بهترین کلینیک کاشت ابرو در شیراز 【لیست ۱۰تایی – ۱۴۰۲ 】

۰
(۰)

کاشت ابرو امروزه به یکی از پرکاربردترین روش‌ها جهت پرپشت کردن ابروها تبدیل شده است. افرادی که ابروهای کم‌پشت، باریک و نامرتبی دارند، می‌توانند با استفاده از کاشت ابرو طبیعی این مشکل را برطرف کرده و به زیبایی هر چه بیشتر چهره خود بیافزایند. ما در این مطلب از ویکی درمان قصد بررسی کاشت ابرو در شیراز، بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز، هزینه کاشت ابرو در شیراز و مواردی از این قبیل داریم.

کاشت ابرو چگونه است؟

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که افراد (مخصوصا خانم‌ها) با آن سروکار دارند، ریزش مو یا ابرو است. علت این ریزش‌ها نیز می‌تواند ارثی، تغذیه نامناسب، استرس و غیره باشد. به همین جهت، کاشت ابرو در شیراز به یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای افرادی که مشکلات ریزش ابرو دارند، تبدیل شده است. شاید فکر کنید که کاشت ابرو در شیراز جهت پر شدن و زیباسازی ابرو، تنها برای خانم‌ها کاربردی است، اما حتی آقایان نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند.

تفکر غلطی که بین خانم‌ها رواج پیدا کرده این است که، تصور می‌کنند بهترین روش برای پر کردن ابروها، هاشور یا تاتو است، علت این امر، عدم آگاهی بالا در رابطه با کاشت ابرو در شیراز می‌باشد. لازم به ذکر است، دو روش تاتو و هاشور به صورت موقتی بوده و فرد مجبور به ترمیم مجدد آن خواهد بود.

نکته دیگر این است که، در هر جلسه ترمیم، فرد مجبور به تحمل درد و زخم‌های ناشی از این کار بوده و ممکن است حتی به نتیجه دلخواه خود نرسد. همچنین رنگی که در هاشور و تاتو از آن استفاده می‌شود شیمیایی است و ابرویی مصنوعی در شخص ایجاد می‌کند.

پس توجه داشته باشید، کاشت ابرو در شیراز روش موثرتر و دائمی‌تری برای رفع مشکلات ابروهای شما خواهد بود. در این فرایند، جهت کاشت ابرو، از موهای قسمت‌های اطراف سر یا کنار گوش‌ها، برداشته شده و در محل مورد نظر کاشته می‌شود. لذا، نتیجه آن کاملا طبیعی و دائمی خواد بود. لازم به ذکر است، تمام روش‌های کاشت ابرو در شیراز مطابق با روش‌های کاشت مو است.

کاشت ابرو اقساطی در شیراز

علت طبیعی و دائمی بودن ابرو در کاشت ابرو این است که، در این فرایند علاوه بر موها، قسمت‌های تولیدکننده برای رشد تارهای مو نیز منتقل می‌شوند. از طرفی، از آنجایی که این تار موها کاملا طبیعی هستند، امکان اصلاح و مرتب کردن ابرو پس از کاشت ابرو در شیراز وجود خواهد داشت.

کاندیدهای مناسب کاشت ابرو در شیراز

در صورتی که موارد زیر در شما یافت می‌شود، قادر به انجام این عمل زیبایی خواهید بود:

  • اگر به صورت ارثی و ژنتیکی ابروهای نازک و کم‌پشتی دارید یا ابروهای‌تان اصلا رشد نکرده است.
  • اگر از شکل و فرم ظاهری ابروی خود ناراضی هستید.
  • اگر بنا به دلایلی چون آسیب، بخیه، سوختگی، شکستگی، جراحی و غیره ابروتان را از دست داده یا دچار کم‌پشتی شده باشید.
  • در صورتی که بنا به بیماری زمینه‌ای یا بیماری‌های پوستی دچار ریزش ابرو شده‌اید.
  • خانم‌هایی که بنا به برداشت بیش از حد ابرو، دچار کم‌پشتی ابرو شده‌اند.
  • خانم‌هایی که توسط تاتو یا هاشور قصد طبیعی کردن ابروهای خود را داشته‌‌اند، اما به نتیجه دلخواه خود دست نیافته‌اند.

مراحل کاشت ابرو در شیراز

زمانی که شما به بهترین کلینیک کاشت ابرو در شیراز مراجعه می‌کنید، بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز برای آن که شما نتیجه مطلوب از این عمل به دست آورید، باید مراحل این فرایند را به نحو احسنت انجام دهد. این مراحل شامل موارد زیر است:

طراحی ابرو

در مرحله اول، شخص مراجع باید طرح دلخواه از ابرو خود را برای بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز ترسیم کرده تا وی به بررسی و ایجاد تقارن در ابرو بپردازد. همچنین، پزشک می‌تواند از طرح‌های قبلی برای کاشت ابرو استفاده کند، که در اینگونه طرح‌ها، ظاهر ابرو غیر طبیعی خواهد بود.

دکتر خوب برای کاشت ابرو در شیراز

استخراج گرافت

معمولا قسمت‌های پشت سر، بین دو گوش و قسمت پایین گردن که بانک مو یا ناحیه اهدا کننده نام دارد، بهترین محل برای استخراج گرافت است. موهایی که در پشت سر رشد کرده‌اند، ضخیم و بلند می‌باشد، در صورتی که موهای پشت گوش و یا پایین گردن ظریف‌تر و کوتاه‌تر بوده و واحدهای فولیکولی تک تارمویی بیشتری دارند. لازم به ذکر است، برای آقایانی که ابروهای ضخیمی دارند، موهای ناحیه پشت سر و پشت گوش جهت کاشت ابرو مناسب‌تر است.

کاشت گرافت

در مرحله آخر، نوبت به کاشت گرافت‌های استخراج شده می‌رسد؛ در این مرحله پزشک جراح پیش از کاشت موها، با بی‌حسی موضعی، ناحیه ابرو را سِر کرده و پس از آن به وسیله تیغ‌های ریز، سوراخ‌هایی در ابرو ایجاد کرده و گرافت‌ها را در آن قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: با بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران آشنا شوید.

مراقبت های پس از کاشت ابرو در شیراز

پس از کاشت ابرو، پزشک متخصص نکات مراقبتی را به شما اعلام می‌کند تا در روند درمان و گذراندن دوران نقاهت مشکلی برای‌تان به وجود نیاید. در ادامه تعدادی از این نکات را ذکر کرده‌ایم:

  • باید به مدت دو روز پانسمان روی ناحیه بانک مو و ناحیه کاشت باقی بماند. همچنین باید مرتبا پانسمان را عوض کرده و ناحیه مد نظر را تمیز کنید.
  • پس از برداشتن پانسمان، نواحی مد نظر را با دقت فراوان شست‌وشو دهید.
  • مایعی که پزشک پس از جراحی به شما می‌دهد را هر دو الی سه ساعت به ابروهای خود اسپری کنید. توجه داشته باشید که، این کار را مطابق دستور‌العمل‌های پزشک انجام دهید.
  • روز پس از عمل ممکن است روی ابروهای‌تان پوسته‌ها یا لخته‌های دیده شود که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان به آن‌ها دست نزنید تا به خودیه خود برطرف شوند.
  • پس از آن که این لخته‌ها و پوسته‌ها از بین رفتند، می‌توانید ابروهای خود را آرایش کنید.
  • جهت کاهش تورم و التهاب، می‌توانید به مدت ۲۰ دقیقه بر روی ابروهای‌تان کمپرس یخ قرار دهید.
هزینه کاشت ابرو در شیراز

سوالات متداول

هزینه کاشت ابرو در شیراز چقدر است؟

از مهمترین مواردی که بر هزینه ی کاشت ابرو اثر می گذارند می توان به تعداد تار مو های کاشته شده، تکنیک و روشی که برای کاشت استفاده می شود، تجهیزات و دستگاه هایی که کلینیک کاشت ابرو مورد نظر در اختیار دارد و تجربه و مهارت کادر پزشکی اشاره کرد. هر چه سطح و کیفیت موارد گفته شده بالاتر باشد و از تکنیک های مدرن تری استفاده شود، طبیعتا هزینه کاشت ابرو در شیراز بیشتر خواهد شد.

کاشت ابرو چند ساعت طول می کشد؟

عمل کاشت ابرو کاملا سرپایی انجام می گیرد، مدت زمان این عمل بستگی به تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت دارد، که البته این عمل بین ۵ الی ۶ ساعت به زمان نیاز دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *