بهترین جراح بینی استخوانی در تهران ۱۴۰۲ ❤️

۰
(۰)

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین جراح بینی استخوانی در تهران یا بهترین جراح بینی غضروفی هستید، پیشنهاد می شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. جراحی بینی استخوانی یکی از متداول ترین جراحی های زیبایی بینی است و برای گرفتن نتیجه خوب و رضایت بخش، به بهترین جراح بینی استخوانی نیاز خواهید داشت.

با اینکه عمل بینی استخوانی نبست به بینی های گوشتی با سختی کمتری همراه است، ولی مهارت، تجربه و تخصص بهترین جراح بینی استخوانی نقش بسیار مهمی در نتیجه عمل دارد.

ما در این مقاله از رسانه ویکی درمان، در نظر داریم بهترین جراح بینی استخوانی را معرفی کنیم. این لیست تعداد کمی از بهترین جراح بینی را نشان میدهد و برای اینکه متوجه شویم کدام جراح بینی مهارت و تخصص زیادی در عمل بینی استخوانی طبیعی، عروسکی، زنانه و مدل مردانه دارد، نیاز به چک لیست در مورد مشخصات و ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی خواهید داشت. ما این مشخصات را هم برای شما قرارداده ایم. پس تا انتهای این مقاله با ویکی درمان همراه باشید.

فهرست محتوا: نمایش

لیست بهترین جراح بینی استخوانی دتهران

دکتر علی جاودانی

دکتر علی جاودانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران و آمریکا.

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با علی جاودانی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، بلوار فرحزادی، روبروی اریکه ایرانیان، کوچه عباسی اناری، انتهای کوچه پلاک ۵۱، واحد ۲۱

شبکه‌های اجتماعی :

ایشان دوره پزشکی عمومی (دوره ۷ساله)، بورد تخصصی جراحی (دوره ۴ساله) و بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی (دوره ۳ساله) خود را در دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و دانشگاه علوم پزشکی ایران با رتبه ممتاز پشت سرگذاشته اند و در حال حاضر عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و انجمن راینولوژی آمریکا می باشند

درصد بالای نمونه های موفق عمل های ایشان به علت در اولویت قرار داشتن سلامت بیمار، وضعیت تنفسی، مشاوره صادقانه، تمرکز بالا در تناسب بینی با شاخص های آناتومیک صورت و همچنین سن و جنس بیمار می باشد.
تمامی مراحل پروسه جراحی اعم از مشاوره قبل از عمل و آنالیز ، عمل جراحی و ویزیتها و مراقبت های بعد از عمل و آموزشها مشخصا توسط خود ایشان انجام شده که طبعا این مسئله تاثیر مثبتی بر درصد رضایت مندی بالای نتجیه اعمال جراحی ایشان داشته‌ است.

 

نمونه کارهای جراحی بینی دکتر جاودانی:

نمونه کارهاهی جراحی بینی دکتر جاودانی

نمونه کار جراحی بینی اولیه دکتر علی جاودانی 

دکتر آرزو خوانساری نیا

دکتر آرزو خوانساری نیا

متخصص گوش، حلق و جراح زیبایی بینی.

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر آرزو خوانساری نیا

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، آیت اله کاشانی، نبش گلستان شمالی (ساختمان پزشکان ۱)، بلوک ۳

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر خسرو مقتدر 

دکتر خسرو مقتدر 

جراحی زیبایی بینی، بلفاروپلاستی، اتوپلاستی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با دکتر خسرو مقتدر 

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

صادقیه، آیت الله کاشانی ، نبش گلستان شمالی، ساختمان پزشکان بلوک ۳

شبکه‌های اجتماعی :

دکترخسرو مقتدر با کسب رتبه ای عالی در کنکور سراسری در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته شدند. دوره تخصصENT (تخصص گوش ،حلق و پلاستیک بینی و صورت را در دانشگاه علوم پزشکی تهران باکسب رتبه برتر ازمون بورد تخصصی به پایان رساندند.

ایشان چندین مقاله در سایت ها و مجلات معتبر به ثبت رسانده اند و در چندین روش جراحی ابداعی خویش توجه سایر جراحان را نیز برانگیختند. دکتر خسرو مقتدر از جراحان مطرح،صاحب سبک و برتر تهران نیز به شمار می ایند.

نمونه کار دکتر مقتدر
دکتر حمیدرضا راستی

دکتر حمیدرضا راستی

متخصص گوش، حلق و بینی ،جراح سر و گردن

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر حمیدرضا راستی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، شریعتی،بالاتر از میرداماد،خیابان منظرنژاد،ساختمان آرام،طبقه سوم

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر حمیدرضا راستی متخصص گوش، حلق و بینی است، دارای بورد تخصصی ناسیونال و عضو هیئت علمی دانشگاه و از بهترین جراحان بینی استخوانی است. از اصول مهمی که دکتر راستی برای جراحی بینی خود به کار می برد زیبایی مدرن و طبیعی همراه با عملکرد خوب تنفس بیمار است.

رضایت بالای بیمارات و سابقه درخشان حمیدرضا راستی باعث شده است که در این زمینه از بهترین جراحان زیبایی باشد.  

دکتر اکبر اعتمادی

دکتر اکبر اعتمادی

بهترین جراح بینی در تهران

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر اکبر اعتمادی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر پایین تر از پردیس زندگی، نرسیده به فهیمی پلاک ۴ زنگ ۷

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر اکبر اعتمادی از بهترین جراحانی است که دارای سابقه درخشانی در این زمینه است. همینطور دکتر اکبر اعتمادی دارای تخصص در زمینه جراحی انواع مدل های بینی است. اگر قصد دارید جراحی بینی انجام دهید می توانید با این متخصص تماس بگیرید.

دکتر سیده مطهره عبدالهی

دکتر سیده مطهره عبدالهی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر سیده مطهره عبدالهی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، جردن، ( بلوار نلسون ماندلا )، نرسیده به بلوار مدرس، طبقه زیر همکف داروخانه شبانه روزی آفریقا

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر مطهره عبدالهی دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی است. وی از بهترین دانشگاه ایران توانسته است مدرک خود را کسب نماید. درصد بالای نمونه های موفق عمل های جراحی وی به دلیل اولویت قرار دادن بیمار و وضعیت تنفسی و سن و جنس است.

دکتر کامبیز ایزدپناه

دکتر کامبیز ایزدپناه

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر کامبیز ایزدپناه

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، تقاطع مروارید، مجتمع مروارید سعادت، طبقه چهارم، واحد ۲۵

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر کامبیز ایزد پناه فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را داراست. سابقه و تحصیلات دکتر کامبیز ایزد پناه شامل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی است. وی سابقه درخشانی در رابطه با جراحی زیبایی دارد و توانسته است رضایت بالایی از زیباجویان را داشته باشد.

دکتر علی میقانی

دکتر علی میقانی

تخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر علی میقانی

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، میدان ونک، ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیه الله، شماره ۲۰۳، واحد ۷

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر میقانی فارغ التحصیل رشته پزشک عمومی و تخصص گوش و حلق و بینی از دانشگاه گراتز اتریش است. دکتر علی میقانی فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت می تواند تمام جراحی های زیبایی، ترمیم صورت و بینی با سال ها تجربه و بهترین کیفیت را به مراجعه کنندگان ارائه نماید.

دکتر امیر دریانی

دکتر امیر دریانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر امیر دریانی

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، جردن، پایین تر از پل میرداماد، سر سپیدار، جنب بانک پارسیان، ساختمان مهرگان، طبقه اول، واحد دو

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر دریانى از بهترین و فعال ترین جراحان پلاستیک تهران است و در زمینه جراحی های زیبایی و پلاستیک به صورت تخصصی فعالیت دارند. مهارت وی در زمینه جراحی پلاستیک و ترمیمی و همینطور سابقه عالی وی موجب شده است که در این زمینه از برترین جراحان زیبایی شناخته شوند.

دکتر کمال هادی

دکتر کمال هادی

از بهترین جراح بینی در تهران

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر کمال هادی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

تهران، جردن(بلوار نلسون ماندلا)، خیابان آرش غربی (جنب داروخانه حنان) پلاک ۲۴، طبقه ششم، واحد ۱۴

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر کمال هادی فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز است و سپس دوره تخصصی خود را در شهر رشت و در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گذرانده اند.

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی – غضروفی تهران

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران، جراحی است که می تواند ایرادات ظاهری بینی شما را مانند تیغه و قوز بینی را بردارد، انحنای بینی شما را به درستی شکل دهد، سوراخ های بینی را متقارن سازد؛ به طوریکه هیچ گونه  مشکل تنفسی در شما ایجاد نکند.

بهترین جراح بینی استخوانی تهران، با اولویت قرار دادن سلامت بیمار، باید مشاوره صادقانه به مراجعه کننده دهد. اگر بینی او نیاز به جراحی ندارد صادقانه به او بگوید. در صورتی که بیمار نیاز به جراحی بینی داشته باشد، نتیجه نهایی عمل بینی را برای او شرح دهد و او را با نتیجه واقع گرایانه روبرو سازد.

همانطور که میدانید، جستجو و انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی کار بسیار دشواری است و نیازمند سپری کردن وقت زیادی می باشد. از این رو، برای راحتی شما عزیزان ما لیستی ار بهترین جراحان بینی استخوانی را برای شما گردآورده ایم.

معیارهای مهم در انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی تهران

همانطور که قبلا اشاره کردیم، لیست ۱۰ تایی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران نمی تواند یک لیست کامل از تمام متخصین باشد. در نتیجه در این قسمت از مقاله تصمیم داریم فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی را عنوان کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • داشتن مهارت، تجربه و تخصص در زمینه عمل بینی استخوانی
  • داشتن مطب مجهز به تجهیزات پیشرفته برای انجام عمل بینی
  • دادن مشاوره صادقانه به مشتری
  • اخلاق حرفه ای و دلسوزانه در قبال بیماران

هزینه عمل بینی توسط بهترین جراح بینی استخوانی (۱۴۰۲)

عمل بینی استخوانی نسبت به عمل بینی گوشتی راحت تر است. در نتیجه قیمت عمل بینی استخوانی نسبت به جراحی بینی گوشتی کمتر است. اما نمی توان هزینه دقیقی برای عمل بینی تعریف کرد، چرا که مولفه های زیادی رو هزینه عمل بینی استخوانی تاثیرگذار است:

  • عمل جراحی در بیمارستان انجام می شود یا کلینیک
  • هزینه دستمزد جراح چقدر است؟
  • هزینه آزمایش های قبل از عمل

برای اطلاع از هزینه دقیق عمل بینی استخوانی بهتر است با لیست بهترین جراحان بینی استخوانی تماس بگیرید و از مشاوران ایشان بپرسید.

اگر بخواهیم به صورت میانگین و تقریبی هزینه عمل بینی استخوانی در سال ۱۴۰۲ را اعلام کنیم، بین ۱۵ الی ۶۰ میلیون تومان متغیر است.

ساختار بینی های استخوانی چگونه است؟

اگر بینی شما هم مشخصات زیر را دارد، جزء افرادی هستید که بینی استخوانی دارند و اگر نیاز به عمل زیبایی بینی دارید، باید به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی باشید:

  • معمولا استخوان‌های قوی و غضروف قوی دارد.
  • معمولا قوز یا انحراف دارد.
  • لزوماً دارای پوست نازک با پره‌های باریک است.

بینی های استخوانی با دو هدف درمان بیماری های تنفسی (برداشتن پولیپ بینی) و هدف زیبایی انجام می شود. اگر بینی شما نیاز به جراحی زیبایی بینی داشته باشد، نتیجه آن می تواند به مهارت و تجربه بالای بهترین جراح بینی استخوانی در تهرام بستگی داشته باشد؛ چرا که تراشیدن تیغه بینی کار سختی است و کمترین اشتباه در آن موجب می شود شما در آینده به جراحی بینی ترمیمی نیاز پیدا کنید.

انواع مدل عمل بینی استخوانی (معرفی محبوب ترین مدل)

جراحی بینی استخوانی نسبت به عمل بینی گوشتی راحت تر است و پیچیدگی های بینی گوشتی را ندارد. بینی های گوشتی دارای تیغه بینی نرم هستند و نمی توان مدل های خاصی برای آن در نظر گرفت. ولی اگر شما هم دارای بینی استخوانی هستید، می توانید با نظر بهترین جراح بینی استخوانی خود یکی از مدل هایی که به صورت شما می آید را انتخاب کنید.

عمل بینی استخوانی می تواند به صورت فانتزی و عروسکی، طبیعی و نچرال باشد. اما بهترین مدل عمل بینی استخوانی مدلی است که با دیگر اعضای چهره شما سازگاری داشته باشد و از همه مهم تر، شما را در آینده به مشکلات تنفسی دچار نکند. در ادامه این مطلب، به محبوب ترین مدل های عمل بینی استخوانی می پردازیم:

عمل بینی استخوانی طبیعی

خیلی از افراد هستند که هدفشان از جراحی بینی استخوانی، فقط برطرف کردن ایرادات و نواقص بینی است. این افراد دوست ندارد بینی بیش از حد کوچک شود یا نمیخواهند روی تیغه بینی قوس ایجاد شود و به اصطلاح بینی سربالا نمیخواهند. در نتیجه جراح بینی استخوانی، بینی را به گونه ای عمل خواهد کرد تغییرات صورت گرفته روی بینی بسیار نامحسوس باشد و در نگاه اول مشخص نباشد. بسیاری از آقایان این نوع مدل عمل بینی را ترجیح میدهند.

عمل بینی استخوانی عروسکی

این مدل از جراحی بینی به تخصص بیشتر بهترین جراح بینی استخوانی نیاز دارد؛ چرا که تغییراتی که روی بینی ایجاد می شود بسیار زیاد است. بینی بسیار کوچک می شود، روی پل بینی قوس ایجاد می شود، نوک بینی بالاتر از حالت طبیعی قرار میگیرد و فاصله نوک بینی با لب بالایی بیشتر می شود.

این نکته را در نظر بگیرید که این نوع جراحی بینی می تواند مشکلات تنفسی زیای را برای شما ایجاد کند. در نتیجه حتما به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی تهران باشید و از او مشاوره بگیرید.

آمادگی قبل از جراحی بینی استخوانی

  • مصرف مسکن‌هایی مانند ایبوپروفن از دو هفته قبل از جراحی بینی ممنوع است.
  • باید به مدت دو هفته از سیگار کشیدن و نوشیدن الکل خودداری کنید.
  • اگر بیماری خاصی دارید یا از داروهای خاصی استفاده می‌کنید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • شب قبل از جراحی بینی دوش بگیرید.
  • برای خالی نگه داشتن معده در حین جراحی بینی، شب یک شام سبک بخورید و حدود ۶ تا ۸ ساعت قبل از جراحی بینی ناشتا باشید.
  • قبل از جراحی، آزمایش خون انجام دهید و سوابق پزشکی لازم مانند نتایج آزمایش را در روز جراحی بینی همراه داشته باشید.
  • در روز جراحی بینی یک ساعت قبل از زمان مقرر و به همراه یک یا دو نفر در کلینیک حضور داشته باشید.
  • خانم‌ها باید بدون آرایش صورت و لاک ناخن باشند.
  • آقایان قبل از عمل جراحی باید ریش و سبیل خود را بتراشند.

مراقبت های ضروری بعد از عمل بینی استخوانی

  • از داروهای تجویز شده توسط بهترین جراح بینی استخوانی خود به طور مرتب استفاده کنید.
  • بعد از جراحی بینی از رفتن به مکان‌های شلوغ که احتمال ضربه به بینی وجود دارد خودداری کنید.
  • بینی خود را به طور مرتب با یک پاک کننده یا آب بشویید.
  • هنگام استراحت و دراز کشیدن دو بالش زیر سر خود قرار دهید.

جمع بندی و سوالات متداول

در دنیای امروز افراد زیادی به دنبال جراحی بینی و زیباسازی بیشتر صورتشان هستند و درک و شناخت بهتر جراحان بینی به آنها در کمک به ساخت فرم دلخواهشان کمک شایانی می کند. در این بخش شما با لیست بهترین جراح بینی استخوانی در تهران که توانسته اند رضایت افراد زیادی را کسب نمایند را مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید با مشاهده ویژگی های گفته شده برای بهترین جراح بینی استخوانی در تهران که در این صفحه گفته شد به ارزیابی بهتری برسید.

هزینه جراحی بینی استخوانی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی به عوامل مختلف بستگی دارد که شامل: مهارت جراح، ساختار بینی و منطقه جغرافیایی است.

عمل بینی گوشتی نیاز به بی هوشی دارد؟

عمل بینی گوشتی با غیر گوشتی از نظر تکنیک تقویت اسکلت غضروف بینی متفاوت است. خوابیدن ورم در بینی های گوشتی بیش تر طول می کشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *