بهترین مرکز لیزر مو نارمک【لیست ۱۰تایی ۱۴۰۲】❤

۵
(۱)

اگر ساکن شرق تهران و یا محله ی نارمک هستید، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله از وبسایت ویکی درمان با ما همراه باشید، چرا که ما بهترین مراکز لیزر مو نارمک و را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر از حذف موهای زائد خود به وسیله ژیلت، موم یا موبر خسته شده اید، حذف دائمی موهای زائد با کمک لیزر مو نارمک، بهترین گزینه برای شماست. چرا که لیزر موهای زائد ، امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش‌های زیبایی و حذف موهای زائد تبدیل شده است.

لیزر مو نارمک، برای کاهش و از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. نواحی رایجی که عموما لیزر موهای زائد بر روی آنها انجام می‌شود شامل: صورت و بدن شامل پاها، دامن، لب بالا، چانه و خط بیکینی است. لیزر مو نارمک، می تواند موهای ناخواسته را تقریباً در اطراف پلک نیز درمان کند و همچنین رنگ مو و نوع پوست نیز بر روند لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد.

در اصل لیزر به تنهایی باید به فولیکول مو آسیب برساند، در حالی که از آسیب به پوست جلوگیری می کند.

بنابراین تضاد بین رنگ مو و پوست سیاه و پوست صاف بهترین نتیجه را برای لیزر موهای زائد به ارمغان می‌آورد. خطر آسیب به پوست با اختلاف جزئی بین مو و رنگ پوست بیشتر است، اما پیشرفت در فناوری لیزر، این فرآیند را محقق کرده است.

لیزر موهای زائد چیست؟

موهای زائد ممکن است خجالت آور باشد و از بین بردن آنها سخت باشد. تصور کنید بتوانید موهای زائد را به میزان قابل توجهی کاهش دهید یا از بین ببرید. مرکز لیزر مو نارمک، مطمئناً می‌تواند موهای ناخواسته را از هر قسمت از صورت یا بدن شما با حداقل عوارض،کاهش دهد.

لیزر موهای زائد، درمانی غیرتهاجمی از اشعه های نور ملایم است که برای از بین بردن موهای زائد از آن استفاده می کند. ملانین مو (بخشی که به مو رنگ می دهد) نوری را که به گرما تبدیل می شود جذب می کند. گرما به فولیکول (اما نه به پوست یا بافت اطراف) آسیب می رساند و از تولید موهای بیشتر جلوگیری می کند.

لیزر موهای زائد می تواند موهای سرتاسر صورت یا بدن را درمان کند. زنان اغلب ناحیه بیکینی، چانه، لب بالایی و پاها را درمان می کنند و همچنین مردان نیز می توانند با خیال راحت موهای ناخواسته را از قسمت هایی مانند سینه و پشت خود پاک کنند.

لیزر مو نارمک، تقریباً برای بیماران با هر نوع پوستی قابل استفاده است، اگرچه برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند مؤثرتر است. به طور کلی موهای سفید، بور یا خاکستری را نمی توان با لیزر موهای زائد از بین برد زیرا رنگدانه ای در مو وجود ندارد که لیزر بتواند روی آن تمرکز کند.

همچنین بخوانید: لیزر مو در شیردهی

بهترین مرکز لیزر مو نارمک

اقدامات قبل و بعد از لیز مو نارمک چیست؟

قبل از درمان لیزمو نارمک، می توانید ۴ تا ۶ هفته قبل از درمان، خود را برای لیزر موهای زائد موهای ناحیه درمان آماده کنید. در این حالت این مورد دارای اهمیت بالایی است که فولیکول های مو باید برای پردازش وجود داشته باشند. در واقع  تکنسین‌های لیزر مو نارمک، از شما می‌خواهند که ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از قرار ملاقات خود اصلاح کنید.

از آنجایی که لیزر موهای زائد به رنگ پوست و موهای شما بستگی دارد، نباید حداقل ۶ هفته قبل از درمان خود را در معرض نور خورشید قرار دهید.

بعد از درمان لیزر مو نارمک، ممکن است بلافاصله پس از درمان مقداری قرمزی یا برآمدگی در ناحیه موردنظر وجود داشته باشد، اما هیچ یک از اینها نباید شما را از فعالیت های روزانه خود منع کند.

برخی از افراد برای مدت کوتاهی کیسه یخ را به ناحیه درمان وصل می کنند. شما برای بهبودی بعد از جلسه نیازی به زمان ندارید، بنابراین می توانید بلافاصله پس از قرار ملاقات در بیشتر فعالیت های عادی خود شرکت کنید. با این حال، شما باید برای ۴-۶ هفته آینده از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید و تمامی مراقبت های بعد لیزر را رعایت کنید.

ممکن است این مطلب برای شما مفید باشد: لیزر مو سعادت آباد

مراکز لیزر مو نارمک

سخن پایانی

امروزه لیزر موهای زائد، به یکی از پرطرفدارترین روش‌های حذف موهای زائد تبدیل شده است. اما همین موضوع باعث شده مراکز لیزر متعددی در سرتاسر تهران اقدام به فعالیت کنند که تنها چند درصد از آنها جزو مراکز لیزر معتبر محسوب می‌شوند. ما در ادامه به معرفی برخی مراکز معتبر لیزر مو نارمک میپردازیم. همچنین اگر ساکن تهرانپارس هستید می‌توانید به مراکز لیزر مو تهرانپارس مراجعه کنید تا از خدمات آنها بهره‌مند شوید.

سوالات متداول شما عزیزان

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

خیر، اشعه لیزر تنها تا سطح پوست نفوذ کرده و باعث ناباروری نمی شود.

آیا لیزر بر روی پوست های تیره هم جوابگو است؟

بله، دستگاه های لیزر متنوعی وجود دارند که میتوان از آنها بر روی پوست های تیره تر نیز استفاده کرد.

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *