معرفی بهترین دکتر تزریق ژل پروفایلو تهران (۱۴۰۲)❤️

تزریق ژل پروفایلو

۰
(۰)

تزریق ژل پروفایلو یکی از روش‌هایی است که برای بازسازی و جوانسازی پوست استفاده می‌شود. از این تزریق ژل می‌توان برای جوان‌سازی کلی صورت، رفع افتادگی پوست صورت، رفع افتادگی پوست گردن، رفع چروک پوست گردن و جوانسازی پوست دست بهره برد. این ژل با ساختاری که دارد طراوت و جوانی را به پوست باز می‌گرداند.

ما در این مقاله از ویکی درمان، در مورد اینکه ژل پروفایلو چیست، چگونه کار میکند صحبت خواهیم کرد و در نهایت بهترین دکتر تزریق ژل پروفایلو را به شما معرفی میکنیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

ژل پروفایلو چیست؟

ژل پروفایلو یک ژل بر پایه هیالورونیک اسید است که توسط شرکت ایبسا نوردیک (IBSA Nordic) ساخته می‌شود. هیالورونیک اسید، یک ترکیب شیمیایی آلی بر پایه قند می‌باشد؛ که به‌صورت طبیعی در بدن ما موجود است. این ماده می‌تواند تا شش هزار برابر جرمش، آب در خود ذخیره کند. یکی از قسمت‌هایی از بدن ما که از این ماده بهره می‌برد، زجاجیه چشم است که ۹۸ درصد آن را آب و ۲ درصد باقی‌مانده را نیز هیالورونیک اسید تشکیل داده است.

ژل پروفایلو چگونه اثر می‌کند؟

 کلاژن و الاستین موادی هستند که نقش به سزایی در جوانی و ظاهر زیبای پوست دارند. این مواد به صورت طبیعی در بدن تولید می‌شوند. اما هرچه سن بالاتر می‌رود میزان تولید این مواد نیز در بدن کاهش می‌یابد. این امر باعث ایجاد چین ‌و چروک در پوست شده و ظاهر نامناسبی را ایجاد می‌کند.

ژل پروفایلو حاوی هیالورونیک اسید است؛ که بافتی شبیه به کلاژن و الاستین دارد. این ژل با بهره‌مندی از علم و فناوری می‌تواند به بهبود ساختار پوست کمک کند. این ژل با رهاسازی آهسته هیالورونیک اسید تولید چهار نوع مختلف از کلاژن و الاستین در پوست را تحریک می‌کند. در نتیجه این امر موجب بهبود کیفیت پوست می‌شوند.

تزریق ژل پروفایلو لب توسط بهترین دکتر

لیست ۱۰تایی بهترین دکتر تزریق ژل پروفایلو

مطب زیبایی نیاوران (دکتر احمدی)

کلینیک پوست و مو نیاوران

این مرکز با بهره گیری از متخصین و بهترین دستگاه ها و با آخرین متد روز دنیا آماده ارائه خدمات زیبایی شامل:

  • تزریق چربی و پیوند چربی صورت
  • لیزر جوانسازی صورت
  • تزریق ژل و زاویه سازی و مدلینگ
  • بوتاکس و پروفایلو
  • رفع جای اسکار و تتو و استریا
  • لیزر co2
  • و لیزر jhpv

راه تماس با مطب زیبایی نیاوران

تلفن: ۸۸۱۹۶۵۵۱ – ۸۸۱۹۶۴۴۹

آدرس: نیاوران مژده خیابان مقدسی نبش امیر احمدی زمانی پ۲ واحد ۲

اینستاگرام: https://instagram.com/iranhifu

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

تزریق ژل پروفایلو در چه قسمت‌هایی انجام می‌شود؟

تزریق ژل پروفایلو معمولاً در نقاط زیبایی پوستی انجام می‌شود. این نقاط همگی از رگ و اعصاب مهم دور هستند و تزریق ژل پروفایلو در این نواحی خطری ایجاد نمی‌کند. این نواحی شامل موارد زیر می‌شود:

  • برجستگی گونه: این قسمت در بالای گونه و حدود دو سانتی‌متری گوشه خارجی چشم قرار دارد.
  • پایه بینی: این بخش از صورت درست در کنار پره‌های بینی و زیر مردمک چشم قرار گرفته است. 
  • تراگوس: این قسمت کنار گوش و درست جلوی لاله‌ی گوش قرار دارد.
  • چانه: پایین‌ترین قسمت صورت است.
  • زاویه ماندیبولار: اگر فک پایینی خود را لمس کنید یک زاویه‌ای را حس می‌کنید که به آن زاویه ماندیبولار می‌گویند.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید در مورد تزریق فیلر و چربی در ویکی درمان بخوانید.

چه سنی برای تزریق ژل پروفایلو مناسب است؟

استفاده از ژل پروفایلو محدودیت سنی خاصی ندارد. اما اگر شما قصد استفاده از ژل پروفایلو را برای زیبایی صورتتان استفاده کنید، باید بدانید پزشکان تزریق این ژل را برای افراد زیر ۳۰ سال توصیه نمی‌کنند. همچنین بهتر است تا قبل از پیدا شدن چین و چروک روی صورتتان اقدام به تزریق این ژل نکنید. اما از آنجا که این ژل خاصیت پراکندگی و حالت دهندگی نیز دارد، می‌توانید برای فرم دادن صورتتان نیز از این ژل استفاده کنید.

ژل پروفایلو صورت

مراقبت های بعد از تزریق ژل پروفایلو 

تزریق ژل پروفایلو مانند هر تغییر دیگری که در صورت و بدن انجام می‌شود، نیاز به یک سری مراقبت‌ها دارد. انجام این مراقبت‌ها باعث می‌شود احتمال ایجاد خطر کم‌تر شده و عوارض آن زودتر از بین برود. مراقبت‌هایی که بعد از تزریق ژل پروفایلو لازم است انجام دهید به شرح زیر است:

  • از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.
  • تا چند روز روی محل تزریق نخوابید.
  • از مصرف دخانیات و الکل پرهیز کنید.
  • محل تزریق را فشار یا ماساژ ندهید و از لمس آن پرهیز کنید.
  • برای کاهش التهاب و عوارض تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • تا سه روز پس از تزریق از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون پرهیز کنید.
  • تا چند روز از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین و ورزش کردن اجتناب کنید.

همان‌طور که گفته شد، تزریق ژل پروفایلو لب عوارض خاصی ندارد. اگر قصد تزریق این نوع ژل را دارید، برای مواجهه با عوارض کمتر و نتیجه گیری بهتر باید حتماً به پزشک متخصص پوست و مو مجرب مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تزریق ژل و بوتاکس با ویکی درمان همراه باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *