ماندگاری لیفت صورت با نخ چه مدت است؟

۰
(۰)

امروزه پیری و شل شدگی پوست در همه سنین به علت مشغله های کاری و وقت نداشتن برای رسیدگی به خود بسیار اتفاق می افتد. لیفت صورت با نخ یکی از راه های بی خطر و آسان تر برای جوانسازی پوست است که بدون نیاز به اتاق عمل و جراحی است و در کلینیک های زیبایی زیر نظر پزشک انجام می شود.

ماندگاری لیفت صورت با نخ یکی از دغدغه های اصلی کسانی است که می خواهند این کار را انجام بدهند. ماندگاری لیفت صورت با نخ در سایر افراد امکان دارد متفاوت باشد. در این مقاله توضیحات تکمیلی درباره ماندگاری لیفت صورت با نخ را بخوانید.

مطلب پیشنهادی: بهترین جراح لیفت صورت

مدت زمان ماندگاری لیفت صورت با نخ

مقاله پیشنهادی: معرفی سه تا از بهترین لایه بردار پوست برند ایرانی

لیفت صورت با نخ

در گذشته تنها راه درمان شل شدگی و افتادگی پوست، جراحی زیبایی پوست صورت بود. این جراحی بسیار سخت و مدت زمان نقاهت طولانی داشت. در این عمل پوست اضافی به وسیله تیغ جراحی حذف می شد. این جراحی خطرات زیادی را به همراه داشت. بعد از گذشت مدتی لیفت صورت با نخ رواج پیدا کرد و علاقمندان به آن روز به روز افزایش پیدا کردند.

لیفت صورت با نخ یک روش سفت کردن و جوانسازی پوست به صورت مدرن است که هم زمان نقاهت کوتاهی دارد و هم هزینه کمتری دارد اما ماندگاری لیفت صورت با نخ برای افراد نگران کننده است. در لیفت صورت با نخ از بخیه های موقت و جذبی استفاده می شود. این بخیه ها در زیر پوست قرار می گیرند و باعث تاثیرهای فوق العاده ای مانند لیفت و سفت شدن پوست و افزایش کلاژن سازی پوست می شوند.

لیفت صورت با نخ نیازی به جراحی ندارد. هیچ برشی بر روی سطح پوست شما صورت نمی گیرد. پزشک با انجام لیفت صورت با نخ باعث می شود که پوست شما رو به بالا برود و سفت شود. تنها تفاوت آن با عمل زیبایی لیفت، ماندگاری لیفت صورت با نخ است. اما در این روش شما پوستی جوان و زیبا و درخشان خواهید داشت.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ، با ماندگاری جراحی های بسیار سخت لیفت و زیبایی تفاوت دارد. ماندگاری لیفت صورت با نخ به نسبت جراحی کمتر است اما بسیار زیباتر، مفید تر و راحت تر است. جراحی های لیفت صورت ممکن است ماندگاری بین ۶ تا ۱۰ سال داشته باشد و ماندگاری لیفت صورت با نخ بین ۱.۵ تا ۲ سال باشد.

ماندگاری لیفت صورت با نخ به این دلیل کمتر است که در این روش از نخ های دائمی استفاده نمی شود که عوارض کمتری داشته باشد.

جراحی لیفت صورت

مطلب پیشنهادی: مزایای مزوتراپی برای بانوان

از بخیه های جذبی و نیمه جذبی در لیفت صورت با نخ استفاده می شود که تا حداکثر تا یک ماه با کلاژن جایگزین شوند. کلاژن و پروتئین های آن از اجزای ساختاری پوست شما هستند و باعث قوام و سفتی پوست می شوند. ماندگاری لیفت صورت با نخ به دلیل وجود کلاژن ها کم است چون کلاژن ها همیشه در حال ساختن و تخریب هستند و ماندگاری دائمی ندارند. کلاژن ها می توانند تا ۱ تا ۲ سال پایدار باشند.

ماندگاری لیفت صورت با نخ موقت است اما ریکاوری راحت و بدون عارضه ای دارد در صورتی که جراحی زیبایی لیفت ماندگاری حدودا دائمی دارد اما عوارض زیاد و ریکاوری سختی دارد. مسئله دیگر در جوانسازی و جلوگیری از افتادگی پوست به غیر از دغدغه ماندگاری لیفت صورت با نخ، هزینه های این درمان است. جراحی زیبایی لیفت صورت هزینه ای چند برابر در مقابل هزینه لیفت صورت با نخ را دارد.

عوامل تاثیرگذار ماندگاری لیفت صورت با نخ

  • مراقبت های بعد از انجام لیفت یکی از تاثیرگذارترین اقدامات برای ماندگاری لیفت صورت با نخ است.
  • سن رابطه تاثیرگذاری با ماندگاری لیفت صورت با نخ دارد.
  • مقدار خاصیت کشسانی پوست نیز یکی دیگر از موارد تاثیرگذار است.
  • مهارت پزشک متخصص برای انجام لیفت صورت با نخ ارتباط مستقیمی با ماندگاری آن دارد.
  • تعداد نخ هایی که در لیفت صورت با نخ استفاده می شود.
  • نوع و جنس نخ مورد استفاده برای لیفت صورت با نخ یکی دیگر از مهم ترین موارد تاثیرگذار در ماندگاری لیفت صورت با نخ است.

جمع بندی ماندگاری لیفت صورت با نخ

اگر قصد دارید که لیفت صورت با نخ را انجام دهید بهتر است از کسانی که این کار را انجام داده اند پرس و جو کنید و اطلاعات کافی از تجربیات آن ها را بدست بیاورید.

عوامل موثر ماندگاری لیفت صورت با نخ

مقاله پیشنهادی: دانستنی های فیشیال که باید بدانید!

برای لیفت صورت با نخ بهتر است پزشکی با سابقه و تخصص را بیابید که میزان رضایت و ماندگاری لیفت صورت با نخ در مراجعه کنندگانش زیاد باشد و بتوانید نمونه کارهای لیفت او را ببینید.

سوالات متداول

 

لیفت صورت با نخ نیازی به بیهوشی دارد؟

خیر و به همین دلیل عوارض بیهوشی را به دنبال ندارد.

لیفت صورت با نخ درد دارد؟

خیر, برای انجام لیفت صورت با نخ به نواحی مشخص بی حسی زده می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *