

شناخت علائم سکته مغزی و همچنین انجام به موقع خدمات توانبخشی سکته مغزی، می‌تواند جان افراد بسیاری را نجات داده و سلامت جسمی افراد را به حالت اول خود برگرداند. همان طور که می‌دانید؛ مغز فرمانروای کل سیستم بدن بوده و اختلال در روند کار کردن آن، موجب یکسری اختلالات در مهارت‌های حرکتی، تکلم، عملکردهای فیزیکی و شناختی افراد می‌گردد. از این رو؛ کار با یک تیم مجرب در زمینه توانبخشی ضرورت پیدا می‌کند. پژوهش‌ها نشان داده است که توانبخشی به موقع بیماران و همچنین تکرار این درمان تاثیر بسزایی در روند بهبودی بیماران دارد. در واقع؛ توانبخشی به بیماران سکته مغزی کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را که به واسطه این اختلال مغزی از دست داده‌اند را مجددا بیاموزند. اما؛ برای این کار، انتخاب بهترین مرکز توانبخشی سکته مغزی از اهمیت بسیاری برخوردار است. یکی از بهترین کلینیک‌های توانبخشی، کلینیک تبسم است که در ادامه این محتوا به آن خواهیم پرداخت.

روند درمان توانبخشی سکته مغزی

بیمارانی که دچار سکته مغزی شده‌اند، باید بلافاصله توانبخشی را آغاز نمایند. هرچه سریع‌تر نسبت به بازیابی مهارت‌ها و توانایی‌های بیماران تلاش شود، همان قدر زودتر به نتیجه خواهند رسید. از این رو؛ توانبخشی سکته مغزی بلافاصله پس از سکته مغزی شروع می‌شود. گفتاردرمانی، کاردرمانی، ماساژدرمانی، روان‌درمانی، فیزیوتراپی، درمان شناختی و… از جمله فعالیت‌هایی هستند که معتبرترین کلینیک‌های توانبخشی در راستای بهبودی بیماران سکته مغزی انجام می‌دهند. درمان بیماران بعد ترخیص از بیمارستان‌ها، معمولا در مراکز توانبخشی صورت می‌گیرد. اما؛ برخی از مراکز توانبخشی همچون کلینیک تبسم برای رفاه حال بیماران، امکان ارائه خدمات توانبخشی در منزل را فراهم کرده است. در روند درمان باید صبور باشید تا بتوانید به نتایج مثبتی دست پیدا کنید. اکثر افرادی که به کلینیک توانبخشی سکته مغزی تبسم مراجعه کرده‌اند، به بهبودی کامل جسمی، روحی و روانی دست یافته‌اند. پس نگران نباشید و همین امروز درمان خود را در کلینیک تبسم آغاز نمایید.

کلینیک توانبخشی سکته مغزی

انتظاراتی که از روند درمان توانبخشی سکته مغزی می‌توانید داشته باشید!

روند درمان بیماری به میزان آسیب ناشی از سکته مغزی بستگی دارد. از این رو؛ میزان آسیب یک فرد با فرد دیگر متفاوت است. چرا که هر سکته مغزی می‌تواند روی یکسری از اندام‌های بدن تاثیر بگذارد. کلینیک توانبخشی سکته مغزی تبسم، با به کارگیری نیروهای توانمند و باتجربه، سعی می‌کند بهترین شرایط را برای تسریع روند درمان بیماران فراهم نماید. در حالت کلی؛ باید بگوئیم که انتظارات افراد برای بهبودی یکسان نخواهد بود. برای اینکه هرچه سریع‌تر توانایی‌ها و مهارت‌هایی را که از دست داده‌اید مجددا بدست آورید، به کلینیک تبسم مراجعه کرده و از خدمات این مرکز در جهت بهبودی استفاده نمایید.

خدمات کلینیک توانبخشی تبسم برای بیماران سکته مغزی در منزل

خدماتی که توسط کلینیک توانبخشی تبسم در منزل بیماران سکته مغزی ارائه می‌گردد، شامل گفتاردرمانی و کاردرمانی می‌شود. این کلینیک به صورت کاملا حرفه‌ای به درمان این بیماران می‌پردازد. کلینیک تبسم یک مرکز توانبخشی سکته مغزی فعال است که برای راحتی و رفاه حال بیماران، خدمات خود را در منازل نیز ارائه می‌دهد. بیماران سکته مغزی بعد از اینکه توسط پزشک متخصص ارزیابی شدند، می‌توانند از کادر مجرب و حرفه‌ای این مجموعه در جهت خدمات کاردرمانی و یا گفتاردرمانی در منزل بهره‌مند شوند.

شما می توانید جهت توانبخشی سکته مغزی در منزل با کارشناسان مربوطه در کلینیک تبسم تماس بگیرید تا از این خدمات کلینیک تبسم بهره مند شوید .

مراقبت از بیمار سکته مغزی در منزل

کاردرمانی سکته مغزی در منزل

کاردرمانی سکته مغزی در استقلال بیماران نقش بسزایی دارد. کلینیک تبسم به تسهیل مهارت‌های حرکتی بیماران و همچنین تقویت عضلات آن‌ها در منزل کمک می‌کند. در واقع تیم حرفه‌ای کلینیک توانبخشی سکته مغزی تبسم در جهت افزایش تعادل در بیماران فعالیت می‌نمایند. بیمار در منزل خود با انجام یکسری از حرکات کششی از دفورمیتی شدن بدن خود جلوگیری می‌کند. در نتیجه؛ کاردرمانان کلینیک تبسم، در منزل بیمار اقدام به درمان وی خواهند کرد.

گفتاردرمانی سکته مغزی در منزل

یکی دیگر از خدماتی که توسط کلینیک توانبخشی سکته مغزی تبسم به بیماران ارائه می‌شود، گفتاردرمانی است. گفتاردرمانان عزیز بعد از ترخیص از بیمارستان، برای بهبود حال خود می‌توانند از خدمات توانبخشی در منزل استفاده نمایند. تمرینات حرکتی فک و صورت، بهبود بلع و جویدن، تسهیل روانی گفتار و همچنین بهبود هماهنگی عصب عضله از جمله تمرین‌هایی هستند که در طی روند درمان در منزل، بهبودی خواهند یافت. تیم مجرب و باسابقه کلینیک تبسم، با ارائه بهترین خدمات توانبخشی به بیماران سکته مغزی در منزل، در راستای بهبود هرچه سریع‌تر بیماران تلاش می‌کنند. سلامتی کامل شما برای ما اهمیت دارد!

بهترین کلینیک توانبخشی سکته مغزی

کلینیک‌ها و مراکز توانبخشی که خدمات خود را با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و همچنین روش‌های نوین ارائه می‌دهند، به عنوان بهترین مراکز توانبخشی سکته مغزی شناخته می‌شوند. درمان به موقع و استفاده از خدمات این کلینیک‌ها می‌تواند از ناتوانایی طولانی مدت بیماران جلوگیری کرده و جان آنان را نجات دهد. در حقیقت، توانبخشی به بهبود کیفیت زندگی شما بعد از سکته مغزی کمک می‌کند. شدت عوارض سکته مغزی، میزان و شدت ناتوانایی‌های فرد پس از سکته و همچنین نوع سکته مغزی در افراد مختلف، متفاوت است. بنابراین؛ برنامه توانبخشی هر فرد متفاوت از دیگری خواهد بود.

کلینیک تبسم، یکی از بهترین مراکز توانبخشی سکته مغزی است. چرا که از کادر درمانی مجرب در زمینه کاردرمانی، گفتاردرمانی، ماساژدرمانی، فیزیوتراپی، ارتوپدی و مشاوره تغذیه کمک گرفته و بهترین شرایط را برای بهبود بیماران فراهم می‌کند. این کلینیک، برای رفاه حال بیماران سکته مغزی، امکان ارائه خدمات توانبخشی را در منزل نیز فراهم کرده است. از این رو؛ افرادی که به هر دلیلی قادر به مراجعه به کلینیک‌ نخواهند بود، می‌توانند از خدمات توانبخشی در منزل کلینیک تبسم استفاده نمایند. هر چه سریع‌تر درمان خود را آغاز کنید تا توانایی‌ها و مهارت‌هایی که از دست داده‌اید را مجددا فراگیرید.

 

/سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ویکی درمان در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد./

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نگار عظیمی

من سرپرست محتوای رسانه ویکی درمان هستم، ما در ویکی درمان در تلاشیم اطلاعات دقیق، کاربردی و هدفمند را در اختیار مردم ایران قرار دهیم.

نوشته های مشابه