لیست بهترین مرکز لیزر مو در گیشا (آدرس و تلفن)

۵
(۲)

اگر ساکن منطقه‌ی گیشا در تهران هستید پس این مقاله از ویکی درمان مختص شماست، چرا که ما پس از معرفی بهترین مراکز لیزر مو گیشا، به بررسی این روش درمانی برای حذف موهای زائد خواهیم پرداخت.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، پیشرفت تکنولوژی‌های پزشکی نیز نسبت به پیش بسیار افزایش یافته است. در زمان حال، روش‌های مختلفی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هریک از آنها طرفداران خاص خود را داشته و مزایا و معایب متعددی دارند. استفاده از کرم‌ها و پودر‌های موبر، استفاده از تیغ و ژیلت و همچنین به کار بردن وکس و اپیلاسیون در نواحی موردنظر، از جمله روش‌هاییست که برای حذف موقت موهای زائد استفاده می‌شود.

اما عده‌ای به دلیل کوتاه بودن زمان رشد مجدد مو در این روش‌ها، ناراضی بوده و لیزر موهای زائد را برای حذف موهای زائد خود انتخاب می‌کنند. چرا که در این روش، موهای زائد به صورت طولانی مدت یا دائمی حذف شده و نیازی به اصلاح هرروزه نیست.

 

لیزر مو گیشا چیست؟

در جامعه‌ی امروزی، لیزر موهای زائد ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است؛ چرا که با حذف طولانی مدت موهای زائد، از رشد سریع و مجدد آنها نیز جلوگیری می‌کند.

لیزر مو گیشا، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص، یک دسته پرتو نوری را، از سطح پوست به فولیکول‌های مو تابانده و در نتیجه‌ی این عمل، فولیکول‌های مو این نور را به خود جذب کرده، تبخیر شده و از بین می‌روند.

مزایای لیزر موهای زائد

این پرتوهای نوری تنها تا سطح فولیکول‌های مو نفوذ کرده و به دیگر بافت‌های بدن آسیب نمی‌رساند. پس به شایعاتی که اخیرا در خصوص لیزر موهای زائد درباره ناباروی و آسیب به اعضای داخلی بدن رواج یافته، توجهی نکنید.

هزینه لیزر موهای زائد نیز بر اساس میزان وسعت ناحیه موردنظر و انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد دارد.

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر مو گیشا، یکی از روش‌های از بین بردن موهای زائد است که میتوان از آن در نقاط مختلف بدن مانند: دست، پا‌ها، زیر بغل، پشت و بیکینی استفاده کرد.

لیزر موهای زائد مزایای بیشماری نسبت به سایر روش‌های موزدایی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  1. لیزر مو گیشا، یک روش نسبتا سریع و موثر در رفع موهای زائد است که نسبت به سایر روش‌ها، سرعت بالاتری در حذف موهای زائد دارد.
  2. لیزر موهای زائد، نسبت به سایر روش‌های حذف موهای زائد، نتایج ماندگارتری داشته و تا مدت زمان طولانی‌تری از حذف موهای زائد جلوگیری می‌کند.
  3. دقت حذف موهای زائد در روش لیزر درمانی، بسیار بالا و قابل اعتماد است.

لیزر مو در گیشا

لیزر موهای زائد برای چه کسانی مناسب نیست؟

عموما لیزر مو گیشا، لیزر موهای زائد را در افراد با شرایط زیر توصیه نمی‌کند.

  • افرادی که دارای اختلال هورمونی هستند
  • افرادی که داروهای خاصی مصرف می‌کنند
  • افراد با سابقه‌ی بیماری‌های خاص
  • کسانی که به تازگی برنزه کرده اند
  • وجود جوش فعال، خال و تتو در محل لیزر
  • سابقه ایجاد عفونت‌های مکرر
  • بانوان باردار
  • افراد با سابقه پیشین بیماری لوپوس
  • افراد دارای بیماری‌های پوستی حاد

با اینکه لیزر موهای زائد در دوران بارداری مناسب نیست، اما لیزر مو زائد در شیردهی مانعی ندارد و مزایا نیز دارد.

آنچه در مقاله بهترین مرکز لیزر در گیشا خواندیم

لیزر موهای زائد، یکی از روش‌های موثر برای حذف موهای زائد است که امروزه مورد توجه همگان قرار گرفته است. ما در این مقاله، به معرفی بهترین مراکز لیزر مو گیشا و همچنین اطلاعاتی در خصوص روش درمانی لیزر پرداختیم. بهترین مراکز لیزر در گشا را معرفی کرده و مهم ترین مشخصات آن را بررسی کردیم. اگر مرکز لیزر دیگری در منطقه گیشا می شناسید می توانید در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. در صفحه بهترین مرکز لیزر در تهران نیز به معرفی بهترین مراکز و کلینیک های لیزر پرداخته ایم.

سوالات متداول

آیا انجام لیزر موهای زائد روی پوست های تیره امکانپذیر است؟

بله اما باید از دستگاه های مخصوص برای پوست های تیره استفاده کرد.

برای حذف موهای زائد به چند جلسه لیزر درمانی نیاز است؟

معمولا به ۶ جلسه درمانی با فواصل ۳۰ روزه نیاز است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۲

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *