لیست بهترین مرکز لیزر مو پرند (آدرس و تلفن)

۵
(۱)

بهترین مرکز لیزر مو در پرند کجاست؟ برای انتخاب بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در پرند چه معیارهایی وجود دارد؟ ما در این مقاله از ویکی درمان، لیستی از بهترین مراکز لیزر در پرند را برای شما آماده کرده ایم؛ اگر شما هم ساکن پرند هستید و به دنبال بهترین مرکز لیزر در نزدیکی محل سکونتتان هستید، با ما همراه باشید. همچنین در صفحه بهترین مرکز لیزر در جنوب تهران به معرفی بهترین مراکز در این منطقه پرداختیم و می توانید به آن مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد مدت هاست که در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و در اصل بهترین و موثرترین روش جهت حذف موهای زائد برای طولانی مدت، لیزر موهای زائد می باشد. در واقع منشاء استفاده از این روش به اواسط دهه ۹۰ میلادی باز می گردد. از زمان تاکنون، محبوبیت لیزر درمانی به طور روزانه در حال افزایش بوده هر روزه افراد بیشتری خواهان حذف موهای زائد خود به کمک لیزر هستند.

 به طور کلی موهای زائد، به موهایی گفته می شوند که تیره و ضخیم بوده و معمولا در خط میانی بدن مثل صورت، چانه، گلو، سینه و دور ناف دیده می شوند.

دقت داشته باشید که با پیشرفته تکنولوژی و تکامل یافتن علم پزشکی، لیزر موهای زائد بهترین روش بدون درد برای حذف موهای زائد می باشد. بنابراین ممکن است به اشتباه شنیده باشید که لیزر موهای زائد همراه با درد است؛ اما در واقع مرکز لیزر مو پرند با به کارگیری بهترین و به روزترین دستگاه های لیزر (دارای سیستم کولینگ قوی) موثرترین نتیجه ممکن را برای شما عزیزان به ارمغان می آورند.

بهترین دستگاه لیزر مو در پرند

بهترین دستگاه لیزر در پرند چیست؟

از آنجایی که اکثر ایرانیان پوست نسبتا روشن و موهای تیره و ضخیمی دارند، دستگاه لیزر الکساندرایت بهترین دستگاه لیزر مو برای ایرانیان می باشد. لیزر الکساندرایت توسط متخصصین بسیاری در زمینه حذف موی زائد بررسی شده تا تبدیل به لیزر استاندارد طلایی شود. البته این در مواقعی است که پوست روشن تری داشته باشید. این دستگاه لیزر از طول موج بلندتری برای نفوذ به فولیکول مو استفاده می کند و هر چه تفاوت رنگ مو و رنگ پوست بیشتر باشد، نتیجه بهتری را کسب خواهید کرد.

از مزایا دستگاه الکساندرایت می توان به مواردی همچون:

  • سرعت بالا پالس (به معنای زمان کمتر برای درمان)
  • موثر بر روی انواع پوست ها با درجات روشنایی سفید تا سبزه
  • پوشش بخش ها و نواحی بزرگ بدن با میزان قدرت نفوذ بالا اشاره داشت.

تنها معایب این دستگاه فقط این است که برای لیزر کردن افرادی که پوست های تیره و یا برنزه دارند، توصیه نمی شود. بنابراین رایج ترین دستگاه لیزر موجود در مراکز لیزر مو پرند، دستگاه الکساندرایت می باشد.

لیست بهترین مرکز لیزر در پرند

کلینیک زیبایی آسمان

مزایای لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی آسمان در پرند، عدم برگشت پذیری موهای زائد، تعداد جلسات کم (با توجه به دستگاه به روز)، از بین بردن موهای زیرپوستی و تاثیر سریع لیزر.

آدرس: پرند، فاز ۲، میدان استقلال، بلوک f4.

کلینیک لیزر رز

شما می توانید در کلینیک لیزر رز در پرند، موهای زائد خود را با جلسات کم از بین ببرید. در جلسات کوتاهی نتیجه مثبتی بگیرید و موهای زیرپوستی خود را از بین ببرید.

آدرس: پرند، بلوار جمهوری، ساختمان الماس پرند.

کلینیک زیبایی رویا

علاوه بر لیزر موهای زائد، خدماتی مانند جوانسازی پوست، فیشیال، تزریق ژل و بوتاکس و.. را می توانید در کلینیک زیبایی رویا در پرند انجام دهید.

آدرس: پرند، فاز دو، میدان استقلال، فاز ۵ و ۶.

بهترین کلینیک لیزر مو پرند

مراکز لیزر مو پرند چگونه باعث رفع موهای زائد می شود؟

لیزر موهای زائد با استفاده از نورهای مرئی و نامرئی برای حذف موهای زائد و هدف قرار دادن رنگ دانه های مو استفاده می شود. این رنگدانه ها که ملانین نام دارند، در پوست و مو موجود می باشند. ملانین در داخل ساقه مو به مقدار زیادی در اطراف فولیکول های مو یافت می شود.

ملانین قابلیت جذب نور لیزر به خود را دارد و جذب نور لیزر و انرژی آن باعث افزایش دما شده و در نهایت فولیکول های مو از بین می روند. به عبارتی دیگر افزایش دما در ریشه مو همان چیزی است که باعث از بین رفتن فولیکول می گردد.

در این روش درمانی، طول موج نور مورد استفاده و همچنین طول مدت پالس ها بسته به نوع و رنگ پوست و مو تعیین می شود. هدف اصلی و نهایی از این کار آسیب رساندن به فولیکول مو و از بین بردن آن بدون اثر گذاری بر روی بافت پوست می باشد.

لیست بهترین لیزر مو پرند

لیزر موهای زائد برای چه افرادی ممنوع است؟

قبل از اینکه به مراکز لیزر مو پرند مراجعه کنید، بهتر است بدانید که لیزر موهای زائد برای چه افرادی توصیه نمی شود:

  • افرادی که برنزه کرده و آفتاب گرفته اند.
  • بیماران پوستی
  • بیماری های خاص
  • زنان باردار و شیرده
  • کودکان

سوالات متداول

آیا اشعه لیزر مو برای بدن ضرر دارد ؟

اشعه لیزر مو دستگاه الکساندرایت با طول ۷۵۵ نانومتری هیچ ضرری برای بدن انسان ندارد و هیچگونه آسیبی به ارگانهای بدن وارد نمی کند.

آیا لیزر برای همیشه موهای زائد را از بین می برد ؟

دقت داشته باشید با از سپری کردن جلسات متعدد لیزر موهای زائد شما به طور ۸۰ درصد کاهش می یابد و موها بسیار نازک تر و نرمتر رشد می کنند. اما تاکنون دستگاه لیزری که بتواند رشد کل موهای بدن را در تمام عمرتان متوقف کند، ابداع نشده است. اما بهترین روش برای حذف موهای زائد برای طولانی مدت است.

آنچه در مقاله بهترین مرکز لیزر در پرند خواندیم:

انتخاب بهترین مرکز لیزر در منطقه زندگی یا محل کار، به دلیل زیاد بودن تعداد مراکز کاری سخت و زمان بری است و نیاز به آزمون و خطا دارد. ما در این صفحه از ویکی درمان به معرفی بهترین کلینیکهای لیزر در پرند پرداختیم، مشخصات و ویژگی های آن را بررسی کردیم. اگر شما هم مرکز لیزر دیگری در این منطقه میشناسید می توانید در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. در کنار معرفی بهترین مراکز به صورت منطقه ای، در صفحه بهترین مرکز لیزر در تهران به معرفی ۱۰ تا از بهترین های لیزر در تهران را معرفی کرده ایم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *