بهترین دکتر لیپوماتیک تهران کیست؟【 آپدیت ۱۴۰۲】❤️

۵
(۱)

امروزه داشتن اندام ایده آل به یکی از معیارهای مهم برای زیبایی در نظر گرفته شده است. عمل لیپوماتیک جدیدترین روش پیکرتراشی برای از برداشتن چربی های اضافی و رسیدن به اندامی لاغر و ایده آل می باشد. ما برای رسیدن به نتیجه رضایت بخش باید به دنبال بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران باشید.

پیدا کردن بهترین جراح لیپوماتیک در بین انبوهی از جراحان لاغری، کاری سخت و دشوار است. ما در این مقاله علاوه بر معرفی بهترین دکتر لیپوماتیک، مشخصات بهترین مرکز لیپوماتیک را ذکر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران کیست؟

در گذشته تناسب اندام و داشتن وزن ایده‌آل برای برخی از افراد به یک رویای دست نیافتنی تبدیل شده بود؛ اما امروزه با وجود روش‌های درمانی مدرن به راحتی می‌توان به وزن ایده‌آل خود رسید. لیپوماتیک یکی از روش‌های زیبایی است که باعث لاغری فرد می‌شود؛ اما به دلیل این که یک عمل جراحی است که در آن چربی‌های اضافی از بدن فرد خارج می‌شود باید توسط متخصص و بهترین دکتر لیپوماتیک انجام گیرد تا آسیبی به بافت‌های بدن وارد نشود و بیمار با کم‌ترین عوارض بهترین نتیجه را بگیرد.

هزینه لیپوماتیک در تهران سال ۱۴۰۲

فاکتورهای زیادی در هزینه لیپوماتیک تاثیرگذار هستند که برخی از آنها شامل هزینه جراح، مرکز جراحی، آزمایش ها، خرید گن پس از جراحی، میزان چربی موضعی، وضعیت سلامتی مراجعه کننده و تعداد مناطق مورد نظر برای لیپوماتیک میباشد. با توجه به شرایط خود و انتخاب دکتر لیپوماتیک، هزینه لیپوماتیک در ۱۴۰۲ از ۱۵ میلیون تومان تا ۴۵ میلیون تومان میتواند باشد. با اینکه هزینه لیپوماتیک ممکن است در ابتدا زیاد به نظر برسد؛ اما این روش لاغری در مقایسه با روش های دیگری که طول درمان بیشتری دارند و نیاز است تا به طور مداوم انجام شوند، به صرفه تر است.

عوامل موثر بر هزینه عمل لیپوماتیک

قیمت لیپوماتیک از شخص به شخص دیگری متفاوت است. عوامل مختلفی روی هزینه لیپوماتیک تاثیرگذار است. این عوامل به شرح زیر می باشند:

  • هزینه لیپوماتیک نواحی مختلف بدن با هم متفاوت است. مثلا هزینه لیپوماتیک شکم و پهلو با لیپوماتیک ران یا بازو و یا لیپوماتیک چربی زیر بغل متفاوت است.
  • آیا در کنار لیپوماتیک می خواهید لیفت هم انجام شود؟ هزینه لیپوماتیک همراه با لیفت کمی بیشتر خواهد بود.
  • یکی از عوامل مهم در هزینه لیپوماتیک، دستمزد جراح است. تجربه و مهارت پزشک در هزینه لیپوماتیک تاثیر به سزایی دارد.
  • هزینه های جانبی مانند هزینه اتاق عمل، بیهوشی و هزینه های بیمارستان می تواند هزینه لیپوماتیک را تغییر دهد.
ناحیه مورد نظرهزینه لیپوماتیک ۱۴۰۲
لیپوماتیک شکم و پهلو۲۰-۳۵ میلیون تومان
لیپوماتیک پهلو۱۸-۲۵ میلیون تومان
لیپوماتیک سینه۱۵-۲۰ میلیون تومان
لیپوماتیک صورت۱۰-۱۵ میلیون تومان
لیپوماتیک باسن۱۵-۳۰ میلیون تومان
لیپوماتیک ران۱۸-۳۵ میلیون تومان

بهترین دکتر لیپوماتیک تهران (۱۴۰۲)

دکتر علی مومن

دکتر علی مومن

جناب دکتر علی مومن بهترین جراح زیبایی ،متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی، رتبه برتر آزمون بورد تخصصی، یکی از شاخص ترین چهره ها در عرصه جراحی زیبایی و پیکر تراشی، تبحر ایشان در زمینه جراحی پیکرتراشی (ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی، لیفت سینه و…) و نیز چندین مقاله ثبت شده در مجلات و سایت های معتبر از جمله سوابق درخشان ایشان می باشد.

خدمات دکتر مومن:

  • لیپوماتیک
  • ابدومینوپلاستی
  • تزریق چربی
  • پروتز سینه
  • ماموپلاستی
  • لیفت صورت
  • بلفاروپلاستی
  • پیکرتراشی

اطلاعات تماس با دکتر مومن:

  • آدرس پیج: matisa.clinic
  • شماره تماس : ۰۹۳۶۳۰۲۳۹۶۳
  • سایت: https://clinicmatisa.com/


تماس با دکتر علی مومن

راهنمای انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک

برای این‌که بتوانید بهترین دکتر لیپوماتیک را انتخاب کنید، در مرحله اول تمامی پزشکانی که عمل لیپوماتیک را انجام می‌دهند شناسایی کرده که این کار با جستجو در گوگل و صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام امکان پذیر است.

پس از آن اسامی دکترهایی که پیدا‌ کردید را داخل یک لیست بنویسید و در مورد هر کدام به طور جداگانه اطلاعات کسب کنید و نمونه کارهای هر کدام را ببینید تا در نهایت به بهترین دکتر لیپوماتیک برسید.

ممکن است این سوال به وجود آید که آیا بهترین دکتر لیپوماتیک، تنها عمل لیپوماتیک انجام می‌دهد؟

در پاسخ باید گفت این موضوع خوب است که یک جراح تنها کار خود را به یک شاخه‌ای از زیبایی اختصاص دهد و فقط در آن حوزه فعالیت کند. اما به طور قطع فردی که به عنوان دکتر لیپوماتیک مطرح می‌شود، می‌تواند جراحی‌های دیگری مانند ابدومینوپلاستی، لیفت سینه، لیفت بازو و… را نیز با مهارت بالا به بهترین شکل انجام دهد.

ویژگی های بهترین دکتر لیپوماتیک

ویژگی های بهترین دکتر لیپوماتیک

همانطور که می‌دانید بهترین دکتر لیپوماتیک دارای تحصیلات عالی در این زمینه می‌باشد و معمولا از دانشگاه‌های تراز اول فارغ التحصیل شده است و در این عرصه فوق تخصص دارد، هم‌چنین دکتر لیپوماتیک با انجام عمل‌های متعدد در طی چندین سال، تجربه و مهارت بالایی را به دست آورده است.

نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر میزان رضایتی که بیماران از متخصص لیپوماتیک داشته‌اند بالا باشد و دارای بیش‌ترین درصد رضایت‌مندی را در بین دکتر‌های دیگر داشته باشد پس به طور قطع باید به عنوان دکتر لیپوماتیک معرفی گردد.

مهارت بهترین دکتر لیپوماتیک

کسی که به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک، فعالیت می‌کند باید بتواند ناحیه که باید تحت عمل قرار بگیرد را به طور دقیق انتخاب کند؛ به این دلیل که باید ناحیه‌ای توسط او انتخاب شود که در ظاهر زیبا نیست و به دلیل چربی اضافه‌ای که دارد فرم بدن را زشت کرده است. این موضوع ارتباط مستقیمی با میزان مهارت بهترین دکتر لیپوماتیک دارد.

بهترین دکتر لیپوماتیک باید خواسته‌هایی را که بیماران از عمل لیپوماتیک دارند بداند و اگر این خواسته‌ها منطقی بود مطابق با آن عمل کند و اگر منطقی نبود با دلایل منطقی آن‌ها را قانع کند.

بهترین دکتر لیپوماتیک در مراجعه حضوری

بدکتر لیپوماتیک زمانی‌که به مطب او مراجعه می‌کنید به طور کامل شما را ویزیت می‌کند تا از سلامت بدن شما آگاهی پیدا کند، شما را با خطرات و عوارض احتمالی این عمل آشنا می‌کند و مراقبت‌های قبل و بعد از عمل را به طور کامل برای شما شرح می‌دهد و اگر بدن شما شرایط عمل را نداشته باشد با شما صحبت می‌کند و شما را توجیه می‌کند که این عمل، برایتان عمل مناسبی نیست.

بهترین دکتر لیپوماتیک در مراجعه حضوری

دکتر لیپوماتیک که سال‌ها در این زمینه فعالیت می‌کند و تجربه کافی در انجام این عمل را به دست آورده است، با استفاده از ابزاری که دیامتر نام دارد، در قسمت‌های مختلفی از بدن که تحت عمل لیپوماتیک قرار گرفته است سوراخ‌هایی ایجاد می‌کند. در این مرحله مهارت بهترین دکتر لیپوماتیک مهم است؛ زیرا باید با دقت، دستگاه را وارد سوراخ‌های ایجاد شده کند تا به بافت چربی ورود کند و توسط امواج فرابنفش چربی‌ها از بین بروند.

عوارض انتخاب اشتباه دکتر لیپوماتیک

عمل لیپوماتیک یک نوع عمل جراحی زیبایی به حساب می‌آید و طبیعتا هر عمل جراحی عوارض خود را دارد. حال اگر برای انجام این عمل، بهتربن دکتر لیپوماتیک انتخاب نشود، یک عمل نسبتا ساده می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را برای فرد ایجاد کند؛ مانند سوراخ شدن اعضای داخلی بدن، ورم ریه که ممکن است پس از تزریق نادرست محلول توسط دکتر، در ریه جمع شود.

آمبولی ریه که بیش‌تر اوقات با سهل‌انگاری دکتر لیپوماتیک، چربی وارد رگ خونی می‌شود و پس از وارد شدن به ریه، باعث مختل شدن جریان هوای داخل ریه می‎شود که این عارضه بسیار خطرناک بوده و ممکن است فرد جان خود را از دست بدهد.

شناخت بهترین دکتر لیپوماتیک

بسیاری از افرادی که به چاقی مبتلا هستند به محض شنیدن نام روش‌های لاغری به دنبال انجام آن‌ها هستند، چنین افرادی که آگاهی درستی از لیپوماتیک ندارند و صرفا با شنیدن تعریف آن به دکتر مراجعه می‌کنند، اگر در انتخاب بهترین دکتر لیپوماتیک دقت کافی نداشته باشند ممکن است دکتری را انتخاب کنند که سلامتی بیمار برای او اهمیتی ندارد و فقط به دنبال گرفتن هزینه از بیمار است.

دستمزد بهترین دکتر لیپوماتیک

مسلما نام دکتر و میزان معروفیت و محبوبیت او باعث شده است که یک دکتر به عنوان بهترین دکتر لیپوماتیک مطرح شود و همین موضوع روی دستمزد او نیز تاثیر بگذارد و هزینه نسبتا بالایی را برای عمل لیپوماتیک از بیمار دریافت کند.

افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند

نکته‌ای که وجود دارد این است که این تصور را نداشته باشید که هرچه یک دکتر دستمزد بالاتری بگیرد یعنی بهترین دکتر لیپوماتیک است. برخی از پزشکان به دلیل تامین هزینه‌هایی که تجهیزات و دستگاه‌های آن‌ها دارد و اجاره مکانی که مطب قرار گرفته است، ممکن است هزینه بالایی از بیمار دریافت کنند.

افرادی که نباید لیپوماتیک انجام دهند.

بهترین دکتر لیپوماتیک قبل از انجام عمل لیپوماتیک بیمار را به طور کامل معاینه می‌کند و آزمایشات مورد نیاز را از بیمار می‌گیرد تا مطمئن شود که فرد می‌تواند این عمل را انجام دهد و سلامتی او به خطر نمی‌افتد. بهترین دکتر لیپوماتیک می‌داند که افرادی که بیماری قلبی دارند، افرادی که به سرطان مبتلا هستند، کسانی که دیابت شدید دارند و هم چنین کسانی که سابقه سکته قلبی و مغزی داشته اند به هیچ عنوان نباید تحت این عمل قرار بگیرند.

کلام آخر

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که افرادی که به دنبال لاغری موضعی از طریق عمل لیپوماتیک هستند باید دکتر لیپوماتیک را انتخاب کنند تا این عمل موثر واقع شود و از این کار پشیمان نشوند و مطمئن باشند که هزینه‌ای که انجام داده اند بیهوده نبوده است.

سوالات متداول

آیا فرد پس از عمل می تواند فعالیت بدنی داشته باشد و شروع به ورزش کند؟

تا یک هفته پس از عمل از انجام فعالیت‌های سنگین بپرهیزید.

برای کاهش درد و تورم چه کارهایی انجام دهیم ؟

برای کاهش میزان تورم می توانید از آب کرفس یا آب آناناس طبیعی استفاده نمایید.

ماندگاری لیپوماتیک چقدر است؟

میزان ماندگاری به تغذیه‌ خود فرد بستگی دارد

استفاده از گن بعد از لیپوماتیک ضروری می باشد؟

بله به دلیل فضای اضافی بین پوست و عضله که باید جمع شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

۲۳ دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب
    من در حال حاظر به خاطر بیماری تیروئیدیت قرض پردنیزولون مصرف میکنم. ایا با این شرایط امکان انجام عمل لیپوماتیک دارم؟
    سپاسگزارم

    1. پیشنهاد می شود یکبار استفاده کنید و با کمک رژیم درمانی می تونید تناسب اندامتون و حفظ کنید. انواع رژیم های مختلفی رو براتون قرار داده ایم که برای دسترسی راحت تر لینکش و قرار می دهیم:
      https://wikidarman.com/%d8%b1%da%98%db%8c%d9%85-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c/

    1. سلام دوست عزیز، رسالت تیم ما معرفی روش های نوین پزشکی بدون هیچ پیش داوری و جهت گیری می باشد. از این رو تلاش میکنیم از تبلیغ کلینیک ها و پزشک ها خودداری کنیم.

    1. برای اینکه بتوانید بهترین دکتر لیپوماتیک را تشخصی دهید موارد زیر را مدنظر قرار بدید: سابقه کاری بالایی داشته باشد. مدرک معتبر پزشکی داشته باشد. تعداد عمل های موفقیت آمیز زیادی داشته باشد. نمونه کارهای دکتر را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *