درمان خانگی با ماسک برطرف کننده چین و چروک

۰
(۰)

رسیدگی به پوست در طول زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است، روزانه برای زنده ماندن چه کارهایی انجام می‌هید؟ به عنوان مثال: غذا می‌خورید یا آب می‌نوشید؛ رسیدگی به پوست نیز می‌تواند در زنده ماندن و شاداب بودن آن تاثیر بگذارد چرا که سلول‌های پوست در صدد این هستند که با تولید کلاژن به بهبود پوست شما کمک کنند پس برای این کار نیاز دارند که شما هم به آنها کمک کنید.
استفاده از ماسک ورقه ای صورت خانگی یا آماده از مواردی است که میتواند در بهبود پوست شما اثر گذار باشد. در این مبحث راجع به ماسک برطرف کننده چین و چروک می‌پردازیم.

چین و چروک از چه زمان شروع می‌شود؟

به وجود آمدن چین و چروک های روی پوست خود می‌تواند به دلایل مختلفی به وجود می‌آید از جمله این دلایل نخوردن آب کافی است؛ آب مایع حیات است! قطعا بار ها این جمله را شنیدید و از اهمیت وجود آب در بدن مطلع هستید. خوردن روزانه ۷ الی ۸ لیوان آب می‌تواند سلامت بدن و پوست شما را تضمین کند.
افزایش سن نیز می‌تواند از این موارد باشد که نمی‌توان با آن مبارزه کرد ولی با روش های درمانی موجود از جمله ماسک بر طرف کننده چین و چروک می‌توان روند پیری پوست را کند کرد.

ماسک برطرف کننده چین و چروک و خواص آن

ماسک صورت خانگی می‌توانند تأثیر فوری مورد نظر افراد را داشته باشند، بنابراین اگرچه ممکن است موقتی باشد، اما می‌توانند باعث تقویت یا درخشش رویدادهایی شود. از طرف دیگر، ماسک های کرمی موجود نیز کمک به درمان چین و چروک پوست شما خواهند کرد.

انواع ماسک برطرف کننده چین و چروک

عموم مردم نسبت از پیر شدن بیزار هستند. همه ما به دنبال جوانسازی پوست هسستیم و راهکارهای موجود برای به دست آوردن آن را رد نمی‌کنیم. تیم ما برخی از بهترین دستورهای ماسک بر طرف کننده چین و چروک را که برای جوان نگاه داشتن پوست است، تهیه کرده بسیاری از این مواد باعث می‌شود، پوست شما از محتوای بالای مواد مغذی بهره‌مند شود.

ماسک برطرف کننده چین و چروک (روشن کننده):

ماست ۱ قاشق غذاخوری، یک قاشق چایخوری آب لیمو تازه و در صورت وجود یک قاشق غذا خوری پودر چوب صندل. اگر فکر می‌کنید پوست شما مات به نظر می‌رسد، همه این مواد را مخلوط کنید، به صورت خود بمالید و بگذارید تا خشک شود. وقتی آن را بشویید، پوست شما روشن و شاداب به نظر می‌رسد! پودر چوب صندل فواید بی‌شماری دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. اسید لاکتیک موجود در ماست به صاف و مرطوب شدن پوست کمک می‌کند. ماسک برطرف کننده چین و چروک را در صورت ماساژ دهید و آنها را برای کمی لایه برداری شستشو دهید.

ماسک برطرف کننده چین و چروک(ماسک تخم مرغ):

تمامی چیزی که نیاز دارید تخم مرغ است. تخم مرغ را همزده و مخلوط را به صورت خود بمالید. پس از خشک شدن، پوست سفت تر شده را بشویید. پروتئین موجود در تخم مرغ باعث زیبایی پوست می‌شود و پتاسیم موجود نیز رطوبت را حفظ می‌کند. ریبوفلاوین (B2) می‌تواند به محافظت در برابر عوامل تنش زا در محیط کمک کند.

ماسک برطرف کننده چین و چروک (ماسک چای سفید):

با دم کردن یک فنجان چای سفید برای خود شروع کنید. بهتر است بعد از دم کردن یک یا دو دقیقه صبر کنید تا قبل از خیساندن چای خنک شود. هنگامی که چای خنک شد و به دمایی رسید که صورت شما قادر به تحمل آن بود، یک پارچه را در مایع خیس کنید و پارچه را روی چشم خود قرار دهید.
منافذ پوست شما از گرما باز شده و اجازه می‌دهد مواد داخل ماسک برطرف کننده چین و چروک به پوست شما نفوذ کند و جادوی خود را انجام دهد. چای سفید برای از بین بردن پف چشم شما مناسب است.

 طرز تهیه ماسک برطرف کننده چین و چروک

ماسک برطرف کننده چین و چروک (ماسک آووکادو عسل):

آووکادو و عسل را با هم مخلوط کرده و به صورت خود بمالید. اگر پوست مختلط دارید، ممکن است بخواهید فقط در مناطق خشک صورت خود از این ماسک برطرف کننده چین و چروک استفاده کنید. می‌توانید حدود ۱۵ دقیقه آن را بگذارید بماند، اما در صورت تمایل بگذارید کمی بیشتر بماند. برای نفوذ بیشتر در منافذ پوست ، قبل از مخلوط شدن با آووکادو، عسل را گرم کنید.

پوست مرطوب دشمن پیری است. چربی های موجود در آووکادو به پوست شما رطوبت می دهند ، در حالی که ویتامین E حتی به ظاهر رنگ پوست شما کمک میکند. عسل یک ماده مرطوب کننده است، به این معنی که رطوبت را به پوست متصل می‌کند. همچنین می‌تواند ظاهر پوست شما را نیز روشن کند.

(ماسک پاک کننده گل و لای) این ماسک برطرف کننده چین و چروک ترکیبی، سنتی می‌باشد، یک قاشق چای خوری خاک رس یک قاشق چای خوری بلغور جو دوسر یا آرد جو دوسر، ½ قاشق غذاخوری شیر خشک، یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چایخوری روغن زیتون و در نهایت آب.
سپس به ماسک برطرف کننده چین و چروک که درست کردید یک قطره روغن ضروری که دوست دارید (نرولی ، گل رز ، اسطوخودوس ، یا کندر عالی خواهد بود!) اضافه کنید.

آنچه در این مقاله خواندیم:

برای چین و چروک پوست درمان های بسیاری دارد که ما به یک مورد از آن ماسک برطرف کننده چین و چروک پرداختیم. در بالا طریقه ساخت ماسک برطرف کننده چین و چروک را گفتیم و امیدواریم که با استفاده از این ماسک ها چین و چروک صورت خود را به حداقل برسانید.

نظر دکتر های پوست در مورد استفاده از ماسک بر طرف کننده چین و چروک چیست؟

دکتر های پوست، میگویند: ماسک های صورت میتوانند روشی موثر برای رساندن انبوهی از مواد مغذی برای مراقبت از پوست باشند. غلظت این ماسک‌ها به مواد تشکیل دهنده زمان بیشتری برای نفوذ به سطح پوست می‌دهد.

آیا استفاده از ماسک بر طرف کننده چین و چروک می‌تواند عمل عکس نشان دهد؟

در یک نظریه دائو می‌گوید: ماسک بر طرف کننده چین و چروک گرما، اصطکاک و انسداد روی پوست را تحمیل می‌کنند و اگر با محیط مرطوب ناشی از تنفس، و تعریق ترکیب شوند، این یک دستورالعمل برای شکستن پوست است. منافذ مسدود می‌شود و می‌تواند جوش یا کیست آکنه تشکیل شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *