سفر به کانادا جهت شرکت در سمپوزیوم های پزشکی سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳

۰
(۰)

شرکت در کنفرانس ها یک روش بسیار مهم و آسان برای کسب دانش است. شرکت در کنفرانس ها در هر جای دنیا می تواند جالب و لذت بخش باشد. متخصصان زیادی هستند که دانش خود را در مورد جدیدترین نوآوری های پزشکی در این کنفرانس ها به اشتراک می گذارند.

افرادی که میخواهند برای شرکت در این کنفرانس ها به کانادا سفر کنند باید ویزای کوتاه مدت کشور کانادا را داشته باشند. پیچیدگی ها و مدارک زیادی برای گرفتن ویزای توریستی وجود دارد بنابراین بهتر است از مشاورین یک آژانس مسافرتی که به طور تخصصی خدمات مربوط به ویزای تویستی کانادا مانند پیکاپ ویزای کانادا را ارائه می دهند کمک بگیرید.

مراجعه به کارشناسان مجرب باعث می شود تا ویزای شما رد یا ریجکت نشود و هزینه اضافی برای درخواست مجدد ویزای کانادا نپردازید. آژانس های مسافرتی و کارشناسان آنها به شما قول اخذ ویزای تضمینی و فوری کانادا را می دهند، بنابراین می توانید با سپردن کارهای ویزایتان به آنها با خاطری آسوده به منزل بروید و چمدانتان را ببندید و خود را برای کنفرانس ها آماده نمایید.

کنفرانس یا سمپوزیوم های بین المللی علوم پزشکی، بیولوژیکی و دارویی 

(ICMBPS-22)

(ICMBPS-22) یک کنفرانس بین المللی است که به معرفی پیشرفت تئوری و عملی  در زمینه آموزش اختصاص دارد و نقش سلامت، اخلاق پزشکی، علم پزشکی و دارویی، بهداشت عمومی، زیست شناسی، نقش داروسازان در سلامت بیمار، داروسازی بالینی و نقش کلیدی آن در درمان، فعالیت های بالینی و مقررات و همکاری مشترک بین دانشگاهیان و متخصصان آموزش را ارتقاء می دهد.

در طول دهه گذشته (ICMBPS-22) شبکه های قوی از محققان پیشرو و پیشگامان آموزش در سراسر جهان ایجاد کرده است. هدف (ICMBPS-22) فراهم کردن فرصتی برای دانشگاهیان و متخصصان رشته های مختلف آموزشی با علایق بین رشته ای برای برقراری ارتباط بین رشته ها و ارتقا احترام به پژوهش و پیشرفت آموزش است.

(ICMBPS-22) پژوهشگرانی که مقالات تحقیقاتی آنها شامل تجزیه و تحلیل مفهومی، پیاده سازی طراحی و ارزیابی عملکرد هستند را دعوت میکند. همه مقالاتی که برای ارائه احتمالی در (ICMBPS-22) و انتشار در جلسات فرستاده میشوند در یک فرایند دوسوکور بررسی میشوند. مقالات ارسالی باید به زبان انگلیسی نوشته شده باشند. موضوعات اصلی (ICMBPS-22) مسائل جهانی در پزشکی، علوم زیستی، پزشکی و داروسازی است. کنفرانس بین المللی علوم پزشکی، بیولوژی و دارویی در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۲ در اتاوا برگزار می شود.

IIRST– کنفرانس بین المللی اخلاق پرستاری و اخلاق پزشکی

کنفرانس بین المللی اخلاق پرستاری و اخلاق پزشکی قرار است از ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲ در تورنتو برگزار شود. این کنفرانس بستری جهانی برای پژوهشگران، دانشمندان، دانشگاهیان، سیاست گذاران و کارشناسان صنعت برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، بحث درباره ی یافته های تحقیقاتی و کسب دانش مورد نظر در این زمینه از سراسر جهان با فرصت های شبکه ای فراوان ایجاد می کند.

کنفرانس بین المللی اخلاق و حرفه پزشکی

این کنفرانس در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ در مونترال برگزار خواهد شد. این کنفرانس توسط بنیاد تحقیقات سازمان دهی شده است تا فرصتی را برای پژوهشگران، نمایندگان و دانشجویان فراهم کند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و تجربیات و دانش خود را در زمینه اخلاق و حرفه پزشکی به اشتراک بگذارند. این کنفرانس یک نشست بین المللی بسیار خوب برای به اشتراک گذاشتن دانش و نتایج در برنامه ریزی و اجرا  ارائه خواهد کرد. هدف از برگزاری این کنفرانس فراهم کردن بستری برای محققان و دست اندرکاران در دو حوزه دانشگاه و صنعت است تا با پیشرفت های پیشرو در این زمینه آشنا شوند.

کنفرانس بین المللی اخلاق و حرفه پزشکی با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققین و پژوهشگران برای تبادل تجربیات و نتایج تحقیقاتی خود درباره تمام جنبه های اخلاق و حرفه پزشکی و همچنین بستری بین رشته ای برای محققان، پزشکان و اساتید فراهم میکند تا تحقیقات خود را ارائه دهند و در مورد جدید ترین نوآوری ها، گرایش ها، نگرانی ها و چالش های عملی و راه حل های اتخاذ شده در زمینه های اخلاق و حرفه پزشکی بحث کنند.

هفتصد و بیستمن کنفرانس بین المللی علوم پزشکی، دارویی و بهداشتی

این کنفرانس از۲۶ تا ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ در اتاوا، کانادا برگزار خواهد شد. ICMPH توسط انجمن جهانی تحقیق و توسعه (GSRD) سازماندهی میشود. هدف از برگزاری این کنفرانس فراهم کردن بستری برای دانشجویان، مهندسین، محققان و دانشمندان برای به اشتراک گذاشتن دانش و جدیدترین ایده های در حوزه علوم پزشکی، دارویی و بهداشتی است.

ICMPH-یک انجمن بین المللی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش و نتایج علوم پزشکی، دارویی و بهداشتی است. هدف از این کنفرانس فراهم کردن بستری برای  محققان و دست اندرکاران در هر دو حوزه دانشگاه و صنعت است تا با پیشرفت های پیشرو در این زمینه آشنا شوند.

  • مجموعه مقالات که ISBN دارند در کتابخانه تحقیقات جهانی بایگانی خواهند شد.
  • نتیجه در سایت های معتبر منتشر میشود
  • مجموعه مقالات در مجلات بین المللی با شماره ISSN و دارای ضریب تاثیر خوب و سایت های بین الملللی منتشر خواهد شد.

کنفرانس بین المللی فرماکولوژی سرطان و کاربردهای ICCPA

کنفرانس بین المللی فرماکولوژی سرطان

هدف کنفرانس بین المللی فارماکولوزی سرطان گردهمای دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققین و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد همه جنبه های فارماکولوژی سرطان برگزار می شود. همچنین یک پلتفرم بین رشته ای برای محققین، پزشکان و اساتید فراهم میکند تا آخرین نوآوری ها، مراحل، نگرانی ها و چالش های عملی و راه حل های اتخاذ شده در زمینه های فارماکولوژی سرطان و برنامه های کاربردی را ارائه دهند و درباره آن بحث کنند.

کنفرانس بین المللی فارماکولوزی سرطان در تاریخ ۸ تا ۹ اوت ۲۰۲۲ در مونترال کانادا برگزار میشود.

کنفرانس بین المللی پیشرفت در درمان چاقی و ژنتیک چاقی

هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی پیشرفت در درمان چاقی و ژنتیک چاقی گردهم آمدن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققان و پژوهشگران برای تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود درباره تمام جنبه های پیشرفت در درمان چاقی و ژنتیک چاقی است. همچنین یک پلتفرم بین رشته ای برای محققان، پزشکان و اساتید فراهم می کند تا آخرین نواوری ها، مراحل، نگرانی ها و چالش های عملی پیش رو و راه حل های اتخاذ شده در زمینه های پیشرفت در درمان های چاقی و ژنتیک چاقی را ارده دهند و درباره آنها بحث کنند.

کنفرانس بین المللی پیشرفت در درمان چاقی و ژنتیک چاقی ۲۲ تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ در ونکوور کانادا برگزار میشود.

کنفرانس بین المللی بیوفیزیک کاربردی، فیزیک پزشکی و فناروری های بهداشت و درمان

هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی بیوفیزیک کاربردی، فیزیک پزشکی و فناوری های بهداشت و درمان گردهم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققان و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات و نتایج تحقیقات خود درباره تمام جنبه های بیوفیزیک کاربردی، فیزیک پزشکی و فناوری های مراقبت های بهداشتی است. همچنین یک پلتفرم بین رشته ای برتر برای محققان، پزشکان و اساتید فراهم میکند تا جدیدترین نوآوری ها، گرایش ها، نگرانی ها، و چالش های عملی و راه حل های اتخاذ شده در زمینه های بیوفیزیک کاربردی، فیزیک پزشکی و فناوری های مراقبت های بهداشتی را به اشتراک بگذارند. این کنفرانس از ۲۴  تا ۲۵ می در مونترال کانادا برگزار میشود.

کنفرانس بین المللی مدیریت و برنامه های سیستم مراقبت های بهداشتی

کنفرانس بین المللی مدیریت و برنامه های سیستم مراقبت های بهداشتی

هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی مدیریت و برنامه های سیستم مراقبت های بهداشتی گردهم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققان و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه های مدیریت و برنامه های سیستم مراقبت های بهداشتی است. همچنین یک پلتفرم بین رشته ای برتر برای محققان، پزشکان و اساتید فراهم میکند تا آخرین نوآوری ها، مراحل، نگرانی ها و چالش های عملی و راه حل های اتخاذ شده در زمینه های مدیریت و برنامه ریزی کاربردی سیتسم بهداشت و درمان را ارائه دهند و درباره آنها بحث کنند.

کنفرانس بین المللی مدیریت و برنامه های سیستم مراقبت بهداشتی از تاریخ ۱۴ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ در مونترال کانادا برگزار میشود.

کنفرانس بین المللی انفورماتیک، تکینیک ها و ابزارهای مراقبت بهداشتی

هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی انفورماتیک، تکنیک ها و ابزارهای مراقبت های بهداشتی گردهم اوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققان و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاری تجربیات و نتایج تحقیقات خود درباره تمام جنبه های انفورماتیک، تکینیک ها و ابزارهای مراقبت های بهداشتی است. همچنین یک پلتفرم بین رشته ای برای محققان، پزشکان و اساتید فراهم میکند تا جدیدترین نوآوری ها، گرایش ها، نگرانی ها و چالش های عملی ایجاد شده و راه حل های اتخاذه شده در زمینه های انفورماتیک، تکنیک ها و ابزارهای مراقبت های بهداشتی را ارائه میدهند و در این باره بحث می کنند.

کنفرانس بین المللی انفورماتیک، تکینیک ها و ابزارهای مراقبت های بهداشتی از ۱۹ تا ۲۰ جولای ۲۰۲۳ در تورنتو کانادا برگزار میشود.

 

/سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ویکی درمان در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد./

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نگار عظیمی

من سرپرست محتوای رسانه ویکی درمان هستم، ما در ویکی درمان در تلاشیم اطلاعات دقیق، کاربردی و هدفمند را در اختیار مردم ایران قرار دهیم.

نوشته های مشابه