معرفی و لیست بهترین دکتر کاشت مو در شیراز ❤️

۵
(۱)

معرفی بهترین دکتر کاشت مو در شیراز

انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در شیراز کار بسیار دشواری است، اما در پیشرفت‌های اخیر در ترمیم مو با روش جراحی، کاشت مو را به روشی مؤثر، ایمن و قابل اعتماد برای بیمارانی که از آلوپسی آندروژنیک مضطرب رنج میبرند، تبدیل کرده است تا ظاهری جوان‌تر و طبیعی‌تر را به موهای خود بازگردانند. اما انتخاب پزشک معالج در نتیجه ی این عمل بسیار تاثیرگذار بوده و اگر تحقیق و انتخاب درست در این زمینه صورت نگیرد ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته و یا نتیجه‌ ی مطلوب را در‌بر نداشته باشد.

در ادامه با معرفی چند تن از بهترین دکتر کاشت مو در شیراز، قصد داریم شما را در انتخاب بهترین پزشک کاشت مو در شیراز همراهی کنیم.

برای درج آگهی در این صفحه با ما تماس بگیرید.

مو‌های پرپشت و طبیعی یکی از نعمت‌هاییست که ممکن است برخی به دلایل مختلف از آن بی نصیب باشند؛ چرا که گاهی این مو‌ها شروع به ریزش غیر طبیعی کرده و فرد دچار طاسی کامل یا قسمتی از سر می‌شود. همچنین فرد با از دست دادن مو‌ها ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهد. اما جای نگرانی نیست! چرا که ما در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم شما را با کاشت مو آشنا کرده و با معرفی بهترین دکتر کاشت مو در شیراز به بازگرداندن هرچه سریعتر موهای شما کمک کنیم.

ریزش مو ممکن است به دلایل متعددی همچون: رژیم غذایی نامناسب، فشار خون، انواع بیماری‌ها، عدم تعادل هورمونی و مصرف برخی دارو‌ها رخ دهد که در این صورت کاشت مو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که بسته به نوع و دلیل طاسی ناحیه مورد نظر توسط پزشک معالج برای شما انتخاب می‌شود.

انتخاب بهترین دکتر کاشت مو امری حساس و مشکل است اما متخصصان کاشت موی مجربی در شهر شیراز حضور دارند که همین مورد باعث شده امروز افراد زیادی که قصد کاشت مو دارند برای انجام این کار، به این شهر مراجعه کرده و کاشت موی خود را به بهترین دکتر کاشت مو در شیراز میسپارند.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو روشی است که در آن جراح پوست موها یا فولیکول آن‌ها را به ناحیه ای از سر که دچار طاسی شده است منتقل می کند. جراح معمولاً این موها را از قسمت خلفی یا کناری پوست سر به قسمت قدامی یا تاج منتقل می کند. این کار معمولاً در مطب پزشکی و با بی حسی موضعی انجام می شود. کاشت مو به طور کلی بی خطر بوده و رایج ترین عمل جراحی زیبایی است که در زنان و مردان انجام می شود.

ریزش موی غیر طبیعی عموما در مردان رخ می‌دهد و طاسی الگو (طاسی با الگوی مردانه)، که به آن آلوپسی آندروژنیک نیز گفته می شود، شایع ترین نوع ریزش مو در مردان است که بیش از ۵۰ درصد از مردان بالای ۵۰ سال تا حدی به آن مبتلا هستند. این بیماری عامل اصلی ریزش مو است که اغلب به دلیل موارد ژنتیکی اتفاق می‌افتد.

روش های کاشت مو عبارتند از: روش FUT، FIT، SUT، Micro FIT، میکروگرفت و روش‌های ترکیبی که هریک بسته به نیاز و میزان طاسی در فرد مورد نظر انتخاب می‌شوند. کاشت مو با روش FUE، یکی از متداول ترین روش ها و بهترین روش کاشت مو است که روش کاشت مو FUE در مقایسه با روش‌های دیگر آسان‌تر بوده و درد کمتری را نیز شامل می‌شود. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند تحت عمل کاشت مو قرار بگیرند این روش را به سایر روش‌ها ترجیح می‌دهند. بهترین دکتر کاشت مو در شیراز بهترین روش کاشت مو را برای شما انتخاب می‌کند.

بهترین دکتر کاشت مو در شیراز

مراقبت های قبل از کاشت مو در شیراز

برای اینکه بهترین نتیجه را از کاشت موی خود بگیرید، قبل از انتخاب بهترین دکتر کاشت مو در شیراز، توصیه می‌شود نکاتی را قبل از انجام این عمل به خاطر داشته باشید.

  1. از یک هفته قبل از انجام کاشت مو توصیه می‌شود از مصرف دارو‌هایی مانند آسپرین که باعث رقیق شدن خون می شود خودداری کنید.
  2. پیشنهاد می‌شود در روز قبل از عمل حتما استراحت کافی داشته باشید چرا که پروسه کاشت مو کمی زمان‌بر بوده و ممکن است احساس خستگی کنید.
  3. توصیه می‌شود قبل از انجام کاشت ابرو حتما دوش گرفته و در حین عمل پیراهنی بپوشید که قابلیت باز شدن از قسمت جلو را داشته باشد.
  4. استفاده از نوشیدنی‌های الکلی و استعمال دخانیات نیز در روز‌های قبل از عمل توصیه نمی‌شود.

بهترین دکتر کاشت مو در شیراز کیست؟

جمع بندی

ریزش مو یکی از عواملیست که باعث ناراحتی و عدم اعتماد به نفس خیلی از افراد در طول این سال‌ها شده است. اگر شما هم دچار ریزش مو هستید اصلا جای نگرانی نیست! چرا که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، انواع روش‌های کاشت مو در اختیار عموم قرار گرفته است که میتوانید با استفاده از آن‌ها مو‌های از دست رفته ی خود را بازیابید. اگر قصد کاشت مو دارید و بدنبال قیمت کاشت مو در شیراز هستید، پیشنهاد میکنیم این کار را در مهد کاشت موی ایران یعنی شهر شیراز و نزد بهترین دکتر کاشت مو در شیراز انجام دهید. چرا که نتایج به دست آمده از کاشت مو در این شهر بسیار قابل توجه بوده است.

آیا همه افراد می توانند کاشت مو انجام دهند؟

خیر. اگر دچار الگوی گسترده ای در زمینه ریزش مو دارید و یا اینکه بانک موی مناسبی ندارید، کاشت مو به شما توصیه نمی شود.

چرا مو‌های کاشته شده می‌ریزند؟

ریزش موهای کاشته شده دو تا سه هفته بعد از عمل طبیعی است. این مورد، راه را برای رشد موهای جدید باز می کند. اکثر افراد ۸ تا ۱۲ ماه پس از جراحی مقداری رشد موهای جدید را مشاهده خواهند کرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *