هزینه جراحی لیفت پا هزینه ای باورنکردنی!

۰
(۰)

هزینه جراحی لیفت پا امروزه تبدیل به معضلی برای بیمارانی که نیاز به انجام این جراحی دارند شده است. جراحی لیفت پا نیز یکی از عمل های زیبایی محبوب برای رسیدن به اندام ایده آل است. بدن زیبا و اندام متقارن و شاداب علاوه بر حس خوبی که فرد می­دهد در سبک زندگی، لباس پوشیدن و اعتماد به نفس حضور در جمع نیز بسیار زیاد موثر است.

فرد در طول زندگی به دلیل چاقی و لاغری پی در پی، برخی بیماری ها و بالا رفتن سن دچار نقص در اندام و به ویژه پا می شود. جراحی لیفت پا بسیاری از این نقص ها را برطرف می کند. در ادامه به دلیل این نقص ها، نحوه انجام جراحی لیفت پا و هزینه جراحی لیفت پا و غیره خواهیم پرداخت.

آیا لیفت پا با جراحی صورت می­گیرد؟

این جراحی پلاستیک برای سفت شدن و بهبود ظاهر ران ها انجام می گردد. افتادگی و وجود پوست اضافی روی ران ها می­تواند در نتیجه پیری، حاملگی یا کاهش قابل توجه وزن باشد. ممکن است رانهای شما ظاهری پوسته پوسته داشته باشند.

هدف از لیفت پا محدود کردن ران های شما به گونه ای است که به نظر می­رسد باریک و متناسب با بقیه بدن شما باشد. افرادی که تحت عمل جراحی لیفت پا قرار دارند باید بدانند که این جراحی برای کاهش وزن نیست. این روشی است برای کسانی که به وزن ایده آل خود نزدیک هستند، اما از ظاهر رانهایشان ناراضی می­باشند. زیبایی، تقارن و تناسب از نتایج قطعی جراحی لیفت ران به شمار می­رود. هزینه لیفت پا هزینه ای به صرفه است که برای زیبایی پاهای خود میکنید.

جراحی زیبایی لیفت پا چگونه انجام می شود؟

انواع جراحی لیفت پا وجود دارد که اغلب یکی از این  سه نوع است:

  • لیفت داخلی: پوست را در قسمت تحتانی ران و به صورت داخلی هدف قرار می دهد.
  • لیفت پا داخلی پوست و چربی: قسمت فوقانی داخلی داخلی را هدف قرار می دهد.
  • لیفت پا دو طرفه: که در این روش جراحی لیفت ران بر روی پوست در قسمت جلویی و خارج ران تمرکز دارد.

قیمت جراحی لیفت پا

جراحی لیفت پا برای چه کسانی انجام می­شود؟

  1. افراد با ثبات وزنی در طول مدت زمان طولانی
  2. افراد با نسج نرم اضافی در محدوده داخلی یا خارجی ران
  3. افراد بدون داشتن سابقه بیماری خاص
  4. افرادی که می‌توانند بعد از انجام عمل جراحی لیفت ران پا تمامی گفته‌های پزشک را انجام داده و بعد از آن سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرند.

مزایا و معایب جراحی لیفت پا چیست؟

از مزایای لیفت پا میتوان به این موارد اشاره کرد:

  1. لیفت ران با کم کردن چربی، موجب زیبایی اندام ران می شود.
  2. لیفت ران بهترین روش برای از بین بردن سلولیت است.
  3. باعث حذف افتادگی پوست در ران می شود.
  4. روش لیفت ران همچنین باعث بهتر شدن اندام کل پا می شود.
  5. هزینه جراحی لیفت پا مقرون بصرفه و کاربردی است.

معایب جراحی لیفت پا هم شامل این موارد است:

  1. واکنش‌های موقت بیهوشی
  2. کبودی و ورم
  3. کُند بودن روند بهبودی
  4. بی‌حسی موقتی

نتایج عمل لاغری پا:

نتایج جراحی لیفت پا را فورا بعد از عمل می توانید ببینید. اما احتمال دارد مدتی زمان ببرد تا نتیجه را به طور کامل ببینید. ممکن است، چند اثر زخم مشاهده کنید. البته نتیجه کامل را بعد از مدتی خواهید دید. برای گرفتن نتیجه بهتر، باید وزن خود را متعادل نگه دارید. اثر زخم بعد از مدتی بهتر می شود. یک سال بعد نتیجه کامل را می توانید مشاهده کنید. هزینه جراحی لیفت پا نسبت به لیپوماتیک پا هزینه ای کمتر است. با بالاتر رفتن سنتان، ممکن است کمی سفتی بدنتان کم شود. البته، اکثر نتایجی که مشاهده می کنید باید همیشگی باشد.

هزینه جراحی لیفت پا به نتیجه آن می ارزد یا نه؟

هزینه جراحی لیفت پا چقدر است؟

هزینه جراحی لیفت ران هم برای هر بیمار براساس شرایط خاصی تعیین می شود. نکاتی مانند میزان چربی اضافه، شهرت پزشک، محل انجام درمان و مراقبت های قبل و بعد از عمل از عوامل مهم در تعیین هزینه نهایی این روش هستند. بهتر است قبل از انجام  جراحی لیفت ران درباره هزینه و سایر مسائل با پزشک مشورت شود. هزینه جراحی لیفت پا اگر درمانی باشد بیمه آن را پرداخت خواهد کرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *