پیکرتراشی سریع بدون جراحی

۰
(۰)

 پیکرتراشی سریع  بدون جراحی

چاقی تنها یک مشکل زیبایی نیست. اضافه وزن علاوه بر اینکه ظاهر شما را نامناسب نشان می دهد برای سلامتی نیز مضرات بسیار زیادی دارد.

چاقی در کاهش میل جنسی، اختلال در ترشح هورمون ها و متابولیسم بدن، افزایش شانس ابتلا به بیماری هایی نظیر دیابت، چربی خون بالا، فشار خون بالا، کبد چرب و …. تاثیر بسیار زیادی دارد. از این رو کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافی بدن امری ضروری و واجب در حفظ سلامتی شماست.

امروزه روش‌های بسیار زیادی برای درمان این بیماری جهانی وجود دارد. در این بین آنچه بسیار مهم و ضروری است اجرای این روش ها زیر نظر پزشک و مبتنی بر برنامه صحیح و اصولی است تا از آسیب دیدن ارگان های داخلی بدن جلوگیری بعمل آید.

کلینیک ام اسکالپت ایران ارائه دهنده پیشرفته ترین تکنولوژی روز اروپا و آمریکا پیکرتراشی غیرتهاجمی در ایران

مزایای پیکرتراشی به روش هایفم:

  • بدون درد
  • عدم ایجاد زخم
  • مدت درمان کوتاه
  • عدم ایجاد شلی و افتادگی موضع پس از لاغری
  • کمترین عوارض
  • پاسخ دهی مناسب
  • عدم آسیب به بافت‌های داخلی بدن
  • برگشت ناپذیری

مزایای پیکرتراشی به روش هایفم

چرا پیکرتراشی به روش هایفم

دلیل اصلی که ما روش هایفم را به شما پیشنهاد می کنیم این است که اکثر قریب به اتفاق روش های پیکرتراشی یا همراه با ضرر و عوارض هستند و یا نتیجه دلخواه را به شما ارائه نمی دهند.

به عنوان مثال اگر شما از طریق روش های مانند رژیم و ورزش به فکر فیتنس و تناسب اندام خود باشید ممکن است در زمان لازم به نتیجه دلخواه خود نرسید چرا که این روش علاوه بر اینکه روشی طولانی مدت و طاقت فرساست از آن گذشته به دلیل تاثیر عوامل خارجی دیگر از رسیدن شما به نتیجه دلخواه جلوگیری می کند.

از طرفی روش های جراحی و تهاجمی نیز همواره با عوارض زیادی نظیر شلی و افتادگی موضعی، ایجاد زخم و آسیب به بافت های بدن و …. همراه است.

نحوه عملکرد روش هایفم

دستگاه ام اسکالپت چربی های ناحیه شکم، پهلو، ران و بازو که به سختی ازبین می روند را  بدون درد و عواض از بین می برد و از این طریق به کاهش وزن و تناسب اندام  طبیعی شما کمک شایانی می کند.

این روش کاملا ایمن بوده و بدون نیاز به بیهوشی و جراحی و بصورت سرپایی قابل انجام است و شخص همزمان با استفاده از این روش می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد.

ام اسکالپت یک روش پیکرتراشی است که دارای تاییدیه FDA است و موجب ساخت عضله و از بین رفتن چربی می شود. در این روش پالس های انرژی الکترومغناطیسی به بافت عضلانی منتقل شده و منجر به انقباض و انبساط سریع در عضلات می گردد.

این روش که در واقع، شبیه سازی شده ورزش عضلانی است هیچ گونه عوارضی ندارد و به صورت کاملاً طبیعی منجر به تقویت عضلات همزمان با چربی سوزی می گردد.

تقویت عضله همزمان با چربی سوزی

با کمک این دستگاه شما می توانید در عرض یک جلسه ۳۰ دقیقه ای بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ انقباض و انبساط در عضلات خود ایجاد کنید که این خود منجر به تقویت عضلات می گردد.

این مزیت دستگاه ام اسکالپت برای خوش فرم کردن باسن ، فیتنس شکم و ساخت سیکس پک، خوش فرمی بازو و نقاط دیگر بدن است. از این رو شما می توانید به راحتی همزمان چربی های بدریخت خود را از بین ببرید و از طرفی عضلات نقاط مختلف بدن تان را به فرم زیبا و شکیل خود برسانید

بدون حرکت و در آرامش کامل و بدون درد و عوارض جانبی عضلات شکم خود را تقویت و با میانگین ۱۶ درصدی حجیم کنید و در طول زمان تا اندازه ۱۹% شاهد کاهش چربی خواهید بود.

برای پیکرتراشی بدون جراحی به کجا مراجعه کنیم؟

کلینیک تناسب اندام و زیبایی السا واقع در خیابان فرشته مجتمع داریوش بلوک B واحد ۱ با پیشرفته ترین تجهیزات هایفم و ام اسکالپت به عنوان اولین مجموعه ام اسکالپت در ایران آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز است

قبل از مراجعه با این شماره جهت رزرو نوبت و دریافت مشاوره تماس بگیرید ۰۲۱۲۲۰۰۲۰۰۹

 

/سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ویکی درمان در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد./

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نگار عظیمی

من سرپرست محتوای رسانه ویکی درمان هستم، ما در ویکی درمان در تلاشیم اطلاعات دقیق، کاربردی و هدفمند را در اختیار مردم ایران قرار دهیم.

نوشته های مشابه