بهترین دکتر ساکشن در تهران کیست؟

۰
(۰)

اگر شما شما از آن دسته از افرادی هستید که تمام روش‌های آب کردن چربی را امتحان کردید؟ با وجود تلاش‌های مستمر خود همچنان از رفتن به سمت عمل جراحی می‌ترسید؟ با ما همراه باشید تا بهترین دکتر ساکشن در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم. عمل لیپوساکشن از روش‌های پرطرفدار برای از بین بردن چربی‌های ناحیه پهلو و شکم است. 

از این روش درمانی و زیبایی برای افرادی که دارای چربی اضافی در ناحیه ران، بازو، شکم و.. هستند، توصیه می‌شود. از لیپوساکشن می‌توان برای جراحی افرادی که چربی بدن بالایی ندارند و دچار افتادگی پوستی نیستند، استفاده کرد. اولین اقدام در انجام هر عمل جراحی، شناخت متخصصین مجرب در آن حوزه است. در این مقاله از ویکی درمان قصد معرفی ۱۰ تا از بهترین دکتر ساکشن در تهران را داریم.

لیپوساکشن چیست؟

لیپوساکشن چیست

لیپوساکشن یک روش جراحی است که به دو صورت انجام می‌گیرد؛ استفاده از لیزر و لیپوساکشن معمولی. این دو روش از نظر میزان افتادگی پوست پهلو و شکم بعد از عمل جراحی با یکدیگر تفاوت دارند. اگر قصد انجام لیپوساکشن با لیزر را دارید، باید نسبت به مهارت پزشک خود مطمئن باشید و جراحی را توسط بهترین دکتر ساکشن در تهران انجام دهید. در زمان بیهوشی، پزشک از لوله‌های ظریفی به نام کانولا استفاده می‌کند تا نسبت به شکستن چربی‌های زیر پوست، اقدام کند. پزشک متخصص با استفاده از پمپ مکنده، چربی‌های پهلو و شکم را خارج می‌کند. جراح در مرحله آخر نواحی برش داده شده را با استفاده از بخیه می‌بندد.

ویژگی بهترین دکتر ساکشن در تهران

در ادامه قصد آشنایی با ویژگی‌های بهترین دکتر ساکشن در تهران را داریم.

  • بررسی و معاینه بیمار از لحاظ جسمی و بررسی اهداف بیمار از جراحی
  • بهترین دکتر ساکشن در تهران کسی است که با توجه به وضعیت بیمار، بهترین روش جراحی را تعیین کند. به طوری که با کمترین عوارض جانبی همراه باشد.
  • تعیین هزینه لیپوساکشن به طور منصفانه انجام بگیرید تا از لحاظ مالی به بیمار فشار وارد نشود.
  • از تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد تا بتواند روش‌های مختلف ساکشن را به خوبی انجام دهد.
  • بهترین دکتر ساکشن در تهران باید این قابلیت را داشته باشد تا بتواند از تجهیزات و فناوری روز دنیا استفاده کند و متقاضی را به نتیجه دلخواه برساند
  • برگزاری جلسات مشاوره با بیمار و توضیح کامل در مورد نکات جراحی ساکشن
  • بهترین دکتر ساکشن در تهران را می‌توان کسی معرفی کرد که از تیم با تجربه از پرستاران، متخصصین بی‌هوشی و دستیاران خبره برخوردار باشد.

اقدامات قبل از مراجعه به بهترین دکتر ساکشن در تهراناقدامات قبل از مراجعه به بهترین دکتر ساکشن در تهران

امروزه جراحان زیادی در زمینه لیپوساکشن مشغول به کار هستند. در این میان افرادی هستند که در این زمینه تخصص کافی ندارند. بنابراین می توان گفت هر فردی که این عمل را انجام دهد صلاحیت ندارد. جراحان عمومی نیز ممکن است این عمل را انجام دهند، بنابراین توصیه می شود برای انجام لیپوساکشن به بهترین پزشک ساکشن در تهران مراجعه کنید.

اگر بخواهیم ساده بگوییم، مراجعه به پزشک با مهارت کم، احتمال بروز عوارض ناشی از لیپوساکشن را بیشتر می کند. این روش در تمام نقاط بدن بسیار حساس است و باید توسط بهترین پزشک ساکشن در تهران انجام شود.

در غیر این صورت ممکن است مشکلات جبران ناپذیری پیش بیاید. از جمله مشکلاتی که در چنین شرایطی ایجاد می شود می توان به آسیب عروق خونی، آسیب به اعصاب، بروز عفونت های شدید، عدم تقارن در اندام عمل شده، باقی ماندن اسکار اشاره کرد.

✓ برای انجام عمل جراحی، فرد باید حداقل دو هفته قبل از عمل از نوشیدن الکل و سیگار خودداری کند. زیرا این کار باعث رقیق شدن خون و افزایش احتمال خونریزی حین جراحی می شود.

✓ بیمار باید از مصرف داروهای ضد التهاب یا داروهایی مانند آسپرین یا مکمل های گیاهی خودداری کند. مصرف چنین داروهایی می تواند باعث اختلالات عروق خونی شود.

قبل از انجام عمل جراحی توسط بهترین پزشک ساکشن در تهران، فرد باید آزمایشات تجویز شده توسط جراح را برای بیمار انجام دهد و نتایج آن را در زمان جراحی به همراه داشته باشد.

✓ اگر سابقه بیماری دارید و یا از آن رنج می برید، در زمان مشاوره به پزشک خود اطلاع دهید و در این زمینه با او مشورت کنید.

✓ جراح ممکن است به بیمار توصیه کند که از GENE چند روز قبل از جراحی استفاده کند.

سوالات متداول

طبق نظریات علمی و تجربی چه کسانی برای ساکشن مناسب هستند؟

برای انجام جراحی لیپوساکشن افرادی که شاخص توده چربی آنها بیش از ۳۰ است و از سلامت جسمانی کامل برخوردار هستند و یا از بیماری خاصی رنج نمی برند می توانند لیپوساکشن را انجام دهند.

طبق نظر بهترین دکتر ساکشن در تهران آیا لیپوساکشن عوارضی دارد؟

بله، عوارضی مانند قلبی ریوی، کبودی، تورم، آسیب به بافت شکمی یا عروق خونی و عضلات، عفونت، تجمع مایع در زیر پوست، عدم تقارن خطوط، شل شدن پوست، خطرات بیهوشی، سوختگی ناشی از لیپوپلاستی و در نهایت نیاز به جراحی ترمیمی.

سخن پایانی

در این مقاله از ویکی درمان قصد معرفی بهترین دکتر ساکشن در تهران را داشتیم. اگر در این مورد سوالی ذهن شما را مشغول کرده‌است، در بخش نظرات آن را مطرح کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۰ / ۵. تعداد رای: ۰

هنوز رای ثبت نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *