معرفی بهترین کلینیک روانپزشکی در تهران (لیست ۱۰ تایی)

۰
(۰)

در صورتی که قصد دارید برای برطرف کردن مشکلات خود به بهترین کلینیک روانپزشکی مراجعه کرده یا به دریافت مشاوره توسط متخصصان بپردازید باید در ابتدا قدنم محکمی بردارید. قطعا همه انسان‌ها برای آن که زندگی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند و در مسیر مناسبی قرار گیرند، نیاز به دریافت راهنمایی‌هایی از جانب افراد متخصص و با تجربه دارند.

این افراد با در اختیار قرار دادن تجارب و تخصص‌های خود به شما کمک می‌کنند تا تصمیم‌های بهتری در طول زندگی خود گرفته تا آن را به خوبی پیش ببرید. خوشبختانه امروزه کلینیک‌های روانپزشکی بسیاری در حال فعالیت هستند.

سوالی که در این بین برای مراجعان به وجود می‌آید این است که، بهترین کلینیک روانپزشکی برای آن که بتواند ما را راهنمایی کند، کدام است؟ گفتنی است که، کلینیکی جزء بهترین کلینیک‌ها است که دارای روانپزشکان ماهر و باتجربه‌ای باشد تا در تمام زمینه‌ها بتواند بیماران را درمان یا راهنمایی کنند. همچنین متخصصان اینگونه کلینیک‌ها باید تمام روش‌های مختلف درمانی را بشناسند.

حال ما برای آن که کار شما را برای انتخاب بهترین کلینیک روانپزشکی راحت‌تر کرده باشیم، مواردی از جمله نحوه انتخاب بهترین کلینیک روانپزشکی، زمان مناسب برای مراجعه به روانپزشک و نیز معرفی لیستی از بهترین کلینیک‌های روانپزشکی را به شما شرح داده‌ایم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه بهترین کلینیک روانپزشکی را پیدا کنیم؟

  • اولین و مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین کلینیک این است که، شما بتوانید با دکتر خود، به راحتی ارتباط برقرار کرده و تمام مشکلات خود را به وی گزارش دهید. در غیر این صورت، روند درمانی شما دچار اختلالاتی خواهد شد. البته، کلینیکی که شما به آن مراجعه می‌کنید باید بهترین روانپزشکان را دور خود جمع کرده باشد.

کلینیک اعصاب و روان

  • از آنجایی که روند درمان شما تا چندین جلسه طول می‌کشد، بهترین کلینیک روانپزشکی باید قادر به برنامه‌ریزی روند درمان بیمار به بهترین شکل ممکن باشد تا روند درمان بیمار به نحو احسنت صورت پذیرد. اما در صورتی که در این روند دچار مشکل شدید و یا رضایت لازم را نداشتید، می‌توانید برنامه خود را به راحتی تغییر دهید.
  • روانپزشک باید در طول درمان، همیشه در دسترس بیمار باشد تا روند درمان به خوبی پیش برود. حتما قبل از شروع درمان، این نکته را مورد بررسی قرار دهید.
  • مورد دیگر آن است که، حتما نظرات مراجعین قبلی را در رابطه با کلینیک و روانپزشک جویا شوید. برای اطلاع از نظرات بیماران قبلی، می‌توانید از وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی این کار را انجام دهید. باید ببینید که آیا بیماران از درمان خود راضی بوده‌اند یا خیر. اگر این موارد به درستی بررسی نشوند، اطمینان کافی برای مراجعه حضوری در شما ایجاد نخواهد شد. البته که شما به صورت حضوری و داخل مطب می‌توانید نظرات مراجعین قبلی را پرس‌و‌جو کنید.

مناسب ترین زمان برای مراجعه به بهترین کلینیک روانپزشکی

اگر موارد زیر در شما دیده شود، بهتر است در اسرع وقت به یک کلینیک روانپزشکی خوب مراجعه کنید:

  • زمانی که در شما اختلالاتی به وجود می‌آید که پزشکان از آن چیزی نمی‌دانند.
  • وجود اضطرابات مقطعی مانند استرس در زمان امتحان؛ به طوری که نمی‌توانید امتحان را به خوبی سپری کنید.
  • وجود وسواس‌های مشکل‌زا.
  • وجود اختلالات روانی
  • داشتن حالت دپرس و غم به مدت طولانی که امکان تغییر مود را از شما بگیرد.
  • داشتن مشکلات حاد مانند اضطراب، افسردگی و وسواس.

حال در ادامه به معرفی بهترین کلینیک‌های روانپزشکی پرداخته‌ایم.

مطلب پیشنهادی: بهترین داروخانه اینترنتی

کلینیک روانپزشکی شبانه روزی

 

لیست ۱۰ تا بهترین کلینیک روانپزشکی در تهران

sign

کلینیک روانپزشکی ...

کلینیک تخصصی روانپزشکی و روانکاوی

امتیاز
۵/۵

اطلاعات تماس با کلینیک روانپزشکی

تلفن :

شماره همراه :

وبسایت :

آدرس :

شبکه‌های اجتماعی :

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

کلام پایانی

ما در این مقاله از ویکی درمان سعی کردیم مطالب مفیدی در رابطه با کلینیک روانپزشکی و روانپزشک در اختیار شما قرار دهیم. همچنین لیستی از بهترین کلینیک های روانپزشکی در اختیار شما قرار گرفت. امیدواریم مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.

در جلسه مشاوره یا مشاوره تلفنی در مورد چه موضوعاتی می‌توانیم صحبت کنیم؟

شما می‌توانید موضوعات و مشکلاتی که برای شما چالش ایجاد نموده است را با مشاوران در میان بگذارید. مشاوران و متخصصین مجموعه هفتاد برای ارائه مشاوره در طیف گسترده ای از تخصص ها آماده به خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

مشاوره حضوری بهتر است یا تلفنی؟

این موضوع بسته به شرایط شما متغیر خواهد بود، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از امکانات مجموعه هفتاد بهره‌مند شوید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

ویدا جامی

ویدا جامی هستم. علاقه مند به حوزه تولید محتوا. سالها در زمینه ترجمه و تولید محتوا اطلاعات عمومی مشغول به فعالیت هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *