هزینه پیکرتراشی با لیزر در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

۵
(۳)

با افزایش سن، بدن کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند و باعث از دست رفتن حجم پوست و احتمالاً سستی آن می شود. هنگامی که این مورد در اطراف خط فک وجود دارد، ظاهر می تواند کمی تغییر کند. هزینه پیکرتراشی با لیزر با توجه به نوع درمان متفاوت است.

درمان لیپولاز دو هدف دارد: ذوب شدن رسوبات چربی محلی و سفت شدن پوست. این یک مداخله کوچک است و تأثیر زیادی دارد. کاهش چربی بلافاصله قابل مشاهده است و در هفته های بعد از درمان پیکر تراشی دوباره افزایش می یابد. سفت شدن پوست بعد از چند ماه دنبال می شود. یک درمان با لیپولازر نتیجه ای عالی، دائمی، مستقیم و غیرمستقیم می دهد. هزینه پیکرتراشی با لیزر کمتر به نسبت بقیه روش ها. برای اطلاع از قیمت پیکرتراشی با لیزر همراه ویکی درمان باشید.

پیکر تراشی با لیزر چگونه است؟

لیپو لیزر غیرتهاجمی یا پیکر تراشی با لیزر قادر است سلول چربی یا سلول چربی را تحریک کند تا قسمت زیادی از محتوای سلولی آن (آب، اسیدهای چرب و گلیسرول) را به سمت فضای بینابینی آزاد کند تا در نتیجه تخلیه شود و به طور طبیعی توسط بدن متابولیزه شود. از این طریق، سلول چربی به طور قابل توجهی اندازه خود را کاهش می دهد، که به معنی کاهش سانتی متر برای بیماران است.

لیپولیزر با موفقیت برای موارد زیر استفاده می شود:

  • یک خط فک شل.
  • گونه های افتاده.
  • شل شدن پوست گردن.
  • افتادگی بازوها.
  • چربی روی شکم و کمر.
  • آویزان شدن پوست در پشت کمر.
  • چربی در قسمت خارجی ران.
  • آویزان شدن پوست در قسمت داخلی ران ها.
  • تجمع چربی یا افتادگی پوست روی زانوها.

لیپولیزر یک درمان زیبایی است که از پیکرتراشی بدن پشتیبانی می کند. بدون آسیب رساندن به بافتهای دیگر مانند اعصاب، پوست یا رگهای خونی، به از بین بردن چربی و سلولیت اضافی کمک می کند.

هزینه پیکرتراشی با لیزر

فرکانس و مدت زمان استفاده:

مدت زمان یک درمان بسته به ناحیه تحت درمان بین ۳۰-۴۵ دقیقه است. درمان های تنها نباید بیشتر از ۴۵ دقیقه باشد. ممکن است درمان تا چند هفته ادامه پیدا کند.

نتایج:  از جلسه اول، اما کارآیی آن در سیستم استفاده مداوم (۲ یا ۳ بار در هفته و حداقل ۳ هفته) نهفته است ، زیرا نتایج پیش رونده و تجمعی است

عملکرد پیکرتراشی با لیزر

LipoLaser یک سیستم ۱۰۰٪ غیر تهاجمی، مبتنی بر لیزر، کاهش چربی نقطه ای و کانتورینگ بدن است. از انرژی لیزر برای نفوذ بی خطر و بدون درد در پوست و هدف قرار دادن سلولهای چربی خاص استفاده می کند. از طریق این فرایند هدفمند است که لیپولازر قادر است سلول را در آزاد کردن آب، اسیدهای چرب آزاد و گلیسرول تحریک کند. با ترشح این سه ترکیب که غالباً به آنها تری گلیسیرید گفته می شود، سلولهای چربی به طور قابل توجهی«کوچک می شوند» و در نتیجه از دست دادن اینچ منجر می شود.

دفع چربی ها چگونه است؟

چربی توسط سیستم لنفاوی جذب می شود و در آنجا تجزیه می شود و توسط کبد پردازش می شود و به منبع انرژی تبدیل می شود. این فرآیند طبیعی به بدن شما اجازه می دهد چربی موجود در بدن را از طریق آن دفع کند، مکانیسم های زباله طبیعی است. همین باعث جذابیت LipoLaser می شود.

مشترک خطرات و عوارض جانبی از لیپو لیزر عبارتند از: درد یا بی حسی در ناحیه تحت درمان، ناراحتی و شل شدگی یا پوست تغییر رنگ میدهد. برخی از افراد پس از جلسه خود دچار سوزش در زیر پوست می شوند. اگر این مدت بیش از چند روز طول بکشد ، می تواند نشانه تجمع مایعات باشد و توسط پزشک معالجه می شود.

هزینه پیکرتراشی لیپولیزر

هزینه پیکرتراشی با لیزر چقدر است؟

تنها سوالی که ذهن کاندیدای لیپولیز را به خود مشغول کرده است، هزینه پیکرتراشی با لیزر می باشد. این هزینه پس از معاینه توسط پزشک متخصص مشخص می شود و برای هر منطقه از بدن با توجه به میزان چربی های اضافی متفاوت می باشد. هزینه پیکرتراشی یا لیزر حدود ۱۰-۲۰ میلیون میباشد.

سخن پایانی

در این مرحله، تصمیم با شماست. اگر با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید یا فارغ از میزان تمرین، مناطق دردسرساز را در اختیار دارید و با توجه به هزینه پیکرتراشی با لیزر گزینه بسیار خوبی است. همیشه روش های درمانی آرایشی جدیدی برای کمک به افراد در دستیابی به نتایج مورد نظرشان در حال انجام است.

بنابراین، یافتن بهترین دکتر پیکر تراشی دارای مجوز برای بحث در مورد گزینه های شما مهم است. بسیاری از ارائه دهندگان تکنیک های مختلفی را برای از بین بردن چربی بدن ارائه می دهند که مقایسه آن را آسان تر می کند. قبل از تصمیم گیری نهایی حتما در مورد انتظارات، سابقه سلامتی و بودجه خود صحبت کنید.

آیا لیپولیز می تواند باعث سرطان شود؟

هیچ مطالعه ای وجود ندارد که نشان دهد هر نوع لیپوساکشن یا لیزر لیپولیز می تواند باعث سرطان شود. یکی از مزایای استفاده از این روش، هزینه پیکرتراشی با لیزر نسبت به سایر روش ها کمتر است.

برای چه گروه سنی مناسب است؟

کاندیدها خانوم ها و آقایان در سنین بین ۲۵-۵۰ سال هستند که در برخی از مناطق بدن دچار سلولیت یا بافت چربی قرار گرفتن. این چربی ها با رژیم غذایی سالم و ورزش از بین نرفته یا نمیرود. پیکرتراشی با لیزر میتواند به این افراد کمک کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۳

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *