معرفی بهترین دکتر و کلینیک کاشت ابرو تهران【۱۴۰۲】❤️

۴
(۱)

انجام کاشت ابرو و انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو به یکی از بزرگترین دغدغه‌های افرادی که می‌خواهند این عمل زیبایی را انجام دهند تبدیل شده است. ما در این مطلب از ویکی درمان به شما کمک می‌کنیم بهترین‌ دکتر کاشت ابرو در تهران را انتخاب کنید.

ابروها مهم ترین و برجسته ترین ویژگی صورت را تشکیل می‌دهند، گرچه این ناحیه در صورت تقریبا کوچک است اما تاثیر بسزایی در زیبایی چهره و جوانی و شادابی فرد دارد. در حقیقت ابرو‌ها نقش مهمی در تعامل حالات با دیگران داشته و وجود آن ها باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد مختلف می شود.

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که به دلایل متعددی دچار ریزش ابرو شوید، ما می‌دانیم که در این حالت گزینه‌های مختلفی برای بهبود ظاهر ابروها وجود دارد، از جمله: انجام خالکوبی و تتو، آرایش ابرو، هاشور ابرو، میکروبلیدینگ و موارد دیگر. اما تنها روشی که باعث ترمیم یا افزایش موهای ابرو می شود، کاشت ابرو است. تمام تکنیک های دیگر برای اصلاح موهای طبیعی که از قبل وجود دارد یا استفاده از رنگ یا رنگ مصنوعی برای ایجاد ظاهر ابروها بدون حضور واقعی موهای ابرو طراحی شده اند. ابروها بیانگرترین ویژگی‌های شخصیتی شما هستند و باعث ایجاد زوایای صورت شما می‌شوند، پس مهم است که در صورت عدم وجود آن‌ها بهترین راه را که کاشت ابرو است برای جایگزینی انتخاب کنید.

روش کاشت ابرو طبیعی چیست؟

کاشت ابرو یک جراحی ترمیم ابروی ایده آل برای بازگرداندن رشد ابرو و بازگردانی تار‌های ابرو به افرادی است که دارای ابرو‌های نازک و یا کم‌ پشت هستند. امروزه ابرو‌های با ظاهر طبیعی و کامل، به یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدار ترین مدل‌های ابرو در جهان تبدیل شده است. کاشت ابرو همچنین یکی از چالش‌برانگیزترین روش‌های زیبایی و جایگزینی ابرو‌های از دست رفته است؛ اما زمانی که توسط بهترین کلینیک کاشت ابرو متخصص انجام شود، می‌تواند نتایج چشمگیری را به ارمغان بیاورد.

کاشت ابرو روشی ایمن و کم تهاجمی است که  در افراد با سنین ۱۸ سال به بالا انجام می‌شود. در این روش، بهترین دکتر کاشت ابرو معمولا از بانک موی سر بیمار استفاده کرده و فولیکول‌های سالم و قابل کاشت را جدا می‌کند. سپس به محل مورد نظر پیوند می‌دهد.به دلیل استفاده از موهای سر در کاشت ابرو، باید به صورت منظم، اقدام به کوتاه کردن ابرو‌ها کرد. ابروها معمولا به رشد خود ادامه می‌دهند. این روش تا زمانی که نتیجه ی مطلوب حاصل نشود، کامل نشده و بسته به تعداد موهای کاشته شده، این عمل معمولاً چهار ساعت طول می کشد. همچنین بیماران می‌توانند با خیالی آسوده پس از انجام کاشت ابرو به منزل رفته و انتظار درد و ناراحتی کمی داشته باشند.

معرفی بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران

کلینیک زیبایی محمدی

کلینیک کاشت ابرو و مو محمدی

کلینیک زیبایی محمدی، دارای نمونه کارهای موفق در زمینه کاشت ابرو، کاشت مو و تقویت مو داشته است. این کلینیک از سال ۱۳۹۶ توانسته توجه بسیاری از زیباجویان را به خود جلب کند. خدمات دیگر کلینیک زیبایی محمدی:

  • جراحی پیکر تراشی
  • رفع غبغب
  • بلفاروپلاستی
  • عمل بوکال فت
  • لیپوماتیک 
  • ابدومینوپلاستی

اطلاعات تماس با کلینیک محمدی:

