بهترین مرکز لیزر در شهرک غرب【لیست ۱۰تایی سال ۱۴۰۳】❤️

۵
(۱)

اگر ساکن غرب تهران هستید و به دنبال بهترین مرکز لیزر مو شهرک غرب میگردید، این مقاله از ویکی درمان، برای شماست! پس تا پایان آن با ما همراه باشید تا بهترین مراکز لیزر مو شهرک غرب را به شما معرفی کنیم.

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از پرتو متمرکز نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند.

در طی لیزر موهای زائد، لیزر نور ساطع می کند که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می شود که به کیسه های لوله ای در پوست (فولیکول های مو) که مو تولید می کنند آسیب می رساند. این آسیب باعث مهار یا کند شدن رشد مو در آینده می شود.

اگرچه لیزر موهای زائد به طور موثر رشد مو را برای مدت طولانی کند می کند، اما معمولاً منجر به حذف دائمی موهای زائد نمی شود. انجام جلسات متعدد لیزر برای حذف اولیه موهای زائد مورد نیاز است و همچنین ممکن است نیاز به درمان مادام العمر باشد. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند بسیار موثر است، اما می توان از آن برای انواع پوست با موفقیت استفاده کرد.

کلینیک زیبایی حورا

لیزر مو زائد

سعادت آباد، سرو شرقی روبروی بیمارستان پارسیان کوچه رشادت نبش اقبال پ ۳۰  واحد ۱

۰۲۱۲۶۷۴۴۸۹۱ |  ۰۹۱۲۲۹۳۶۵۵۱

کلینیک زیبایی دکتر بهارش بازیار
لیزر مو زائد

تهران، محله سرو (آسمان)، بلوار پاک نژاد

لیزر مو شهرک غرب چیست؟

لیزر مو شهرک غرب، یک روش غیر تهاجمی برای کاهش یا از بین بردن موهای زائد بدن است. با بیش از یک میلیون جراحی انجام شده در سال ۲۰۱۶، لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین روش های زیبایی کم تهاجمی در سراسر جهان شناخته شده است. لیزر مو شهرک غرب، برای کسانی که موهای زائد بدن دارند و به دنبال راهی برای کاهش یا حذف موثر موهای نواحی بزرگ و کوچک بدن هستند، می تواند گزینه خوبی باشد.

در لیزر مو شهرک غرب، موها بلافاصله از بین نمی‌روند، اما در عرض چند روز یا چند هفته می ریزند. این مورد ممکن است به دلیل رشد مداوم مو باشد.

در لیزر مو شهرک غرب، اغلب لازم است درمان‌ها تکرار شوند زیرا رشد و ریزش مو به طور طبیعی در چرخه اتفاق می‌افتد و لیزر درمانی فولیکول‌های مو در مرحله رشد جدید بهترین کار را دارد.

نتایج لیزر مو شهرک غرب، به طور قابل توجهی متفاوت است و پیش بینی آن دشوار است. اکثر مردم حذف موهای زائد را تجربه می کنند که چندین ماه طول می کشد و در برخی می تواند سال ها ادامه یابد. اما لیزر موهای زائد حذف دائمی موهای زائد را تضمین نمی کند.

همانطور که موها دوباره رشد می کنند، معمولاً نازک تر و روشن تر می شوند. ممکن است در لیزر مو شهرک غرب، برای کمک به کاهش ریزش موی طولانی مدت به لیزرهای نگهدارنده نیز نیاز داشته باشید.

لیزر مو شهرک غرب چیست

عوارض لیزر مو شهرک غرب چیست؟

مانند سایر روش‌های حذف موهای زائد، لیزر نیز ممکن است در روند حذف موهای زائد، عوارضی را در پی داشته باشد. البته ممکن است این عوارض در شرایط مختلف، تغییر کنند.

اگر لیزر مو شهرک غرب، توسط تکنسین‌ها و پزشکان دارای تجربه و سابقه‌ی کافی انجام نشود و یا اینکه پوست شما حساس و نازک باشد، ممکن است در دراز مدت، عوارضی را در این روش تجربه کنید.

البته لازم به ذکر است که این عوارض، جدی و طولانی مدت نبوده و در گذر زمان از بین خواهند رفت. از شایع ترین عوارضی که ممکن است پس از لیزر مو شهرک غرب تجربه کنید، ایجاد لکه‌های قرمز و التهاب در سطح پوست است، که البته پس از گذشت چند روز کاملا از بین خواهند رفت.

برخی افراد دیگر نیز ممکن است عوارضی همچون پوسته پوسته شدن و تغییر در رنگ پوست خود را در طی انجام لیزر مو شهرک غرب تجربه کنند.اگر در زمان انجام لیزر مو شهرک غرب، از تجهیزات حفاظتی مانند عینک مخصوص استفاده نکنید، ممکن است در طولانی مدت که تحت درمان اشعه لیزر قرار میگیرید، به چشمان خود آسیب وارد کنید.

اگر لیزر موهای زائد، در مراکز معتبر و توسط تکنسین‌های مجرب انجام نشود نیز باعث ایجاد سوختگی و تاول در سطح پوست خواهد شد.

همچنین برای کاهش این عوارض احتمالی بهتر است در بهترین سن برای لیزر اقدام کنید.

عوارض لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ در حقیقت اگر شما تمامی هزینه‌هایی که در مدت زمان طولانی برای خرید ژیلت، موم و اپیلاسیون صرف میکنید را جمع آوری کنید، خواهید دید که هزینه لیزر مو شهرک غرب، بسیار به صرفه‌تر خواهد بود و همچنین برای همیشه با موهای زائد خود خداحافظی خواهید کرد. 

هزینه لیزر موهای زائد به عوامل متعددی از جمله:

  • تعداد جلسات لیزر
  • نوع دستگاه مورد استفاده
  • نوع پوست شما
  • ابعاد ناحیه‌ای که میخواهید لیزر انجام دهید
  • نوع کلینیک
  • و غیره

بستگی دارد.

سخن پایانی

امروزه پیدا کردن مراکز لیزر موهای زائد معتبر در شهر تهران، برای مثال بهترین مرکز لیزر در صادقیه به یکی از دغدغه های اصلی مردم پایتخت نشین تبدیل شده است. ما در ادامه ی این مطلب از ویکی درمان، به معرفی برخی از مراکز معتبر لیزر مو شهرک غرب خواهیم پرداخت.

سوالات متداول شما عزیزان

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

در هنگام انجام لیزر موهای زائد بیحسی موضعی دریافت میکنید که ممکن است تنها مقدار کمی احساس سوزش داشته باشید.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

لیزر موهای زائد تضمینی بر حذف دائمی موهای زائد شما نمی کند اما موها را بسیار کمتر و نازک تر می کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *