هزینه عمل لاغری بازو در سال ۱۴۰۲

۲.۵
(۲)

اکثر افراد به دلیل اضافه وزن زیاد از بازوی شل و آویزان رنج می‌برند، به همین علت عمل لاغری بازو (براکیوپلاستی یا لیفت) بهترین روشی است که معمولا برای بیمارانی که از بازوهای خود، راضی نیستند، می‌توانند از شر افتادگی و شل بودن پوست بازو راحت شوند. این عمل در واقع یک عمل زیبایی برای زیباسازی پوست بازو بوده و فقط مختص افراد چاق نمی‌باشد، بلکه کسانی که بعد از لاغری یا کاهش وزن با مشکل افتادگی بازو مواجه هستند نیز می‌توانند عمل لاغری بازو نیز انجام دهند. هزینه عمل لاغری بازو یکی از عوامل موثر در تصمیم ما برای انجام آن است که در ادامه بیشتر به آن‌های می‌پردازیم. در این متن به بررسی ابعاد مختلف و همچنین هزینه عمل لاغری بازو خواهیم پرداخت.

مزایای عمل لاغری بازو

  • کمک به لاغر تر کردن بازوها و کاهش حجم آن‌ها
  • بهبود ظاهر بیمار و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس او
  • ایجاد ظاهری جذاب در بازوها

کاندیدای مناسب برای عمل لاغری بازو

افراد بزرگسالی که:

  • پوست بسیار شل دارند.
  • بازوهای بیش از اندازه بزرگ دارند که تناسب اندام را به هم زده است.
  • سیگاری نیستند و هیچ گونه ماده مخدری استفاده نمی‌کنند.
  • هیچ گونه بیماری پرخطر یا سابقه پزشکی خاص ندارند. 
  • وزنی نسبتاً پایدار و ثابت دارند و به اضافه وزن دچار نیستند.
  • افرادی که پس از کاهش وزت خود، به وزنی پایدار و ثابت رسیده‌اند.
  • افردی که انتظارات دور از واقعیت از نتیجه جراحی ندارند.

قیمت عمل لیفت بازو

تاثیر روش عمل بر هزینه عمل لاغری بازو

با توجه به نوع جراحی، این عمل معمولاً حدود دو ساعت زمان می‌برد. ابتدا جراح پیش از جراحی بهترین محل برش را مشخص می‌کند. این عمل لاغری به دو روش اجرا می‌شود:

لیفت سنتی:

در این روش، برش زیر بازو ایجاد می‌شود و از این طریق می‌تواند بخش‌های بیشتری از پوست افتاده را بردارد.

لیفت وسیع:

برش از بازو تا پایین به سمت بدن ادامه پیدا می‌کند تا پزشک بتواند بافت چربی و پوست افتاده را در امتداد قفسه سینه نیز بردارد. عموما از این روش برای بیمارانی که وزن زیادی کم کرده‌اند؛ استفاده می‌شود. نکته مهم این است که جراح با توجه به شرایط خاص هر بیمار مناسب‌ترین روش را انتخاب خواهد کرد.

عمل لاغری بازو به وسیله لیپوساکشن

در این روش، چربی‌ها با استفاده از اسپری آب از ناحیه مورد نظر جدا شده و تخلیه می‌شوند. جراحی لیفت بازو همراه با لیپوساکشن یک روش بسیار مناسب است که در آن جای زخم باقی نمی‌ماند. 

هزینه عمل لاغری بازو در ۱۴۰۲ چقدر است؟

معمولا هزینه عمل لاغری بازو با توجه به شرایط بیمار یا تشخیص پزشک متخصص تعیین می‌شود. همچنین عوامل مختلفی از جمله مقدار برداشت چربی و حذف کردن پوست اضافی زیر بازو، مواردی هستند که در هزینه عمل لاغری بازو تاثیر می‌گذارند. هزینه این عمل در سال ۱۴۰۲ به طور میانگین بین ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. برای مطلع از هزینه عمل لاغری بازو و همچنین عوامل موثر بر قیمت آن می‌توانید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

محاسبه هزینه عمل لاغری بازو

هزینه عمل لاغری بازو بسته به وسعت عمل متفاوت است؛ لذا به منظور آگاهی از هزینه آن باید ابتدا به مطب جراح پلاستیک مورد نظر خود مراجعه نموده و ویزیت شوید. جراح متخصص پس از معاینه و بررسی وضعیت بازوهایتان هزینه عمل را با توجه به مواردی که نیاز خواهید داشت به شما اعلام خواهد نمود.

محاسبه میزان هزینه این عمل با توجه به میزان شلی و افتادگی نیز تعیین می‌گردد؛ البته میزان تجربه و مهارت پزشک متخصص نیز یکی از عوامل تعیین کننده هزینه عمل لاغری بازو می‌باشد. از آنجایی که این جراحی یک جراحی زیبایی محسوب می‌گردد هیچگونه بیمه‌ای به آن تعلق نمی‌گیرد و شما باید به تنهایی تمام هزینه عمل را پرداخت کنید. موارد بسیار زیادی در هزینه عمل لاغری بازو تاثیر گذارند. تعدادی از موارد موثر به شرح زیر است:

  • نوع داروی بیهوشی
  • نوع بیمه درمانی
  • دستمزد جراح
  • دستمزد دکتر بیهوشی
  • نوع روش درمانی
  • آزمایش، تست و دارو های مورد نیاز قبل و پس از عمل

قیمت عمل لاغری بازو

دلیل این افزایش در هزینه عمل، افزایش قیمت تجهیزات، مواد و داروهای مورد نیاز و همینطور افزایش هزینه مرکز جراحی و دستمزد‌ها است. هر ساله به دلیل تورم هزینه‌های اتاق عمل، تیم جراحی و هزینه کلینیک نیز افزایش پیدا می‌کند.

کلام آخر

عوامل بسیار مختلفی هستند که باعث افتادگی پوست بازو مثل اضافه وزن یا افزایش سن می‌باشد. عمل لاغری بازو بسیار آسان بوده و نیازی به بیهوشی ندارد. جراح متخصص با استفاده از تجهیزات، قسمت‌های اضافی پوست بازو را برش می‌زند. مقدار برش پوست و ناحیه برش، بستگی به شرایط بیمار و تشخیص جراح دارد. هزینه عمل بازو برای لاغری در شهر مختلف ممکن است متفاوت باشد. همچنین عوامل مختلفی هستند که در هزینه عمل مثل مقدار برش، هزینه پزشک، داروها و… تاثیر می‌گذارند. در این مطلب از ویکی درمان سعی شد با بررسی عوامل موثر، هزینه عمل لاغری بازو را بررسی کنیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید باشد. در صورتی که سوالی در این زمینه دارید با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول در خصوص هزینه لاغری بازو

چه عواملی بر عمل لاغری بازو تاثیر می‌گذارد؟

عوامل مختلفی مثل هزینه پزشک، نوع عمل بازو، مطب یا کلینیک پزشک، آزمایشات و... می‌تواند در هزینه لاغری بازو تاثیرگذار باشد.

آیا بیمه هزینه عمل لاغری بازو را پوشش می‌دهد؟

خیر، به طور کلی روش‌های پیکرتراشی جزء عمل‌های زیبایی محسوب می‌شوند و مشمول خدمات بیمه نمی شود.

آیا هزینه لاغری بازو در بیمارستان دولتی و خصوصی متفاوت است؟

طبعا هزینه بیمارستان‌های خصوصی برای بستری و آزمایشهای مربوط به عمل از بیمارستان دولتی بیشتر است.

هزینه عمل لاغری بازو تو تهران و شهرستان با هم فرق داره؟

این هزینه در تهران و دیگر شهرها متفاوت است البته این اختلاف قیمت در یک محدوده مشخص قرار دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۲.۵ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

۲۳ دیدگاه

  1. حدود دوسال پیش جراحی براکیو پلاستی انجام دادم که البته برا من جنبه اصلاحی داشت و به توصیه پزشک انجام شد.من مبتلا به پولیو میلیت هستم و از عصا برا راه رفتن استفاده میکنم بدلیل نوسانات وزن پوست ناحیه بازو شل شده بود ولی همچنان ساز بازو بزرگ بود و بدلیل تماس ناحیه زیربغل با عصا دچار مشکل میشدم که پزشک راه رفع مشکل را جراحی کاهش حجم بازو تشخیص داد.متاسفانه نه تنها ظاهر بازوهای من از اول بدتر شد و کوچک نشد بلکه به درد عذاب آوری در این مدت مبتلا شدم که دستم مدام حالت گزگز و خواب رفتگی و انقباض شدید عضله دارد و همچنین قدرتش خیلی کم شده طوریکه حتی برا گرفتن عصا مشکل دارم.به پزشکان مختلف مراجعه کردم ولی متاسفانه درد من را متوجه نمیشدن یا اگر هم میفهمیدن راه درمانی نتونستن به من نشان دهند.نوار عصب گرفتم مشکل عصب نداره.حالا از شما خواهش میکنم اگه راه درمانی وجود داره، حتی اگه شده با جراحی مجدد ‌کمکم کنید.از لطف شما سپاسگزارم

    1. تورم ها حدود یک هفته بعد از عمل جراحی بهبود خواهد یافت و پس از گذشته ۶ هفته نتایج نهایی قابل رویت خواهد بود‌.

      دوره نقاهت انجام عمل براکیوپلاستی
      دوره نقاهت بستگی به وسعت عمل دارد که بین یک تا دو هفته طول می کشد. و بعد از گذراندن این زمان به راحتی می توانید به سرکار خود بازگردید.

    1. سلام دوست عزیز، شما برای آشنایی با روش های خانگی می توانید از رژیم های لاغری در کنار ورزش استفاده نمایید. برای این منظور می تونید مقاله ی رژیم درمان را در آدرس زیر مطالعه نمایید.

    1. عمل لاغری بازو یک جراحی برای کاهش بافت چربی است. و رماتیسم یک بیماری استخوانی. اما می تواند موثر باشد. تصمیم به انجام این جراحی یا انجام ندادنش به شرایط بیمار برمیگرده و ما نمیتوونیم نظر قطعی بدهیم. بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. چرا که ایشون به شرایط بیماری شما واقف هستند.

    1. عمل های لاغری همگی میتونن برگشت پذیر باشند اگر لایف استایلتون تغییر نکنه. مثلا کمی تحرک و تغذیه متناسب می تونه جلوی این اتفاق و بگیره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *