کاشت ابرو قسطی – شرایط کاشت ابرو اقساط چیست؟

آشنایی با کاشت ابرو اقساطی

۵
(۱)

افرادی که به زیبایی چهره خود، اهمیت می‌دهند، معمولا برای کاشت ابرو اقدام می‌کنند تا ابروهای طبیعی و پرپشت داشته‌باشند. البته مسئله‌ای که در مرحله بعد اهمیت می‌یابد، هزینه کاشت ابرو است، در این بین برخی به دنبال کاشت ابرو قسطی می‌گردند. خوشبختانه برخی از کلینیک‌های معتبر، شرایط کاشت ابرو قسطی را فراهم کرده‌اند. گاهی افراد به دلیل ریزش شدید ابرو در اثر حوادث، مشکلات ژنتیکی و سبک زندگی غلط، به کاشت ابرو روی می‌آورند. در ادامه با ویکی درمان همراه باشید تا کاشت ابرو قسطی را بررسی کنیم.

کاشت ابرو چگونه است؟

اخیرا اگر به سایت‌ها یا مجله‌های مد و فشن نگاه کنید، متوجه می‌شوید که مدل‌ها از ابروهای ضخیم و پرپشتی برخوردارند. تاثیر ابروهای ضخیم و زیبا بر روی زیبایی، غیر قابل انکار است. همین موضوع باعث افزایش تقاضا برای کاشت ابرو قسطی شده‌است. کاشت ابرو روش غیر تهاجمی است که افراد برای بازگرداندن، زیبایی به ابروی خود انجام می‌دهند. استقبال از این روش به دلیل طبیعی بودن و کارآمدی بالا، در بازگرداندن زیبایی به ابرو می‌باشد.

در این روش نیز مانند کاشت مو، پزشک متخصص باید از بانک مو افراد، موهای سالم را استخراج کند و بعد از انجام بررسی‌های لازم به نواحی کم پشت، پیوند دهد. انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو که بتواند شرایط کاشت ابرو قسطی را برای شما عزیزان فراهم کند، بسیار مهم است. در غیر این صورت ممکن است علاوه بر پرداخت هزینه کاشت ابرو اقساطی، از نتیجه به دست آمده راضی نباشید.

کاشت ابرو قسطی یا اقساطی

کاشت ابرو قسطی

انجام جراحی‌‌های زیبایی بر روی اعتماد به نفس افراد تاثیر مثبت می‌گذارد و باعث بازگرداندن زیبایی به آنها می‌شود. این عمل‌ها شامل بیمه نمی‌شوند و شرکت‌های بیمه هزینه‌ای در قبال آن تقبل نمی‌کند. فرد متقاضی باید تمام هزینه‌ها را شخصا پرداخت کند که همین عامل باعث بالا رفتن هزینه‌های پرداختی می‌شود. کاشت ابرو با توجه به تاثیر زیادی که بر زیبایی چهره افراد می‌گذارد، جز دسته عمل‌های زیبایی پرطرفدار است.

در این بین برخی کلینیک‌ها برای رفاه حال بیماران، اقدام به کاشت ابرو قسطی می‌کنند. کاشت ابرو اقساطی برای پیشگیری از دغدغه‌هایی که برای پرداخت هزینه داریم، بسیار مهم است. تمام افرادی که قصد کاشت ابرو دارند، می‌توانند با کلینیک مد نظر خود تماس گرفته و از شرایط کاشت ابرو قسطی مطلع شوند. (به طور معمول، کلینیک‌ها حدود ۷۰ درصد هزینه را نقدا دریافت می‌کنند و حدود ۳۰ درصد از را به وسیله چک ۴۰ روزه دریافت کرده.)

مراحل کاشت ابرو قسطی

مراحل کاشت ابرو قسطی

کاشت ابرو قسطی این شرایط را برای متقاضیان ایجاد کرده تا با آسودگی به کاشت ابرو اقدام کنند. با کاشت ابرو اقساطی می‌توانید بدون دغدغه از هزینه‌های آن، پیوند ابرو انجام دهید. این وضعیت نه تنها برای شما مفید است، بلکه باعث می‌شود تا تعداد متقاضیان کاشت ابرو در آن کلینیک افزایش یابد. دیگر کسی از اهمیت کاشت ابرو و تاثیر مستقیم آن بر روی زیبایی بی خبر نیست.

اما با این حال تعداد زیادی از متقاضیان از هزینه‌های پرداختی برای آن، هراس دارند. خوشبختانه کاشت ابرو قسطی به کمک شما خواهد آمد تا به آرزوی خود برسید. در ابتدای مسیر، اگر ساکن تهران هستید، باید بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که کلینیک‌های مختلف، شرایط منحصر به فردی را برای کاشت ابرو اقساطی فراهم کرده‌اند. به طور کلی کاشت ابرو قسطی در مراحل زیر صورت می‌گیرد:

  • در ابتدا باید تمام هزینه‌ها براساس شدت طاسی، دستمزد پرداختی به متخصص، هزینه پرداختی کلینیک، روش انتخابی و غیره محاسبه خواهد شد.
  • در مرحله بعد اگر مراجعه کننده شرایط پرداخت نقدی را داشته باشد، ادامه مراحل طی می‌شود. اما گاهی به دلیل هزینه‌های بالای کاشت ابرو، همه توان پرداخت یکجا را ندارند. بنابراین جای نگرانی نیست زیرا یک موضوع طبیعی است. تحت چنین وضعیتی کلینیک‌ها شرایط کاشت ابرو قسطی را فراهم می‌کنند. کاشت ابرو اقساطی، نگرانی ما را برای پرداخت هزینه‌ها کاهش می‌دهد.
  • شرایط کاشت ابرو اقساطی در روش میکروگرافت وجود دارد. در این حالت، حدود ۲/۳ هزینه‌ها از مراجعه کننده گرفته می‌شود و ۱/۳ هزینه‌ها قسط بندی می‌شود. باقی مانده هزینه‌ها به صورت یک چک از مراجعه کننده دریافت می‌شود. در این وضعیت به جای پرداخت کل هزینه‌ها، می‌توانید حدود ۲۵ درصد از هزینه را به طور اقساط پرداخت کنید. این یک شرایط مطلوب است تا بتوانید در مدت طولانی‌تری، اقدام به پرداخت هزینه کاشت ابرو قسطی کنید.

آیا کاشت ابرو قسطی با کاشت معمولی متفاوت است؟

کاشت ابرو متقاضیان مختلف در هر رنج سنی و با هر جنسیتی دارد که برای زیبایی بخشیدن به چهره خود، اقدام به پیوند ابرو می‌کنند. اما ممکن است که یک سوال ذهن شما را مشغول کرده‌باشد. «آیا کاشت ابرو قسطی با کاشت معمولی متفاوت است؟» پاسخ آن قطعا خیر است. کاشت ابرو اقساط، هیچ تفاوتی از نظر کیفیت ندارد و شما عزیزان می‌توانید با بهترین کیفیت، زیر نظر برترین متخصص اقدام به ترمیم ظاهر ابروی خود کنید. 

مزایای کاشت ابرو اقساطی چیست؟

مزیت کاشت ابرو قسطی

با توجه به این نکته که شرایط کاشت ابرو قسطی می‌تواند برای مخاطبان و کلینیک‌ها جذاب باشد، می‌توان مزایای آن را بدین صورت بیان کرد:

  • کاشت ابرو اقساط می‌تواند برای همه افراد جامعه انجام گیرد و کسانی که از سطح درآمد بالایی برخوردار نیستد، می‌توانند نسبت به آن اقدام کنند.
  • این وضعیت باعث ایجاد شرایطی می‌شود که کاشت ابرو قسطی بدون ایجاد فشار مالی انجام گیرد.
  • این روش می‌تواند برای کلینیک و پزشک متخصص، یک نوع تبلیغ باشد.
  • افرادی که کاشت ابرو اقساطی را انجام داده‌اند به بهترین کیفیت دست خواهند یافت. بدین طریق می‌توانند به تبلیغ بپردازند.

برای اینکه کلینیک بتواند کاشت ابرو به صورت اقساط را فراهم کند، باید دارای مجوز لازم در این خصوص باشد. پس اولین اقدامی که باید انجام گیرد، کسب اطلاعات از کلینیک مورد نظر است تا مشکلی ایجاد نشود.

سخن پایانی

کاشت ابرو یک روش ایده‌آل است تا در کم‌ترین زمان به نتیجه دلخواه برسید و زیبایی را برای چهره خود به ارمغان آورید. در این مقاله از ویکی درمان به موضوع کاشت ابرو قسطی پرداختیم و تلاش کردیم تا تمام دغدغه‌های شما در این زمینه را رفع کنیم. اگر در این حوزه سوالی داشتید در بخش نظرات آن را مطرح کنید تا کارشناسان ما در کم‌ترین زمان به آن پاسخ دهند.

سوالات متدوال

کاشت ابرو چند جلسه طول می کشد؟

عمل کاشت ابرو، جراحی غیر تهاجمی است و در مدت یک جلسه انجام می شود.

آیا وجود تاتو ابرو مانع از انجام کاشت ابرو می شود؟

خیر. حتی پزشکان توصیه می کنند که بعد از انجام تاتو، برای طبیعی تر شدن، کاشت ابرو انجام دهید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *