Picture7 1
دکتر پدرام طالبیان
checked

دکتر پدرام طالبیان

فلوشیپ فوق تخصص جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک

اطلاعات تماس با دکتر پدرام طالبیان

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

خیابان ولیعصر (عج)، بین میرداماد و ظفر، مقابل بیمارستان ناجا، برج پیروز، واحد ۲۰۶

شبکه‌های اجتماعی :

درباره دکتر پدرام طالبیان

دکتر پدرام طالبیان، بورد تخصصی جراحی عمومی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک هستند، و تخصص اصلی ایشان انواع عمل های جراحی چاقی اعم از اسلیو معده، بای پس کلاسیک معده و مینی بای پس معده می باشد. ایشان همچنین عضو فدراسیون بین المللی جراحی چاقی و متابولیک و عضو انجمن جراحان درون بین ایران هستند.

خدمات

جراحی لاپاراسکوپی چاقی

سرطان‌های دستگاه گوارش

رحم، تخمدان و کیست تخمدان

جراحی چاقی

خارج کردن طحال

جراحی آپاندیس

جراحی کیسه صفرا

بهترین جراح اسلیو

نمونه کارهای دکتر پدرام طالبیان

نمونه کارهای دکتر طالبیان

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر به وبسایت و یا صفحه اینستاگرام دکتر پدرام طالبیان مراجعه کنید.

نظرات زیباجویان دکتر پدرام طالبیان

فاطمه بلیجی
بیشتر بخوانید
فاطمه بلیجی هستم با۵۳سال سن و وزن ۱۲۰کیلودرتاریخ ۹۸/۲/۲۴ جراحی بای پس نزد دکتر پدرام طالبیان انجام داده ام و الان باگذشت یکسال ازعملم، به وزن ۷۳رسیدم، بسیاری ازدردهای ناشی از اضافه وزنم برطرف شده، ازاین طریق از دکتر طالبیان کمال تشکر رادارم، درضمن به افرادی ک از اضافه وزن رنج میبرن، توصیه میکنم بدون هیچ نگرانی باعمل بای پس به زندگی خودجانی دگرببخشند.
خزایی
بیشتر بخوانید
با عرض تشکر خزایی هستم من در تاریخ پانزدهم آبان توسط دکتر طالبیان عمل شدم وزن من صدوپنجاه وسه کیلو بودم از عمل خود خیلی راضی هستم و الان وزنم صدوهفده کیلو هست.
سکینه قاسمی
بیشتر بخوانید
سلام من سکینه قاسمی هستم ۵۴ ساله، عمل بای پس معده نزد دکتر پدرام طالبیان انجام دادن الان مدت ۱۵ ماه که از عمل من میگذره من ۸۳ کیلو بودم الان ۵۶ کیلو هستم،من قبلا مشکل دیابت داشتم و از بعد عمل تا الان هیچ دارویی مصرف نکردم باتشکر از آقای دکتر.
بی نام
بیشتر بخوانید
با عرض سلام وتشکر فراوان به کاربلدترین دکتر آقای طالبیان، بنده یک سال ونیم هست که عمل انجام دادم. قبل عمل ۱۷۸ کیلو بودم و الان به لطف آقای دکتر ۸۹ کیلو هستم و انگار عمر دوباره ای به من داده شده و دوباره متولد شده ام با تیپ و اراده ای بهتر از قبل و اعتماد به نفس بالا ممنونم از لطف شما دکتر عزیز با تشکر.
رضا رستمی
بیشتر بخوانید
سلام. بنده رضا رستمی هستم که اضافه وزن شدیدی داشتم طوری که وزنم در روزهای قبل عمل ۱۴۰کیلو شده بود که مشکلات عدیده ای برای من ایجاد کرده بود طوری که با اندکی فعالیت نیم ساعته خستگی مفرط و زانو درد و کمر درد اجازه فعالیت بیشتر رو به من نمی‌داد. الان تا امروز که تقریبا ۸۰ روز از عمل من سپری شده وزنم به حدود ۱۱۵ کیلو رسیده که تا حد زیادی از کمر درد و...برطرف شده اند.
بی نام
بیشتر بخوانید
هرروز که خودمو تو آینه میبینم، اول خدارو شکر میکنم به خاطر اینکه با آقای دکتر جراحی شدم و بعد برای دکتر خوبمون آرزوی موفقیت بیشتر و سلامتی میکنم، نزدیک به سه سال هست که جراحی بای‌پس کلاسیک شدم و خداروشکر تا به الان مشکل خاصی هم نداشتم و کاملا راضی ام، بهترین و مهمترین تصمیم زندگیمو گرفتم و اگر باز هم به عقب برگردم حتما اینکار رو انجام میدم و همه چیز رو به آقای دکتر میسپرم، درست مثل روز جراحیم و تو اتاق عمل، مرسی که بهم زندگی دوباره دادین، قطعا شما هم میتونین فرشته ی نجات باشین.
بی نام
بیشتر بخوانید
من آدم جسوری نیستم تو انجام کارهایی مثل عمل جراحی و غیره ولی اضافه وزنم و عوارضش باعث شد تصمیم بگیرم این عمل رو انجام بدم از اینکه پیش دکتر طالبیان عزیز عمل کردم خیلی خیلی خوشحال و راضی هستم هیچ مشکلی خاصی نداشتم وهمیشه برای پاسخگویی دردسترس بودن، وزنم روز عمل با ترازوی خودم ٩٨ ، الان ۶۵، تاربخ عملم ٧ خرداد ٩٨.
قبل
بعدی
نوشته بیشتری برای نمایش وجود ندارد