تلفن ثابت: ۰۲۱۹۱۶۹۳۴۳۲

تلفن همراه: ۰۹۱۹۴۸۱۰۵۶۵

سایت: clinicmohammadi.com

اینستاگرام: https://instagram.com/clinicmohamadi

آدرس: تهران ، جردن ، ارمغان شرقی

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو

بهترین دکتر کاشت ابرو مهارت ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد که او را از سایر دکتر های کاشت مو متمایز میکند. در ابتدا بهترین دکتر کاشت ابرو باید دارای تخصص و تجربه گسترده ای در زمینه ترمیم و کاشت مو باشد و با روش های گوناگون کاشت ابرو آشنایی داشته باشد. همچنین آنها باید به آخرین پیشرفت ها در تکنیک ها و فناوری های نوین مسلط باشند و از آنها برای دستیابی به نتیجه مطلوب استفاده کنند.

یک دکتر کاشت ابروی خوب اهمیت ابرو ها در قاب بندی را تشخیص میدهد و هنگام طراحی فرم ابرو، ویژگی های صورت را در نظر میگیرد. راحتی و ایمنی فرد زیباجو برای بهترین دکتر کاشت ابرو اولویت بالاتری نسبت به سایر موارد دارد و علاوه بر این از استاندارد های بهداشتی و استریل در بهترین کلینیک کاشت ابرو به طور دقیق پیروی میکنند. یکی دیگر از ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو، ارتباط موثر با بیمار و درک او میباشد.

بهترین دکتر کاشت ابرو

چگونه بهترین دکتر کاشت ابرو را انتخاب کنیم؟

بسیاری از افرادی که ابرو‌های خود را از دست داده‌اند، خواهان این موضوع هستند که ابرو‌های خود را مانند سابق پرپشت و زیبا ببیند. گاهی در این موارد افراد به روش‌های جایگزینی ابرو مانند تتو، لیفت یا میکروبلدینگ روی می‌آورند که چندان طبیعی به نظر نمی‌رسد؛ در این حالت بهترین پیشنهاد کاشت ابرو است که حتما باید توسط بهترین دکتر کاشت ابرو که تجربه و تخصص کافی را در این زمینه دارد انجام شود.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که به راستی بهترین دکتر کاشت ابرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ در قدم اول باید به شما بگوییم که بهترین دکتر کاشت ابرو که در کار خود خبره است باید با تمامی تکنیک‌ها و اصول کاشت ابرو آشنا بوده و بتواند بسته به نیاز شما از آن‌ها استفاده کند.در قدم بعدی باید بدانید که میزان تجربه و دانش دکتر کاشت ابرو، می‌تواند در خصوص انتخاب او به شما کمک کند، چرا که این مورد یکی از معیار‌های اساسی در انتخاب پزشک معالج است.همچنین شناخت بهترین دکتر کاشت ابرو نسبت به انواع دلایل ریزش و مهارت او در جایگزینی فولیکول‌های از دست رفته نیز می‌تواند معیار مناسبی در میزان تخصص او داشته باشد.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو دارای چند مرحله میباشد که برای دریافت بهترین نتیجه باید هر مرحله به خوبی انجام شود. در ادامه مراحل کاشت ابرو را به ترتیب ذکر کردیم:

  • مشاوره با دکتر کاشت ابرو
  • استخراج فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده
  • آماده سازی فولیکول مو
  • بیهوشی
  • برش ناحیه پیوند
  • کاشت فولیکول مو
  • مراقبت های بعد از کاشت ابرو
  • رشد مو و نتیجه نهایی
چگونگی انجام کاشت ابرو
مراحل انجام کاشت ابرو

مزایای کاشت ابرو

با توجه به پیشرفت‌های اخیر در تکنیک‌های کاشت مو در ۱۰ سال گذشته، کاشت ابرو امکان پذیر بوده و در صورت انجام صحیح توسط بهترین دکتر کاشت ابرو، می‌تواند نتایج شگفت انگیزی به همراه داشته باشد. چه ریزش موی دائمی در ناحیه ابرو داشته باشید و چه ابرو‌های شما به دلیل کندن بیش از حد یا مشکلات ژنتیکی شروع به نازک شدن کرده باشد، کاشت ابرو می‌تواند ابروهای شما را بازسازی کند.

از آنجایی که در کاشت ابرو بهترین دکتر کاشت ابرو موها را مستقیماً از سر شما می‌گیرد، این موها دائمی بوده و می‌توان آن‌ها را تا حد امکان نزدیک به آنچه که بیمار می‌خواهد انجام داد. یکی دیگر از مزایای این روش این است که، عملاً بدون درد است و تقریباً ۵ تا ۷ روز طول می‌کشد تا بیمار کاملا بهبود یابد. این مسئله چندان مهم نیست که آیا می‌خواهید در کل ابرو کاشت انجام دهید و یا تنها بخش‌هایی از ابرو؛ در هر صورت نرخ رشد مجدد موهای کاشته شده بسیار زیاد است، اگرچه گاهی اوقات بیمار روش دوم را برای دستیابی به تراکم بیشتر انتخاب می کند.

مطلب پیشنهادی: بهترین کلینیک کاشت مو

کاندیدای کاشت ابرو

کاشت ابرو برای مردان و زنانی که می‌خواهند با استفاده از موهای طبیعی خود، ابروهای خود را به طور دائم ترمیم کنند، انتخابی عالی به شمار می‌رود. بسته به شدت ریزش مو و اهداف زیبایی شناختی خود، می‌توانید کاشت ابرو کامل یا جزئی را برای ترمیم ابروی خود انتخاب کنید.

برخی از دلایلی که می‌توانید از کاشت ابرو برای جایگزینی ابرو‌های خود استفاده کنید عبارتند از:

  • عواقب نامطلوب ناشی از کندن بیش از حد و مداوم ابرو‌ها با موچین
  • ابروهای نازک طبیعی (ژنتیکی)
  • انجام تتو یا خالکوبی بر روی ابرو
  • ریزش مو در اثر ضربه یا اسکار
  • ریزش مو در اثر درمان های پزشکی
  • افراد با بیماری‌های پوستی که دچار ریزش ابروی دائمی شده اند
  • ریزش ابرو بر اثر کم کاری تیروئید

ویژگی های بهترین دکتر کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو در تهران در سال ۱۴۰۲

قیمت کاشت ابرو در تهران با توجه به عوامل متعددی ممکن است تغییر کند؛ این تغییرات قیمت، ناشی از عواملی مانند کلینیک کاشت ابرو، مهارت جراح، شرایط ابرو و پیچیدگی عمل میباشد. به طور کلی قیمت کاشت ابرو در تهران در سال ۱۴۰۲ چیزی حدود ۳ الی ۵ میلیون تومان است. این قیمت گاهی از این محدوده نیز فرا تر می رود. این هزینه کلی که ذکر شد، شامل مهارت جراح، هزینه بیهوشی، هزینه های اضافی و مراقبت های بعد از کاشت ابرو میباشد.

این هزینه ها در ابتدای کار ممکن است برای شما هزینه قابل توجهی به نظر برسد، اما نسبت به مزایای ماندگار و دائمی که برای شما به همراه دارد، اقدامی مقرون به صرفه میباشد. چرا که روش های موقت دیگر برای بهبود ابرو ها، نسبت به کاشت ابرو به صورت دائمی، هزینه های بیشتری در طی زمان خواهد داشت. همچنین توصیه میشود برای اطلاع دقیق از هزینه کاشت ابرو، به کلینیک مد نظر خود مشاوره ای داشته باشید و اطلاعات لازم را از آنها دریافت کنید.

جمع بندی

ابرو‌ها از مهم‌ترین عناصر صورت هر فرد هستند. گاهی به دلایل مختلف تار‌های ابرو از بین می‌روند که بهترین روش برای جایگزینی ابرو‌های از دست رفته کاشت ابرو است. همانطور که گفته شد، در این روش، مو از جای دیگری از بدن (معمولاً پشت سر) برداشته شده و به ابروها پیوند زده می‌شود. این روش این امکان را می‌دهد که موهای طبیعی خود بیمار رشد کرده و ابروها را با ظاهری بسیار طبیعی پر کند و همچنین یک راه حل دائمی به شمار می‌رود. در آخر، انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در شیراز مناسب در نتیجه ی این عمل تاثیر بسزایی دارد.

سوالات متداول

آیا افرادی که تتو و خالکوبی در قسمت ابرو دارند می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

بله! کاشت ابرو در افراد با تتو و خالکوبی به دلیل بهبود ظاهر ابرو انجام می شود.

آیا کاشت ابرو دردناک است؟

تجربه ها حاکی از این است که افرادی که کاشت ابرو انجام می دهند دوره ی نقاهت سختی را نداشته و نهایتا تا یک هفته به صورت کامل بهبود میابند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۴ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

احمد ملکی

احمد ملکی هستم. دانشجوی پزشکی. نویسنده و مترجم مطالب در حوزه جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *