بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران – لیست ۱۰تایی ۱۴۰۲❤️

۵
(۱)

امروزه جراحی و خدمات زیبایی دندان در بین افراد جامعه بسیار رایج شده است؛ اما چطور بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را پیدا کنیم؟ متخصصین زیبایی دندان چه ویژگی هایی دارند؟ کلینیک دندانپزشکی نزدیک محدوده زندگی کجاست؟ در این مقاله علاوه بر اینکه به معرفی بهترین کلینیک دندانپزشکی زیبایی می پردازیم، سعی کردیم ویژگی های دندانپزشک خوب را بررسی کنیم.

دکتر کریمی

آقای دکتر مهدی کریمی

ایمپلنت دندان، طراحی لبخند، لمینیت های سرامیکی و کامپوزیتی، درمان زیبایی لثه

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر مهدی کریمی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

سعادت آباد، خ سرو غربی، خ بخشایش، ساختمان افتخار، پ۵۶ ط۴ واحد۴۰۲

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸، بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا می باشند و همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذراند.

دکتر مژگان آزادخواه

خانم دکتر مژگان آزادخواه

انواع لمینیت های سرامیکی و کامپوزیتی – فلوشیپ لیزر از انگلستان

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر آزادخواه

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

ونک ملاصدرا جنب بیمارستان بقیه الله ساختمان پزشکان صدرا پلاک ٢٠٠ طبقه دوم واحد ۵

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر مژگان آزادخواه جراح دندانپزشک ، فارغ التحصیل سال ١٣٧۵ از دانشگاه دندانپزشکى مشهد و شماره نظام پزشکى ۵٧۶٨٨ داراى ٢٣ سال سابقه کار در حیطه دندانپزشکى با تجربه بالا و یکى از بهترین دندانپزشکان ترمیمى و زیبایى واقع در خیابان ونک ، ملاصدرا ى تهران است که داراى فلوشیپ ترمیمى زیبایى Esthetic cosmetic در سال هاى ٢٠٠٨ و ٢٠١٣ مى باشد که دوره ى دندانپزشکى ترمیمى و زیبایى را در حضور پروفسور دکتر برقى و آقاى دکتر یزدانى در سال ٢٠١٣ گذرانیده است . معالجه ریشه (RCT) توسط ایشان با استفاده از دستگاه اندو روتارى و RVG با دقت بسیار بالا و اندازه گیرى دقیق طول کانال در یک جلسه و بدون درد انجام مى شود . دکتر مژگان آزادخواه داراى فلوشیپ و گواهینامه معتبر ایمپلنت از آلمان در سال هاى ٢٠٠۴ و ٢٠١۵ مى باشد همچنین در سال هاى ٢٠١٣ و ٢٠١۶ از کشور هاى سوئیس و فرانسه فلوشیپ ایمپلنت دریافت نموده است . ایشان در طى سال هاى ٢٠٠٩ ، ٢٠١١ و ٢٠١٢ توسط پروفسوردکتر Lee از کشور کره ى جنوبى گواهینامه معتبر ایمپلنت را دریافت نموده است.

  • کلیه کارهاى ایمپلنت همراه با ضمانت نامه کتبى و با استفاده از جدیدترین متدها و سیستم هاى روز دنیا توسط ایشان ارائه مى گردد . دکتر آزادخواه مدرک دندانپزشکى دیجیتال (Digital dentistry ) را از دانشگاه تهران در سال ٢٠١٩ و زیر نظر آقاى دکتر علیرضا رضایى و آقاى دکتر رکن دریافت نموده است که دندانپزشکى دیجیتال تحولى نو در علم نوین دندانپزشکى محسوب مى گردد .
  • کلیه جراحى هاى لثه بدون درد و خونریزى و با کمک لیزر توسط ایشان انجام مى گیرد ، روش هاى بکار گرفته توسط ایشان باعث تسریع در بهبود زخم هاى مخاط دهان و تسریع در بهبود آفت و تبخال مى گردد . تسریع برداشت تغییر رنگ لثه هاى تیره ى مایل به قهوه اى و همچنین تسریع در سفید کردن دندان ها نیز از دیگر مزیت هاى روش هاى بکار گرفته شده توسط لیزر مى باشد .
  • ویزیت و مشاوره در این مرکز رایگان است و تمام سعى این مرکز بر این است که محیطى آرام و دلنشین را براى بیماران فراهم نماید .
دکتر بابک ختایی

آقای دکتر بابک ختایی

فلوشیپ زیبایی، پروتزهای ایمپلنت و دندان

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با دکتر ختایی

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

خیابان ولیعصر – زعفرانیه- مقدس اردبیلی – بین فلاحی و پسیان – پلاک ۱۴ – واحد ۱۶- طبقه ۴ شمالی

شبکه‌های اجتماعی :

دکتر بابک ختایی، دندانپزشک برتر، فلوشیپ زیبایی و متخصص پروتزهای ایمپلنت و دندان

مهر شریعتی

کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی

کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت، ارتودنسی

امتیاز
۵/۵
اطلاعات تماس با کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی

شماره همراه :

وبسایت :

mehrdentalcenter.com

آدرس :

خیابان شریعتی‌, خ یخچال ,خ کی نژاد, نبش خیابان قریب, مجتمع پزشکان قریب طبقه ۳ واحد ۷

شبکه‌های اجتماعی :

کلینیک دندانپزشکی مهر شریعتی
مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات با همکاری کادر متخصص و مجرب در امور درمانی و زیبایی، آرامش و لبخند را به مراجعین عزیز هدیه میدهد.

خانم دکتر ندا هادی

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

 شریعتی، ضلع شمال شرقی پل سید خندان

….

دکتر علیرضا افراشی

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

تهران، تقاطع خیابان شیراز شمالی و ونک

خانم دکتر مریم ولائی

دندانپزشک زیبایی

 تهران، فرشته، مریم شرقی

دکتر مهرداد افتخاری

دندانپزشک زیبایی و ترمیمی

تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی

دکتر غزال آرش راد

دندانپزشک زیبایی

تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربى

….

دکتر انسیه سادات عسگری

دندانپزشک زیبایی

فرمانیه غربی، کوچه جباریان

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

بهترین دندانپزشک زیبایی تهران چه ویژگی هایی دارد؟

مشخصه های بهترین دندانپزشک را در لیست زیر جمع آوری کردیم:

در کار خود متخصص باشد.

محیط بهداشتی و تمیز باشد.

تجربه و سابقه کار خوبی داشته باشد.

کادر درمان، صبور و حرفه ای باشند.

از متدهای درمانی جدید استفاده کند.

دوره درمان به طور کامل انجام شود.

بیمار از مسیر درمان به طور کامل آگاه باشد.

خدمات درمانی برای رفع درد و التهاب دندان و لثه ارائه شود.

نزدیک محل زندگی یا محل کار باشد.

امکان دسترسی آسان داشته باشد.

 

بهترین دندانپزشک زیبایی تهران، کسی است در این زمینه تخصص لازم و تجربه کافی را داشته باشد. با توجه به رشد تکنولوژی در علم پزشکی، روزانه روش ها و متدهای درمانی جدیدی را شاهد هستیم، به همین دلیل دکتر زیبایی دندان هم باید به روز باشد و از تکنیک های جدید برای درمان استفاده کند. به کادر درمانی پزشک دقت کنید، دستیار یا پرستار، فضایی که کار انجام می شود و نوع رفتار کادر درمان بسیار مهم است.

در محیط درمانی که بهداشت رعایت نشده باشد، کادر درمان رفتار محترمانه و صبورانه ای ندارند، خدمات درمانی دریافت نکنید. علاوه بر اینکه پزشک و موارد مربوط به تخصص او در انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران ، تاثیر گذار است، محیط و دستیار و منشی هم موثر هستند. برای زیبایی دندان، لازم است یک دوره پروسه درمانی طی شود تا اگر مشکلی در سلامت دندان وجود دارد، رفع شود. بنابراین، بیمار به کمی توجه و صبر نیاز دارد.

پس از معاینه و پیش از شروع به کار، پزشک موظف است که برنامه و مسیر درمان را به طور کامل برای بیمار شرح دهد. شما باید از روند انجام کار، آگاهی لازم را داشته باشید. به هر دلیلی اگر در ابتدا یا میانه راه، مسیر درمان نیاز به تغییر داشت، با شرح دلیل باید در جریان روند کار قرار بگیرید. این حق شماست که بدانید چه عملیات درمانی در حال اجرا است؟

ارائه خدمات برای یک مدت معلوم پس از درمان از جمله وظایف پزشک به شمار می آید. پس از دوره درمان، باید خدماتی توسط پزشک ارائه شود که هر گونه مشکلی کوچک یا بزرگ، اعم از درد و التهاب دندان و لثه، احساس ناراحتی با اجرای درمان زیبایی جهت تکمیل درمان، برعهده پزشک خواهد بود. این امر اطمینان بیمار را جلب می کند و روند پیشرفت درمان را رضایت بخش خواهد کرد.

متخصص و دندانپزشک زیبایی

دندانپزشک زیبایی چه خدماتی ارائه میکند؟

دندانپزشک زیبایی ، خدماتی مانند اینله و آنله، باندینگ کامپوزیت، روکش دندان و … را ارائه می دهد. در لیست زیر تمام خدمات زیبایی در کلینیک های دندانپزشکی را شرح می دهیم:

اینله و آنله:

یکی از روش های زیبایی دندان که هم جنبه درمانی و هم جنبه زیبایی دارد، اینله و آنله است. در این روش، دندان هایی که پوسیدگی سطحی دارند، پس از درمان، برای پر کردن سطح دندان از کامپوزیت پرسلن یا سرامیکی استفاده می کنند. در نهایت با استفاده از چسب به دندان های متصل می کنند. مزیت این روش درمان، علاوه بر زیبایی، تقویت دندان ها است. ترکیبات این مواد، برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ها کاربرد دارند.

باندینگ کامپوزیت:

این کامپوزیت هم رنگ، مینای دندان است. از این مواد در چه مواقعی استفاده می شود؟ از این مواد برای ترمیم دندان های آسیب دیده کاربرد دارد. پس از اینکه پوسیدگی ها و خرابی های دندان رفع شد، این مواد را روی دندان قرار می دهند.

روکش دندان:

معمولا از سرامیک ساخته می شود. روکش های به شکل دندان ساخته می شوند و روی دندان چسبانده می شوند. دندان هایی که زیبایی خود را از دست دادند، شکل زیبایی ندارند و به هر دلیل قابل استفاده نیستند، به روکش نیاز دارند. لابراتورا این امکان دارند که روکش را مطابق رنگ دندان بسازند.

سفید کردن دندان

سفید کردن دندان ها در یک جلسه انجام می شود. مواد زائد را از روی دندان جدا می کنند و در کنار آن دندان هایی که زرد شدند را با یک ماده سفید کننده، سفید می کنند.

ایمپلنت

در صورتی که نیاز به پر کردن، جای خالی یک دندان داشته باشید، از این روش می توانید اقدام کنید. در این روش شما می توانید تا پایان عمر بدون مشکل از دندان استفاده کنید. با استفاده از یک پیچ کوچک تیتانیوم و تکیه گاه انجام می شود. پروسه درمان نسبتا طولانی دارد اما امن و همیشگی است.

مطلب پیشنهادی: بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کیست؟

معرفی بهترین دندانپزشک زیبایی

چگونه بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را پیدا کنیم؟

پس از ورود تکنولوژی و اینترنت به زندگی روزمره ما، یکی از روش های انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی، پرس و جو کردن از اطرافیان بود. این روش حتی امروزه هم کاربرد دارد و بسیاری از این طریق دندانپزشک زیبایی خوب را انتخاب می کنند. مشکلی که در این روش وجود دارد این است که، شما نمی توانید، پزشک خوب و مناسبی را در اطراف منطقه زندگی یا محل کار پیدا کنید. پس امروزه چگونه بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را پیدا کنیم؟

امروزه، پلتفرم هایی طراحی شده اند تا اطلاعاتی را در هر زمینه ای به صورت تخصصی و جمع آوری شده به شما ارائه بدهند. در این پلتفرم ها می توانید در منطقه مورد نظر خود، لیستی از بهترین ها را جمع آوری کنید. علاوه بر اینکه به دلیل نزدیکی به منطقه زندگی، می توانید بهترین و نزدیکترین را انتخاب کنید، یکی از دلایل برای سرعت بخشیدن به روند درمان خواهد بود. شما کجای تهران هستید و چطور بهترین دکتر زیبایی دندان را پیدا می کنید؟

اگر شما پزشک عزیز سعی در کوتاه کردن مسیر ارتباطی خود با بیمار را دارید، ارائه مشخصات و اطلاعات اولیه و ارتباطی شما از طریق وب سایت ما، یک روش سریع خواهد بود. علاوه بر اینکه خدمات پزشکی خود را معرفی می کنید، می توانید به بیماران در انتخاب دکتر خوب کمک کنید. تهران به عنوان پایتخت ایران، یکی از شلوغ ترین شهرستان ها است. با رواج درمانی های زیبایی دندان، یکی از دغدغه اشخاص، پیدا کردن یک مرکز درمان، کلینیک و پزشک قابل است.

چکیده مقاله

برای انتخاب بهترین دکتر دندانپزشک زیبایی در تهران، سریع ترین روش، ساخت یک گلچین کامل و جامع از طریق پلتفرم های معرفی پزشک است. با کسب آگاهی درباره مشخصه های پزشک لایق در این زمینه، ما سعی کردیم، مسیر انتخاب را برای شما هموار کنیم.

این نکته را در نظر داشته باشید که پزشک باید از متدهای روز در انجام عملیات زیبایی استفاده کند. کادر درمان حرفه ای در رفتار و دانش یکی از مهره های مهم در درمان به شمار می آید. برای جلوگیری از هر گونه بیماری عفونی، بهداشت و نظافت مرکز درمان را جدی بگیرید.

پیش از اینکه پزشک درمان را شروع کند، باید مسیر درمان را به طور کامل شرح بدهد. در صورتی که مسیر درمان به هر دلیلی تغییر کرد، اولین کسی که درجریان قرار می گیرد، بیمار خواهد بود. علاوه بر این، برای مدت تعیین شده ای، ارائه خدمات پس از درمان از جمله وظایف پزشک به شمار می آید و این را از پزشک خود بخواهید تا مدت زمانی را برای ارائه خدمات پس از درمان تعیین کند.

سوالات متداول

  • جراحی و کاشت ایمپلنت دندان چه مقدار زمان می‌برد؟

گذاشتن ایمپلنت دندان حدود ۳۰ تا ۱۲۰ دقیقه زمان می‌برد، همچنین بستگی به تعداد ایمپلنت و شرایط بیمار دارد.

  • چگونه می‌توان ماندگاری کامپوزیت دندان را افزایش داد؟

در صورتی که به توصیه‌های دندانپزشک زیبایی خود توجه داشته باشید، می‌توانید ماندگاری کامپوزیت دندان را افزایش دهید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

    1. سفید کردن توسط بهترین دندانپزشک زیبایی دارای عوارض زیاد و حشتناکی نیست. در برخی موارد سفید کردن دندان موجب التهاب لثه یا حساسیت دندان ها می شود که بهتر است قبل از سفید کردن دندان ها با دندانپزشک خود مشورت کنید.

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به روشی داره که شما برای سفید کردن دندان انتخاب میکنید. در بعضی از موارد بعد از دو سه جلسه نتیجه به راحتی قابل تشخیص است. در مورد بلیچینگ دندان در مطب؛ نتیجه بعد از اتمام بلیچینگ مشهود می باشد.

    2. تمامی مراحل ایمپلنت دندان تحت بی حسی و گاهی هم بیهوشی انجام میشود در نتیجه بیمار هیچ گونه دردی را حس نخواهد کرد. بعد از جراحی هم کمی تورم و درد خواهید داشت که با قرص های مسکن قایل درمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *