بهترین جراح لیفت صورت تهران (سال ۱۴۰۲) – لیست ۱۰تایی ❤️

۰
(۰)

برای انجام هر نوع عمل جراحی، مانند عمل لیفت صورت، در مرحله اول باید بهترین جراح را شناسایی کنید. انتخاب بهترین پزشک، شاید آسان به نظر برسد، اما این‌گونه نیست.

به این خاطر که امروزه جراحان زیادی وجود دارند که عمل لیفت صورت را انجام می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود که تشخیص بهترین جراح لیفت صورت سخت شود.

جراحی لیفت صورت یا فیس لیفت چیست؟

همزمان با بالا رفتن سن، پوست خاصیت کشسانی و الاستیسیته خود را از دست می‌دهد، به مرور فرم افتاده ای پیدا می‌کند و چین ها و خطوط پوستی ظاهر می‌شوند. با این که این حالت، جزء روند طبیعی افزایش سن است، اما چین و چروک و افتادگی پوست می‌تواند برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد. غالبا افرادی که از ۳۰ سالگی عبور می‌کنند، دچار مشکلات بالا می‌شوند و به دنبال جراحی لیفت صورت می‌روند.

لیفت صورت در واقع یکی از روش های جوانسازی پوست و کاهش چین و چروک پوست می باشد.

ویژگی های بهترین جراح لیفت صورت

برای تشخیص بهترین جراح لیفت صورت، دو دسته از ویژگی‌های تخصصی و رفتاری باید مورد توجه باشد. تشخیص بسیاری از مواردی که به تخصص، مهارت و دانش پزشکی یک جراح برمی‌گردد، از حوزه دانش و توانایی شما خارج است. درباره این موارد غالبا باید به سازمان‌های و انجمن‌های علمی و تخصصی اعتماد کنید. چنین سازمان هایی به خوبی اطلاعات و مدارک دقیقی از تجربه‌ جراح در اختیار شما می‌گذارند. بهترین جراح لیفت صورت در حقیقت از نظر چنین مراکزی فردی است که سوابق و کارنامه درخشانی در حوزه‌ی جراحی پلاستیک داشته باشد.

از سوی دیگر ویژگی‌های فردی و اخلاقی یک پزشک نیز در انتخاب او به عنوان یک جراح خوب و قابل اعتماد بسیار موثر است. میزان تعامل پزشک با مراجعه کننده خود، معاینه و بررسی شرایط فرد، با دقت و حوصله و در آخر پیشنهاد بهترین روش جراحی و جوان‌سازی، همه از مواردی است که باید در نظر گرفته شود.

ابتدا باید اشاره شود که هدف از این نوشتار، ارائه یک فهرست از پزشکان و متخصصان جراحی زیبایی صورت و انتخاب یک فرد به عنوان بهترین جراح لیفت صورت نیست. در این مقاله، تنها معیارها و ویژگی‌هایی بیان شده است که به شما برای ارزیابی یک پزشک کمک می‌کند.پس از خواندن این مقاله خواهید دانست که برای انتخاب یک پزشک به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی، به چه نکاتی دقت کنید.

به طور کلی، بهترین جراح لیفت صورت که شما برای خود انتخاب می‌کنید باید دارای موارد زیر باشد:

  • تخصص، دانش و سواد پزشکی
  • تجربه، مهارت و توانایی جراحی
  • اخلاق، نوع برخورد با مراجعان و محل طبابت

مثلا پزشکی را در نظر بگیرید که برخورد مناسبی دارد اما تخصص کافی ندارد؛ یا پزشکی که تخصص و دانش کافی دارد اما آنقدر جوان است که هنوز به تعداد کافی عمل جراحی انجام نداده است؛ یا پزشکی که مهارت جراحی دارد اما به شما مشاوره کافی پیش از جراحی نمی‌دهد. تمام این موارد باید برای شما عاملی باشند که در انتخاب خود بیشتر دقت کنید و سطح انتظار خود را بی دلیل پایین نیاورید.

برای درج آگهی در این صفحه با ما تماس بگیرید.

چگونه بهترین جراح لیفت صورت را انتخاب کنیم؟

انتظارات خودتان از نتیجه عمل را مشخص کنید.

قطعاً شما از انجام عمل جراحی لیفت صورت هدفی دارید. سعی کنید هدف‌هایتان را واقعی‌تر، تصور کنید. با توجه به ویژگی‌های صورتتان تصور کنید که بعد از انجام جراحی لیفت صورت، چه‌ چهره‌ای خواهید داشت؟ با پاسخ دقیق، منطقی و نزدیک به واقعیت به این سوال، می‌توانید نیاز واقعی و انتظارتان را از نتیجه جراحی لیفت صورت بشناسید. سعی کنید تمام موارد مدنظرتان را در نظر بگیرید.

انتخاب بهترین جراح لیفت صورت

لیستی از بهترین جراحان لیفت صورت تهیه کنید.

سعی کنید در مرحله اولیه لیستی از جراحانی که اسم آنها را شنیده اید یا دوستان و افراد به شما معرفی می‌کنند یا در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی دیده اید تهیه کنید. با نوشتن این لیست، می‌توانید شروع به کسب اطلاعات درباره آنها کنید. با اطلاعاتی که بدست خواهید آورد تعدادی از این پزشکان مطمئنا از لیست شما حذف خواهند شد.

برای تعیین وقت مشاوره تماس بگیرید.

بعد از اینکه لیست پزشکان را کوچک تر کردید، وقت آن رسیده‌است که برای ویزیت و مشاوره حضوری به پزشکان مراجعه کنید. بهتر است، هدفتان را به منشی اعلام کنید تا در صورت امکان، روزی را برای حضور شما انتخاب کند که نمونه جراحی‌های قبلی پزشک، در آن روز مراجعه حضوری دارند.

مشاوره قبل از عمل، طلایی‌ترین زمان انتخاب محسوب می‌شود. در مشاوره قبل از عمل، حتما  انتظارات خود را از جراحی زیبایی بیان کنید. در این صورت، پزشک اطلاعات واقعی‌تری در خصوص نوع جراحی و مواردی را که می‌تواند برای شما انجام دهد شرح می‌دهد. سعی کنید توضیحات پزشک را براساس محدودیت‌ها و موانع رسیدن به زیبایی مدنظرتان، یادداشت کنید.

نمونه کارهای پزشک را بررسی کنید.

برای انتخاب بهترین جراح لیفت صورت، حتما نمونه کارهای انجام شده توسط او را مشاهده کنید. به جزئیات عکس‌ها، دقت کنید و مطمئن شوید عکس‌ها واقعی هستند و از نمونه‌کارهای همین پزشک است.

دقت کنید که عکس نمونه کارهای جراحی لیفت صورت، از تمام جهات صورت گرفته‌ شده‌باشد. ممکن است عکاسی خیلی زیرکانه، از بعضی جهات صورت انجام شده‌باشد تا شما گول بخورید. نداشتن فیلتر روی عکس‌ها نیز، از جمله موضوعات مهمی است که زمان مشاهده نمونه کارها لازم است دقت کنید.

نام افراد را در گوگل و شبکه های اجتماعی جستجو کنید.

صفحات اجتماعی بهترین جراح لیفت صورت، معمولا دنبال کنندگان زیادی دارد. سعی کنید کامنت‌های این صفحات را بررسی کنید. اگر در کامنتی متوجه شدید، شخصی که کامنت گذاشته‌است، قبلاً توسط همان پزشک جراحی شده‌است، سعی کنید، از طریق پیام خصوصی با او ارتباط بگیرید. کامنت‌های ناراضی را پیدا کنید و مطمئن شوید که کامنت های مثبتی که در این صفحات درج شده‌است، واقعی است. معمولاً سایت‌های پزشکی و مرتبطی وجود دارند که امکان درج کامنت در آن‌ها هست. در این صفحات، معمولاً نظردهی‌ها واقعی‌تر است. زیرا ادمینی برای پاک کردن هدفمند اطلاعات و کامنت‌ها، وجود ندارد.

عوارض عدم انتخاب بهترین جراح لیفت صورت

در جراحی‌های زیبایی، تخصص، تجربه و اخلاق خوب پزشک، از مهم‌ترین پارامترهای دستیابی به بهترین نتیجه است. ممکن است محو نتایج غیر واقعی عمل زیبایی برخی پزشکان شوید.

پزشکانی که در واقع، تجربه و سابقه مورد تاییدی در این حوزه ندارند. گاهی ممکن است گول تبلیغات اینستاگرامی یا پیامکی را بخورید و با هزینه پایین، خودتان و زیبایی طبیعی چهره‌تان را، به‌دست پزشکی بی‌تجربه دهید.شما با انتخاب بهترین جراح در این حوزه، شانس زیبا‌تر شدن را خواهید داشت، درحالی‌که با عدم انتخاب جراح خوب، عواقب نامطلوبی خواهید دید.

جراح لیفت صورت

هزینه جراحی لیفت صورت چقدر است؟

هزینه ی لیفت صورت به انواع آن بستگی دارد.

هزینه مینی لیفت صورت چند است؟

مینی لیفت صورت سرپایی انجام می شود و جراحی سنگینی نیست و هزینه ی مینی لیفت صورت به فاکتورهای مختلفی مثل مقدار چین و چروک صورت، نوع پزشک منطقه و هزینه بیمارستان بستگی دارد.

اقدامات لازم بعد از جراحی لیفت صورت چیست؟

تا دو روز بعد از جراحی باید گروتز سرد گذاشته شود، داروها سر ساعت خورده شود و باید از بالشت مخصوص نیز استفاده شود.

نواحی قابل درمان با لیفت کدام اند؟

لیفت لب، لیفت بینی، لیفت ابرو، لیفت چشم، لیفت شقیقه، لیفت گونه، لیفت غبغب و لیفت گوش

جمع بندی

در پایان باید افرادی که به دنبال زیبایی از طریق عمل لیفت (facelift) هستند باید بهترین جراح لیفت صورت را انتخاب کنند تا این عمل موثر واقع شود و از این کار پشیمان نشوند و مطمئن باشند که هزینه‌ای که انجام داده اند بیهوده نبوده است.

شاید به این دلیل که این عمل مربوط به زیبایی است به نظر برسد بدون عوارض یا درد است ولی اینطور نبوده و عمل جراحی لیفت صورت در صورت انجام اشتباه می تواند عوارضی جدی برای بیمار داشته باشد که با در نظر گرفتن این شرایط است که انتخاب بهترین جراح لیفت صورت اهمیت بیشتری پیدا می کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *