راهنمای جامع تزریق ژل واژن و جوانسازی واژن

۰
(۰)

جوانسازی و زیبایی بدون جراحی مدتی است با پیشرفت علم و پزشکی میسر شده است و تزریق ژل از رایج‌ترین این روش‌ها است. تزریق ژل در نواحی مانند ابرو و پیشانی، لب و گونه، سینه و باسن و… بسیار مورد توجه متقاضیان جوانسازی و زیبایی با ژل است اما دغدغه اصلی این افراد ریسک تزریق ژل واژن است. آیا تزریق ژن به واژن خطری برای دستگاه تناسلی ندارد؟ در این مقاله از مجموعه ویکی درمان به صورت جامع در خصوص تزریق ژل واژن صحبت خواهیم کرد و تمامی جنبه‌های این درمان را بررسی می‌کنیم. با ویکی درمان همراه باشید.

پایه ژل اسید هیالورونیک است که بر اساس وزن مولکولی در نواحی مد نظر بدن استفاده می‌شود. تزریق ژل واژن بر اساس وزن و تعداد مولکول اگر بررسی شود سنگین خواهد بود. در ابتدای بکارگیری ژل‌ها آن‌ها تنها برای جچم‌دهی به اندام‌ها و بافتهای بدن استفاده می‌شدند اما مدتی است که کاربرد ‌آن‌ها علاوه بر حجم‌دهی روشن‌کنندگی و جوانسازی نیز است. میزان هزینه تزریق ژل واژن بر اساس نتایج مد نظر نیز افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند قیمت متفاوتی داشته باشد.

مراقبت های بعد از تزریق ژل واژن

نتیجه تزریق ژل واژن چیست؟

در اکثر مواقع تزریق ژل واژن در لبه‌های بیرونی ناحیه تناسلی است و بافت از دست رفته این نواحی را با خاصیت حجم‌دهی برمی‌گرداند. نتیجه دیگری که از طریق تزریق ژل واژن حاصل می‌شود جوانسازی بافت افتاده ناحیه تناسلی است. افزایش سن، زایمان و… بر افت حجم لابیا ماژور واژن و افتادگی بافت آن می‌شوند و درمان این عوارض از طریق تزریق ژل واژن میسر است.

تیرگی واژن از دیگر معایب افزایش سن و پیری خانم‌ها است که به دلیل افت گردش خون تمیز و تازه در بافت‌های پوستی رخ میدهد. با تزریق ژل واژن این مورد نیز به سادگی قابل برطرف کردن است. بافت روشن و جوان واژن مجدد برمی‌گردد و ظاهر دستگاه تناسلی بهبود پیدا می‌کند. از دیگر راهکارهای رفع این روش استفاده از بخور است که در صفحه انجام بخور واژن، توضیحات ارائه شده است.

تکنیک تزریق ژل واژن را بیشتر بشناسید.

بکارگیری روشی اصولی در تزریق ژل واژن بسیار حائز اهمیت است و باید توسط متخصص مجرب انجام شود. اگر که تزریق به صورت سطحی انجام شود و ژل مورد استفاده از نوع استاندارد و مناسب این تزریق نباشد منجر به گلوله شدن ژل در بافت ناحیه تناسلی و از بین رفتن ظاهر آن می‌شود و می‌تواند خطراتی را هم به همراه داشته باشد.

گلوله شدن ژل بر اثر تزریق غیر استاندارد و نابلدانه شخص درمانگر به حدی منجر به ظاهر بد و نامطلوب واژن میشود که به سادگی قابل تشخیص است. بافت دستگاه تناسلی از عروق عصبی و چربی تشکیل شده است که اگر تزریق ژل واژن به شکلی غیر استاندارد انجام شود به راحتی قابل تشخیص است.

انتخاب مارک استاندارد و با کیفیت در کنار متخصص تزریق ژل واژن نتیجه‌ی مطلوبی را حاصل می‌شود و خطر گلوله شدن ژل در زیر بافت یکنواخت پوست بسیار کم می‌شود.

کاندیدای مناسب تزریق ژل واژن

  • خانم هایی که با فزایش سن، ناحیه تناسلی آنها دچار افتادگی، پیری پوست و چین و چروک شده است.
  • خانم های جوانی که لابیا آن ها لاغر است و می‌خواهند لابیاهای پرتر و سفت تری داشته باشند.
  • بانوانی که بر اثر عارضه های ارثی و ژنتیکی ظاهر لابیا آنها لاغر و کم حجم است.
  • بانوانی که لابیا نامتقارن و نامتناسب دارند.

کاندیدای نامناسب برای تزریق ژل به واژن

  • خانم های باردار و شیرده
  • خانم ها با سابقه بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی و مغزی (سکته)، دیابتی و ضعیف سیستم ایمنی بدن.
  • خانم هایی که سابقه لخته شدن خون دارند.
  • بانوانی که به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارند.
  • بانوانی که عفونت واژینال دارند. (این افراد اول باید عفونت شان درمان شود و سپس اقدام به تزریق ژل واژن نمایند.)

معیار انتخاب ژل در تزریق ژل واژن چیست؟

اگر بافت کمی از ناحیه تناسلی تحلیل رفته است تزریق ژل گزینه مناسبی است. دیگر معیار برتری تزریق ژل واژن به تزریق چربی واژن تمایل افراد متقاضی است. بسیاری از افراد از انجام درمان‌های تهاجمی که همراه با جراحی است ترس دارند و حاضر به انجام آن نیستند.

به این نکته توجه داشته باشید که تشخیص تزریق ژل واژن و تزریق چربی واژن در نهایت توسط پزشک متخصص باید انجام شود چرا همچنان تزریق ژل در هر دو روش به عوامل متعددی وابسته است که نیاز است توسط متخصص آن بررسی شود.

در مواردی ممکن است که واژنی با بافت چربی کم نیز کاندیدای تزریق چربی باشد. اما تشخیص این مورد در نهایت توسط پزشک انجام می‌شود و درمان بدون بررسی دقیق توسط شخص متقاضی خطرات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

هزینه تزریق ژل واژن

ماندگاری تزریق ژل واژن چه مدت است؟

مجدد نوع ژل و تکنیک تزریق در ماندگاری ژل و اثرات آن موثر است. اگر تزریق به درستی با الگو‌های استانداردی انجام شود مدت زمان ماندگاری ژل طولانی خواهد بود. مدت زمان ماندگاری ژل زیبایی و جوانسازی ۴ تا ۶ ماه به صورت استاندارد است. منظور از استاندارد ۶ ماه این نیست که بعد از گذشت این مدت زمان ژل به طور کامل محو خواهد شد بلکه بخشی از آن همچنان در بافت واژن باقی خواهد ماند.

بعد از گذشت ابن مدت زمان که در افراد می‌تواند کمتر و یا بیشتر باشد به دلیل مواردی که پیش‌تر به آن اشاره شد شخص می‌تواند اقدام به ترمیم مجدد ژل در نقاطی که اثر آن‌ها از بین رفته است کند. انتخاب متخصص مجرب در این بخش نیز بسیار اهمیت دارد چرا که برای جلسات ترمیمی اگر قصد مراجعه به متخصص اولیه تزریق ژل واژن خود را ندارید، پزشکان دیگر نیز از انجام ادامه کار پر خطا و بی کیفیت متخصص اول خودداری می‌کنند.

مراقبت های بعد از تزریق ژل واژن چیست؟

  • مصرف داروهایی که پزشک تجویز کرده است.
  • کاهش مصرف سیگار و الکل تا یک هفته بعد از تزریق ژل
  • تا یک هفته بعد از تزریق، رابطه جنسی نداشته باشید.
  • به مدت یک ماه از وزرش های سنگین اجتناب کنید.

دو سوال پرتکرار در تزریق ژل واژن

آیا با تزریق ژل به بافت واژن سبب تنگ شدن ورودی واژن می‌شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در افراد این نتیجه متفاوت است. برخی اشخاص کاندیدای جراحی هستند و تنها با تزریق ژل واژن نتیجه تنگی واژن برایشان حاصل نمی‌شود. این افراد از ابتدا با تشخیص و بررسی متخصص از تزریق ژل به واژن منع می‌شوند چرا که تاثیری در خواسته‌شان نخواهد داشت. تنها اتلاف هزینه و وقت است. برای باقی افراد که قصد ترمیم بافت شل و افتاده ورودی واژن را دارد این روش توصیه می‌شود.

آیا ناحیه جی اسپات با تزریق ژل ظاهر بهتری پیدا خواهد کرد؟

این ناحیه از دستگاه تناسلی نیز با افزایش سن بافت خود را از دست می‌دهد. درمان این مشکل با تزریق ژل امکان‌پذیر است که موجب برجستگی و افزایش لذت جنسی می‌شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

الهام کریمی

الهام کریمی هستم. دانشجوی پزشکی، زنان و زایمان. تلاش میکنم شما را با محتواهای صحیح و به روز در زمینه آشنا کنم.

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

  1. من تزریق چربی انجام دادم اندازه حجم ژل یا چربی به مشکل خودت بستگی داره که میخوای چه کاری انجام بدی

    من بعد زایمانم حس کردم که ناحیه تناسلیم آتروفی شده و دیگه مثل سابق قشنگ نیست برای همین بعد مشورت با چند دکتر رفتم پیش دکتر ثناگو تزریق چربی انجام دادم و الان خداروشکر خیلی راضیم چون خیلی تمیز کار کرده و اصلا یکم هم نامتقارن نیستش

  2. سلام خسته نباشید .من حدود دوماه پیش تزریق فیلر چشم داستم برای گودی و تبرگی زیر چشم ولی متاسفانه اصلا راضی نیستم فیلر زیر چشم من تزریق نشده و دوطرف بینیم برامده شده و وقتی میخندم ابن ورم یا برامدگی بیشتر میشه یبارم مراجعه کردم دکترخیلی فشارداد زیر چشمم رو و یک امپول هم زیر چشمم زد ولی هنوز هم غیر عادی و زشته .دوروز دبگه وقت دارم براشون بتظرتون جی بگم که دکتر دوباره با حرف قانعم نکنه و امپولی ک میزنه چی هست ایا ژل رو ربمو میکنه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *