بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام برند است؟

۰
(۰)

استفاده از بهترین مارک بوتاکس در جوانسازی پوست راهکاری است که امروزه بانوان و حتی آقایان از آن بی بهره نمانده اند. برای داشتن پوستی سالم و جلوگیری از روند پیری پوست بوتاکس از آن راهکارهایی است که افراد به سراغش می‌روند. برای شناختن بهترین مارک بوتاکس در ایران و عوارضی که ممکن است با تزریق ژل و بوتاکس مارک های تقلبی برای پوست شما بوجود آید، را در این مقاله به صورت کامل جمع بندی کرده ایم. تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

با بوتاکس آشنا شوید

بوتاکس یک نوع ماده تزریقی است که هدف آن از بین بردن چین و چروک های پوست صورت است مانند خطوط عمیق پیشانی، خطوط پنجه کلاغی کنار چشم و خط لبخند. تزریق بوتاکس یکی از کاربردی و مطمئن ترین داروهایی است که در زمینه پزشکی زیبایی، انسان توانسته است آن را اختراع کند.

مشخصات بهترین مارک بوتاکس

  • شناخته شده بودن برند بوتاکسی که خریداری کرده اید.
  • توجه به ترکیبات ساخت ماده بوتاکس.
  • میزان ماندگاری ماده تزریق شده بوتاکس بعد از اولین جلسه تزریق.
  • توسط کدام کشور ساخته شده است.
  • داشتن اعتبار کافی و تاریخی که عرضه بازار شده است.

هزینه تزریق بوتاکس

آشنایی با بهترین مارک بوتاکس در ایران

اگر برای زیباتر شدن و بازگشت جوانی به پوست خود می‌خواهید از راهکار تزریق بوتاکس استفاده کنید، قطعا اولین سوالی که ذهن شما را درگیر میکند این است که بهترین مارک بوتاکس در ایران کدام است؟ امروزه با تنوعی که مارک های بوتاکس در کلینیک های زیبایی دارند، به راحتی نمی‌توان برای سوال بهترین مارک بوتاکس در ایران پاسخی پیدا کرد. اما این مارک های بوتاکس در ایران شناخته شده هستند:

  • بوتاکس نورونوکس (Neuronox)

این مارک بوتاکس توسط کشور کره ساخته شده است و ماندگاری آن بین ۳ الی ۶ ماه است. امروزه این مارک بوتاکس در ایران توسط متخصص های زیبایی زیادی مصرف میشود. تاثیرات این برند بوتاکس بعد از سه روز بطور کامل قابل مشاهده خواهد بود.

  • بوتاکس کنیتوکس (Canitox)

استفاده از این برند امروزه در بین پزشکان زیبایی به دلیل داشتن ویژگی های مثبت بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این برند محصول کشور چین است. یکی از نکات قابل توجه راجع به این برند نگهداری آن در دمای زیر ۴ درجه است.

  • بوتاکس مسپورت (Masport)

این برند بوتاکس را میتوان در لیست بهترین مارک بوتاکس در ایران قرار داد. این برند بوتاکس محصولی کشور ایران است و قیمت پایین تری نسبت به بوتاکس های خارجی دارد. برای نگهداری این برند بوتاکس دمایی بین ۲ الی ۸ درجه لازم است.

  • بوتاکس زئومین (XEOMIN)

زئومین یکی از بهترین مارک بوتاکس در ایران است که به دلیل اثربخشی بالا و عدم نیاز به نگهداری بسیار حساس مانند سایر مارک ها در بین متخصص های زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. ماندگاری این بوتاکس بین ۳ الی ۶ ماه است و نتیجه تاثیرگذاری آن بعد از یک هفته قابل مشاهده است.

  • بوتاکس دیسپورت (disport)

یکی دیگر از بهترین مارک بوتاکس در ایران این برند است. برندی که محصول کشور انگلستان میباشد. این برند برای رفع چین و چروک پوست و رسیدن به پوست صورتی نرم با پوستی یکنواخت در بین پزشکان زیبایی استفاده می شود.

مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر بوتاکس

معرفی بهترین مارک بوتاکس

چطور میتوان برند بوتاکس تقلبی را از اصلی تشخیص داد؟

ساده ترین راه های تشخیص برند تقلبی با اصلی بوتاکس در ایران این موارد هستند:

  1. بهترین مارک بوتاکس در ایران را میتوان بصورت قانونی از داروخانه تهیه کرد. اما برندهای تقلبی بصورت قاچاق به داخل کشور آورده میشوند.
  2. مسئله دوم ارزان بودن قیمت بوتاکس است که حتما باید به آن شک کرد.
  3. باید برای تزریق بوتاکس به کلینیک معتبر مراجعه کرد. هر آرایشگاه و کلینیک غیر معتبر برای تزریق بوتاکس مناسب نیستند.
  4. مدت ماندگاری بوتاکس نیز یکی دیگر از راه های شناخت مارک بوتاکس تقلبی از اصل است.
  5. مشورت کردن با پزشک زیبایی متخصص و حرفه ای در انجام تزریق بوتاکس.

معایب استفاده از مارک بوتاکس غیر مرغوب

اگر برای تزریق بوتاکس بدون آگاهی اقدام کنید ممکن است دچار عوارض شدید بعد از تزریق بوتاکس شوید. این عوارض شامل:

  • فلج شدن ناحیه ای که بوتاکس تزریق شده است.
  • احتمال آسیب دیدگی دائمی اعصاب صورت.
  • ورم و قرمزی شدید صورت.
  • بروز عفونت و انواع واکنش های آلرژی.

هزینه تزریق بوتاکس های مختلف با هم متفاوت است؟

هزینه تزریق بوتاکس بطور کلی می‌تواند بر اساس انتخاب بهترین مارک بوتاکس در ایران، دستمزد پزشک زیبایی و هزینه‌های مازاد کلینیک و مهم تر از همه حجم ماده بوتاکس مورد نیاز برای تزریق بستگی دارد. برای انتخاب بهترین مارک بوتاکس در ایران باید اطلاعات کافی را بدست بیاورید. حتی می‌توانید با مشورت با یک پزشک متخصص زیبایی بهترین مارک بوتاکس را شناسایی کرده و برای بازگشت جوانی به صورت خود از آن استفاده کنید.

سوالات متداول بهترین مارک بوتاکس

بوتاکس تاثیرات درمانی دارد؟

بهبود سردردهای میگرنی، کاهش تعریق شدید کف دست و پا و زیربغل، تنظیم ضربان قلب، درمان بی­ اختیاری ادرار با تزریق در مثانه، در آقایانی که مشکل بزرگ شدن غده پروستات دارند تزریق بوتاکس باعث کوچک شدن این غده می شود و تکرر ادرار را در آنها از بین می برد.

تزریق بوتاکس در چه صورت ممنوع است؟

اگر بیماری سابقه حساسیت مشخص به بوتاکس یا سابقه ی بیماری های عصبی عضلانی مثل میاستنی داشته باشد ،همچنین در خانم های باردار، در دوران شیردهی، در حضور عفونت فعال در محل تزریق مثل وجود جوش چرکی مصرف بوتاکس تو صیه نمی شود.

تزریق بوتاکس را از چه سنی می توان شروع کرد؟

بسته به علت کاربرد بوتاکس دارد. سازمان دارویی آمریکا FDA کاربرد زیبایی بوتاکس را بین سنین ۱۸ تا ۶۵ سال مجاز شمرده است.بوتاکس در کودکان در درمان انقباضات عضلات نو احی مختلف از جمله کجی گردن به کار میرود که در این مورد تایید FDA راداراست.

آیا تزریق بوتاکس منجر به کبودی قابل توجه می شود؟

خیر. زیرا کبودی به دنبال تزریق بوتاکس شایع نیست و معمولا بسیار خفیف است.

قبل از تزریق بوتاکس چه مواردی باید رعایت شود؟

قبل از تزریق بوتاکس اقدام خاصی لازم نیست صورت گیرد اما توصیه می شود مصرف داروهایی که خطر خونریزی و کبودی را افزایش می دهند مانند آسپیرین، جین سین، دی پیریدامول و غیره قطع گردد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *