بهترین مرکز برداشتن خال در تهران (لیست ۱۰تایی)❤️

۵
(۱)

وجود خال بر سطح پوست یکی از موارد شایعی است که در اکثر افراد تعدادی از آن ها وجود دارد. خال ها اکثرا بی ضرر هستند ولی بعضی از آن ها ممکن است سرطانی باشند که باید توسط پزشک بررسی شود. برخی از افراد نیز به دلیل مسائل زیبایی به دنبال قصد برداشتن خال های خود را دارند. 

ما در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم تعدادی مرکز برداشتن خال در تهران را معرفی کنیم. همچنین روش هایی که برای برداشتن خال از سطح پوست وجود دارد را بررسی می کنیم.

علت به وجود آمدن خال چیست؟

علت های مختلفی می تواند باعث به وجود آمدن خال بر سطح پوست شود. برخی از خال ها منشا ژنتیکی دارند و از بدو تولد در سطح پوست وجود دارد. بعضی از خال ها نیز به دلایل محیطی مثل قرار گرفتن در معرض نور آفتاب بر سطح پوست تشکیل می شود. بعضی از خال ها نیز به دلایلی مانند تغییرات هورمونی مثلا در دوره حاملگی و یا دوره بلوغ به وجود می آید.

روش های درمان خال در مرکز برداشتن خال در تهران

برای برداشت خال به طور معمول، متخصص پوست بسته به عمق خال و نوع نتیجه زیبایی مورد نظر روش جراحی را تعیین می کند. روش های برداشتن خال را در ادامه برای شما بیان می کنیم.

علت به وجود آمدن خال

برداشتن خال با استفاده از تیغ جراحی

برخی از خال ها مثل خال گوشتی روی سطح پوست با استفاده از تیغ جراحی باید برداشته شود. ناحیه مورد نظر با بی حسی موضعی قبل از جراحی بی حس می شود و پزشک خال را بر می‌دارد و با استفاده از بخیه زیبایی آن را بخیه می کند. معمولاً پس از برداشتن خال تنها یک علامت صورتی کوچک بر سطح پوست باقی می‌ماند که با استفاده از کرم های ترمیمی می توان آن را بهبود بخشید.

روش انجماد در مرکز برداشتن خال در تهران

خال‌هایی که غیر سرطانی هستند و تا لایه های عمیق تر پوست رشد نکرده اند، می توانند با استفاده از نیتروژن مایع منجمد شوند. این نوع درمان خال‎های پوستی ممکن است تاول کوچکی روی پوست باقی بگذارد که بعد از مدتی رفع می شود و یک روش سرپایی نسبتا ساده است.

استفاده از لیزر در مرکز برداشتن خال در تهران

خال‌های کوچک‌تر و غیرسرطانی که سطحی هستند و حجمی ندارند را می توان با لیزر برداشت. این روش معمولاً به دو یا سه جلسه درمان در بهترین کلینیک زیبایی در تهران برای از بین بردن خال نیاز دارد. در حالی که استفاده از تیغ جراحی و برش، روش‌های رایج‌تری برای برداشتن خال‌ها هستند، حذف با کمک لیزر می‌تواند برای نواحی سخت‌تر مانند صورت یا گوش‌ها استفاده شود و می‌تواند برای از بین بردن چندین خال به طور همزمان مفید باشد.

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

در انتخاب مرکز برداشتن خال در تهران به چه نکاتی توجه کنیم؟

برداشتن خال یک روش تخصصی است و حتما باید توسط پزشک انجام شود. پس در وهله اول به پروانه طبابت و مجوز وزارت بهداشت کلینیکی که مراجعه می‌کنید، توجه کنید. 

همچنین توجه کنید که کلینیک به تجهیزات مدرن و به روز مجهز باشد. حتما به سوابق و نمونه کارهای مرکز برداشتن خال در تهران که می خواهید مراجعه کنید توجه کنید. 

استفاده از لیزر در مرکز برداشتن خال در تهران

آنچه در این مقاله خواندیم:

در این مطلب ما به معرفی چند مرکز برداشتن خال در تهران بر اساس نظر کاربران و میزان رضایتی که از این کلینیک ها داشته‌اند، پرداختیم. چنانچه قصد مراجعه به هر کدام از این مراکز را دارید، تنها به معرفی های صورت گرفته در این مقاله بسنده نکنید؛ بلکه در مورد آن به خوبی تحقیق کنید و نمونه کارهای آن ها را بررسی و سپس برای مراجعه به آن ها اقدام کنید.

مدرن‌ترین روش و دستگاه برداشت خال در یک مرکز برداشت خال چیست؟

دستگاه آر اف سرجیکال (RF Surgical) یکی از مدرن‌ترین فناوری‌ها برای درمان ضایعات پوستی و برداشت خال‌های گوشتی است که ضایعه موردنظر را تخریب می‌کند و اسکار به‌جا نمی‌گذارد. آر اف سرجری جای بسیاری از روش‌های سنتی را گرفته و بهتر است که یک مرکز برداشت خال مجهز به این دستگاه و این روش نوین باشد.

پزشک برداشت خال، پیش از برداشت خال با لیزر، چه معایناتی انجام می‌دهد؟

۱)معاینه‌ خال به لحاظ متقارن یا نامتقارن بودن. ۲) اندازه خال (آیا اندازه‌ی خال بیشتر از ۶ میلی‌متر است یا کمتر از آن) ۳) تعداد خال‌ها ۴) موضعی قرارگیری خال ۵) عمق خال ۶) میزان رشد خال ۷) وجود درد در بیمار

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

    1. قبل از برداشتن خال حتما مشاوره بگیرید که خال شما از چه نوعی هست. ولی اگر ریشه دار نباشه خیلی راحت برداشته میشه و احتمال رشد مجدد خیلی کم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *