بهترین دکتر بوکال فت در تهران + لیست ۱۰ تایی

۵
(۱)

از جراحی بوکال فت صورت چه میدانید؟ ما در این مقاله از ویکی درمان، علاوه بر معرفی این روش زیبایی، به معرفی بهترین دکتر بوکال فت نیز میپردازیم. پیشاپیش از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.

در حالی که برخی افراد ممکن است ساختار گرد صورت خود را زیبا و جوان بدانند، برخی دیگر ممکن است تمایل داشته باشند گونه ها و خط فک مشخص تری داشته باشند.

اگر با گروه دوم افراد بیشتر همذات پنداری می کنید، ممکن است علاقه مند باشید در مورد بوکال فت و بهترین دکتر بوکال فت، بیشتر بدانید.

بوکال فت، توده ای گرد از چربی در وسط گونه شما است که بین ماهیچه های صورت، در ناحیه توخالی زیر استخوان گونه شما قرار دارد. اندازه توده‌های بوکال فت، روی شکل صورت شما تأثیر مستقیم می گذارد و این مسئله توسط بهترین دکتر بوکال فت قابل حل است.

همه افراد دارای توده‌های بوکال فت هستند، اما با این حال عده ای از وجود آن ناراضی بوده و تمایل بیشتری نسبت به صورت استخوانی و زاویه دار دارند.

اگر بوکال فت‌های بزرگتری دارید، ممکن است احساس کنید صورتتان خیلی گرد یا پر شده است. همچنین ممکن است احساس کنید که صورتی بچه‌گانه یا اصطلاحا “بیبی فیس” دارید.

داشتن گونه های بزرگ ایرادی ندارد. اما اگر می خواهید آنها را کوچکتر کنید، بهترین دکتر بوکال فت ممکن است برداشتن بافت چربی صورت را توصیه کند. این جراحی برای کاهش پهنای صورت های گرد انجام می شود.

بوکال فت چیست؟

بوکال فت، بخشی از چربی طبیعی صورت است که در پایین گونه های شما یافت می شود. این بخشی از یک سیستم چربی است که از شقیقه های شما به زیر خط فک شما می رسد.‌

بوکال فت عمدتاً به شما در جویدن کمک می کند و مقدار آن صرف نظر از جنسیت از فردی به فرد دیگر ثابت است. این موضوع علیرغم تغییر در وزن یا اندام، در طول زندگی شما صادق است.

برداشتن بوکال فت توسط بهترین دکتر بوکال فت، نوعی جراحی پلاستیک است که به سادگی می توان آن را به عنوان “جراحی کوچک کردن گونه” در نظر گرفت که برای اغراق کردن شکل و کانتور صورت شما استفاده می شود.

این روش ممکن است در کنار سایر روش های مشابه صورت مانند عمل لیپوساکشن یا لیفت صورت انجام شود.

در طول این عمل، بوکال فت‌ها توسط بهترین دکتر بوکال فت، از گونه های شما با جراحی برداشته می شود. این روش گونه ها را نازک‌تر کرده و زوایای صورت را مشخص می کند.

بهترین دکتر بوکال فت کیست

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای بوکال فت هستند؟

اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می کند، ممکن است کاندیدای خوبی برای حذف بوکال فت توسط بهترین دکتر بوکال فت باشید:

  • شما از سلامت جسمانی خوبی برخوردار هستید
  • وزن مناسب و ایده‌آلی دارید
  • صورت گرد و توپری دارید
  • از پر بودن گونه های خود احساس رضایت ندارید.
  • . شما دچار فتق کاذب هستید (توده چربی گرد کوچک در گونه به دلیل ضعف بوکال فت).
  • . شما به دنبال جراحی زیبا‌سازی صورت توسط بهترین دکتر بوکال فت هستید.
  • . شما انتظارات واقع بینانه ای دارید.
  • سیگار نمیکشید

همچنین حذف بوکال فت در افراد زیر نیز توصیه نمیشود:

  • اگر صورت باریک یا لاغری دارید
  • آتروفی پیشرونده همی صورت (سندرم پاری-رومبرگ) دارید. این اختلال نادر باعث کوچک شدن پوست یک طرف صورت می شود.
  • اگر سن بالایی دارید حذف بوکال فت توسط بهترین دکتر بوکال فت به شما توصیه نمیشود چرا که با افزایش سن، به طور طبیعی چربی صورت خود را از دست می دهید. این روش ممکن است بر روی گردن و سایر علائم پیری صورت تاثیر بیشتری بگذارد.

بهترین دکتر بوکال فت در تهران

مزایا و معایب حذف بوکال فت چیست؟

جراحی حذف بوکال فت، مانند سایر روش‌های زیبایی فواید و معایب زیادی دارد، از جمله:

  1. گونه های مشخص تر
  2. خطوط صورت بهبود یافته است
  3. فرم صورت جوان شده
  4. بهبود ظاهر صورت
  5. افزایش اعتماد به نفس

خطرات و عوارض

حذف چربی باکال به طور کلی ایمن در نظر گرفته می شود. با این حال، مانند همه روش ها، خطر عوارض جانبی ناخواسته وجود دارد.

عوارض احتمالی عبارتند از:

  1. خون ریزی بیش از حد
  2. عفونت
  3. واکنش منفی به بیهوشی
  4. هماتوم
  5. فک قفلی
  6. سروما (تجمع مایع)
  7. آسیب غدد بزاقی
  8. آسیب عصب صورت
  9. ترومبوز ورید عمقی
  10. عوارض قلبی یا ریوی
  11. حذف بیش از حد چربی
  12. عدم تقارن صورت

این خطرات و سایر عوارض، قبل از رضایت شما به طور کامل مورد بحث قرار خواهند گرفت. این مورد دارای اهمیت زیادی است که قبل از عمل در خصوص تمامی نکات، با بهترین دکتر بوکال فت مشورت کنید.

سخن پایانی

در این مطلب از ویکی درمان، به بررسی روش زیبایی حذف چربی بوکال فت و همچنین معرفی بهترین دکتر بوکال فت نیز پرداختیم. امید است این مطلب مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

سوالات متداول

دوره نقاهت بوکال فت چه مدت است؟

بسته به میزان چربی تخلیه شده میزان دوره نقاهت طولانی تر است، اما عموما ۱ تا ۳ هفته زمان میبرد.

آیا حذف بوکال فت دردناک است؟

به دلیل استفاده از مواد بیحسی در حین عمل دردی را احساس نخواهید کرد اما ممکن است پس از عمل مقداری احساس درد داشته باشید که به مرور زمان کاهش میابد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۵ / ۵. تعداد رای: ۱

هنوز رای ثبت نشده است.

آمنه ابراهیمی

آمنه ابراهیمی هستم مترجم متون در زمینه سلامت پوست و مو و مسائل مربوط به زیبایی. حدود 5 سال در زمینه تولید محتوا به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول به فعالیت هستم. جدیدترین روش های زیبایی و درمانی که در سراسر دنیا منتشر می شود را با علاقه دنبال میکنم. آنها را ترجمه میکنم و در قالب محتواهای متنی درمیآورم و در اختیار شما عزیزان قرار میدهم. ممنون میشم محتواهای بنده را مطالعه کنید و نظرات خودتون را در قالب کامنت با من به اشتراک بزارید.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

    1. سلام, اگر به تازگی عمل بینی داشتید بهتر است چند مدت بگذرد باز هم شما با پزشک خودتون مشورت کنید اما اگر مدت زمان زیادی از عمل شما می گذرد مانعی ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *