۵ روش موثر در بزرگ کردن سینه

۰
(۰)

بیشتر اوقات، تمایل به بزرگ کردن سینه زمانی ظاهر می‌شود که به طور طبیعی کوچک باشد. همچنین، در برخی موارد، غدد پستانی نامتقارن هستند و تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارند‌، این امر لباس زیبا پوشیدن را دشوار می‌کند و گاهی اعتماد به نفس را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین منظور افراد به دنبال روش های بزرگ کردن سینه هستند.

به‌علاوه، تغییرات مرتبط با افزایش سن در سینه کاملا طبیعی است. بدن زن، از جمله سینه‌ها، تحت تاثیر بارداری، تغذیه و نوسانات وزن بوده و خاصیت ارتجاعی سینه ممکن است کاهش یابد، ساختار بافت‌ها تغییر کند و در نتیجه سینه جذابیت نداشته باشدکه به نوبه خود منجر به استفاده از روش‌های بزرگ کردن سینه می‌شود.

برای افزایش رشد سینه‌ها نیازی به جراحی یا جادو نیست. زیرا برخی از درمان‌های طبیعی و ترفندهای کوچک وجود دارد که به شما کمک می‌کند و گاهی از عمل بزرگ کردن سینه، بهتر هستند. پس با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که روش های بزرگ کردن سینه چه چیزهایی هستند.

مواد غذایی موثر برای بزرگ کردن سینه

روش های بزرگ کردن سینه با مواد غذایی

کلید یک بدن سالم‌تر، ترکیبی از یک رژیم غذایی متعادل و ورزش است. مواد غذایی یکی از موثر ترین روش های بزرگ کردن سینه است. مواد غذایی معمولا تاثیرات بیشتری بر افزایش سایز سینه های خانم ها دارند پس می توان آن را یکی از بهترین روش های بزرگ کردن سینه دانست. با این حال، غذاهایی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای افزایش طبیعی سینه استفاده کنید. یکی از موثرترین ترفندهای طبیعی برای افزایش حجم سینه، خوردن غذاهای حاوی فیتواستروژن است. فیتواستروژن‌ها را می‌توان در موارد زیر یافت:

  • رازیانه
  • شیر
  • سویا
  • زیتون
  • آجیل
  • بذر کتان

بزرگ کردن سینه با ورزش

با رژیم غذایی مناسب و غذاهای سالم می‌توانید بدون جراحی به حجم سینه بیشتری برسید. علاوه بر غذاهای غنی از فیتواستروژن، راه دیگری نیز برای این کار وجود دارد. تمرینات خاصی وجود دارد باعث بزرگ شدن طبیعی سینه شود. وزنه‌برداری، پرس سینه یا حرکت‌های فشاری که می‌توانید به راحتی در خانه انجام دهید، از روش‌های بزرگ کردن سینه هستند.

بزرگ کردن سینه با ماساژ

اگر می‌خواهید سینه‌هایتان را به‌طور طبیعی بزرگ کنید و آن‌ها را سفت‌تر و زیباتر کنید، می‌توانید به راحتی به ماساژ سینه‌ها روی بیاورید که به شما کمک می‌کند تا احساس زیبایی بیشتری داشته باشید. می توانید ماساژ را یکی از موثر ترین روش های بزرگ کردن سینه بدانید. قبل از هر چیز، لازم است توجه داشته باشید که نتایج معجزه آسا و بلافاصله قابل مشاهده نیستند و برای اینکه متوجه پیشرفت شوید، باید صبور و مهمتر از همه، بسیار ثابت قدم باشید.

مطلب پیشنهادی: معرفی بهترین جراح پروتز سینه

بزرگ کردن سینه با روغن طبیعی

برای افزایش اثرات مثبت ماساژ بر روی سینه‌ها، توصیه می‌کنیم با استفاده از لوسیون‌هایی که خاصیت سفت‌کنندگی و تقویت کنندگی دارند، آن را انجام دهید. محصولات طبیعی علاوه بر سفت کردن سینه‌ها، خاصیت ضد پیری و بازسازی کننده نیز دارند. بدون شک آنهایی که می‌توانند بهترین نتایج را به شما ارائه دهند، مواردی هستند که در لیست زیر برای افزایش سینه استفاده می‌شوند:

  • روغن زیتون
  • روغن کنجد
  • روغن رزماری
  • روغن شترمرغ
  • ژل آلوئه ورا

ورزش از روش‌های بزرگ کردن سینه می‌باشد

مقاله پیشنهادی: لیفت سینه

نحوه ماساژ سینه

  • بین ۱۰ تا ۱۵ قطره از لوسیون انتخابی را در کف دست خود بریزید و با دو دست مالش دهید تا کمی گرم شود.
  • یک دست را در قسمت زیرین سینه قرار دهید تا از آن برای حمایت استفاده کنید.
  • با دست دیگر ماساژ سینه را با انجام حرکات دایره‌ای در جهت عقربه‌های ساعت از نوک سینه تا قسمت بیرونی سینه‌ها شروع کنید. این حرکت را در حدود ۸ مسیر دایره‌ای پهن انجام دهید و سپس جهت را تغییر دهید و در سمت مخالف تکرار کنید.
  • مهم است که مراقب باشید و فشار زیادی وارد نکنید. وقتی کارتان تمام شد، همان مراحل را روی سینه دیگر انجام دهید.

بزرگ کردن سینه با کمک جراحی

همانطور که گفته شد، ظاهر سینه‌ها یکی از رایج‌ترین دغدغه‌های زنان است. از اولین روش‌های بزرگ کردن سینه که به ذهن می‌رسد، قرار دادن پروتز سیلیکونی است که نویدبخش بهبود ظاهر سینه‌ها است. اما بهتر است از طبیعی ترین روش های بزرگ کردن سینه استفاده کنید.

ماستوپکسی همراه با پروتز

برخی از خانم‌ها علاوه بر اصلاح افتادگی، می‌خواهند سایز سینه‌های خود را نیز افزایش دهند، بنابراین به ماستوپکسی با پروتز متوسل می‌شوند. در صورت نیاز به استفاده از پروتز سیلیکونی بسیار بزرگ، جراحی بزرگ کردن سینه باید حداکثر تا ۳ ماه قبل از ماستوپکسی انجام شود تا وزن سینه‌ها بر نتیجه نهایی تأثیری نداشته باشد.

جراحی پروتز سینه

برای کسانی که نمی‌خواهند زیاد تغییر کنند، راه‌های ساده و قابل قبولی برای افزایش حجم سینه بدون مداخله جراحی وجود دارد. بدیهی است که نتایج به اندازه کاشت یک پروتز سیلیکونی گویا و ماندگار نیست، اما مطمئناً برای ایجاد احساس زیباتر و اعتماد به نفس بیشتر در هر زنی کافی است. بدون شک، این روش، یکی از روش‌های بزرگ کردن سینه توسط خانم‌ها می‌باشد که هدف آن افزایش سینه‌ها است. برخلاف تصور بسیاری، ترکیدن پروتز بسیار سخت است و اصلاً در شیردهی اختلال ایجاد نمی‌کند. معمولا جراحی پروتز سینه از بی خطر ترین روش های بزرگ کردن سینه است.

جراحی و روش های بزرگ کردن سینه

ماموپلاستی تقویتی

ماموپلاستی تقویتی یا افزایشی یک عمل جراحی برای بزرگ‌کردن سینه‌ها است که ظاهری طبیعی و با حجم بیشتر به آن‌ها می‌دهد. برای ماموپلاستی، ایمپلنت‌های سینه زیر سینه یا بافت زیر عضلانی قرار می‌گیرند. این روش جراحی به شما این امکان را می‌دهد که شکل و حجم سینه را بهبود ببخشید یا تقارن ایجاد کنید و به زنان اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد و در نتیجه عزت نفس آنها را بهبود می‌دهد.

جراحی پروتز سینه مانع از شیردهی می شود؟

جراحی پروتز سینه مانع از شیر دهی نمی شود اما توصیه می شود پروتز سینه در زیر دیواره عضلانی قفسه سینه جایگذاری شود تا مشکلی برای شیر دادن به نوزاد در آینده ایجاد نشود.

آیا عمل پروتز سینه عملی ماندگار می باشد ؟

خیر ممکن است بر اثر برخی عوامل نظیر کهولت سن ، افتاده شدن پوست ، افزایش یا کاهش سایز بدن نیاز به تغییر در آن پیدا می شود .

آیا تنها راه بزرگ کردن سینه پروتز سینه است؟

در صورتی که سینه های شما حالت افتاده و آویزان دارد جراحی لیفت سینه به شما پیشنهاد داده می شود تا مشکل افتادگی سینه های شما برطرف شود. یکی دیگر از روش های حجیم کردن سینه ها، بزرگ کردن سینه با روش تزریق چربی است که چربی ها از سایر اندام های بدن گرفته می شود و به بافت سینه تزریق می شود. البته در این روش به دلیل استفاده از چربی در بافت سینه امکان مبتلا شدن به کیست روغنی وجود دارد.

جمع بندی

بسیاری از زنان به دلیل افتادگی یا کوچکی سینه‌ها، احساس اعتماد به نفس نمی‌کنند. ظاهر سینه‌ها در کیفیت زندگی تأثیر زیادی می‌گذارد. اگر شما از آن دسته زنانی هستید که دوست دارید، اندازه سینه‌های خود را افزایش دهید می‌توانید از روش‌های بزرگ کردن سینه که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، استفاده کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *