ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟ معرفی بهترین برند ژل

۰
(۰)

ماندگاری تزریق ژل یکی از دغدغه‌هایی است، که برای بیشتر افراد بعد از تزریق این ماده پیش می­‌آید. اما چه راه‌هایی و استفاده از چه موادی به ماندگاری بیشتر ژل کمک می‌کند؟ در این مقاله می­‌خواهیم راجع به راهکارها و معرفی برندهای خوب و معتبر برای ماندگاری تزریق ژل با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

برای پر کردن و رفع چین و چروک، برجسته کردن لب‌ها و گونه‌ها و حجیم کردن برخی از نقاط بدن از تزریق ژل استفاده می­‌شود. ماندگاری تزریق ژل، اصلی اساسی است که برای همه افراد مهم است. این روش، راهی آسان و سریع برای بدست آوردن اندامی جذاب است.

انواع ژل‌های تزریقی برای صورت کدامند؟

از معروفترین برند های ژل های تزریقی می‌­توان به این دو مورد اشاره کرد:

  • ژل هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acid Gel))
  • ژل پاژ (ژل پلی آکریل آمید Polyacrylamide gel))

ژل هیالورونیک اسید از جنس قند دیمری است و پس از گذشت حدود شش ماه تا یکسال جذب بدن و سپس دفع می‌­شود. این ژل در خطوط عمیثق پیشانی و گودی عمیق شقیقه‌ها و گودی زیر چشم تزریق می­‌شود.

ژل پاژ از جنس ماده‌ای شیمیایی بنام پلی آکرلیک آمید است، که نوعی لخته ساز است. این ژل ماندگاری بیشتری دارد و تا چند سال در بدن باقی می­‌ماند. باقی ماندن این ماده ممکن است در بدن موجب بروز عفونت شود. افرادی که این ژل را برای ماندگاری بیشتر انتخاب می­‌کنند، برای خارج کردن این ماده از بدن نیاز به جراحی خواهند داشت.

مراحل تزریق ژل چگونه است؟

پزشک متخصص باید قبل از تزریق به متقاضی تمام موارد سلامتی وی را چک کند. سپس در شرایطی که فرد آماده تزریق بود، ناحیه مورد نظر برای تزریق با کرم‌های بی‌حسی موضعی، بی حس می­‌شود و تزریق با سوزن‌های کوچکی صورت می‌­گیرد. پزشک برای شکل گیری بهتر ناحیه با ژل آن محل را ماساژ می­‌دهد.

ماندگاری تزریق ژل چه تضمینی دارد

مزایای تزریق فیلر یا ژل به صورت چیست؟

برای حذف چین و چروک و حجم دادن به لب‌ها و گونه‌ها از این روش استفاده می‌­کنیم. از مزایای تزریق فیلر یا ژل می­‌توان به این موارد اشاره کرد:

  1. ژل بعد از تزریق نتایج خود را نشان می­‌دهد.
  2. دوره نقاهت نیاز ندارد.
  3. تزریق فیلر بر حرکت عضلات برای اخم و لبخند تاثیری ندارد.
  4. در صورت رضایت نداشتن از نتیجه تزریق، می‌­توان نتیجه را اصلاح کرد.

چه کسانی نمی­‌توانند تزریق فیلر انجام دهند؟

  • کسانی که انسولین می­زنند و دیابت دارند.
  • خانم های باردار و شیرده نمی‌توانند هیچ جراحی زیبایی را انجام دهند.
  • افرادی که مشکلات انعقاد خون دارند.
  • کسانی که داروهای اعصاب و روان مصرف می­‌کنند.

ماندگاری تزریق ژل تا چه مدت است؟

ماندگاری تزریق ژل دائمی نیست و معمولا ماندگاری تزریق ژل بین شش ماه تا یکسال است. پس از این دوره، می­‌توان دوباره تزریق را تکرار کرد. استفاده از کرم‌های ضدآفتاب و مراقبت‌های پوستی می­‌تواند ماندگاری تزریق ژل را تشدید کند.

هزینه تزریق ژل و فیلر چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه تزریق فیلر یا ژل، میزان تزریق آن است. عامل دیگر انتخاب ناحیه تزریق است. انتخاب نوع برند ژل و هزینه دستمزد پزشک نیز از عوامل تعیین کننده قیمت تزریق فیلر یا ژل است.

ماندگاری تزریق ژل به چه بستگی دارد؟

‌‎مطالعه بیشتر: رفع چین و چروک پوست

نتیجه گیری

ماندگاری تزریق ژل یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است، که همه افراد بعد از تزریق این ماده دنبال راهکارهای آن هستند. باید قبل از تزریق، راجع به پزشک و کلینیک تحقیق کرد، تا بتوان نتیجه‌ بهتری را بدست آورد. برای اطلاع بیشتر به دیگر مقالات ویکی درمان مراجعه کنید.

سوالات پر تکرار کاربران در مورد تزریق ژل

آیا تزریق ژل عوارض زیادی دارد؟

خیر. تنها عارضه‌ای که تزریق فیلر و ژل دارد کبودی و ورم است که واکنش طبیعی بدن است. این عارضه بعد از چند روز از بین می‌رود.

چقدر زمان می‌برد تا نتیجه تزریق مشخص شود؟

پس از گذشت یک روز نتیجه تزریق بطور کامل مشخص خواهد شد.

آیا ممکن است بعد از تزریق ژل در بدن گلوله شود؟

این واکنش فقط در عوارض ژل‌های چینی و بی‌کیفبت دیده شده است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *