بهترین جراح اسلیو معده اصفهان (۱۴۰۲) – لیست ۱۰ تایی ❤️

۱.۸
(۵)

در این مقاله از ویکی درمان قصد داریم شما را با بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان آشنا کنیم. عارضه چاقی مشکلات و دردسرهای زیادی در پی دارد. دیابت، فشار خون، پا درد و زانو درد، بالا رفتن احتمال سکته، مشکلات تنفسی و کاهش توان حرکتی و چابکی، از جمله مواردی هستند که افراد چاق با آن درگیر هستند. روش‌های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد که سریع‌ترین و موثرترین آنها عمل اسلیو معده است.

بهترین راه برای افرادی که میخواهند در زمان کوتاه، مقدار زیادی از وزن خود را کم کنند مراجعه به یک دکتر اسلیو معده با تجربه است. عمل جراحی بدون عارضه نیست و در صورت صلاحدید بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان می‌توانید اقدام به عمل کنید. بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان با توجه به میزان توده بدنی هر فرد و شرایط جسمانی او بهترین گزینه را به او پیشنهاد می‌دهد.

 

عمل اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده چیست و مناسب چه کسانی است؟

کسانی که شاخص وزنی بالاتر از ۳۵ دارند و با رژیم و ورزش نتوانسته اند وزن خود را کم کنند، کاندیدای مناسب جراحی اسلیو معده هستند. این جراحی به این شکل است که بخش بزرگی از معده را از بدن خارج می‌کنند و با این کار حجم معده کوچک می‌شود و فرد در هر وعده حجم کمتری غذا میخورد و در نتیجه کالری کمتری دریافت می‌کند.

کار دیگری که بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان در این جراحی انجام می‌دهند قطع ترشح هورمون گرلین است. این هورمون در گرسنگی نقش دارد. در این نوع جراحی قسمتی از معده را خارج می‌کنند که این هورمون را ترشح می‌کند. جراحی اسلیو معده تحت بیهوشی انجام میشود و برای آن از لاپاراسکوپی استفاده می‌کنند. نقش بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان در این عمل و نتیجه آن بسیار پررنگ و مهم می‌باشد.

ویژگی بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان

بهترین جراح عمل اسلیو معده در اصفهان

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید قبل از عمل جراحی در نظر بگیرید انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان است. یکی از پارامترهای که نشان میدهد یک جراح خوب است تعداد جراحی‌هایی که انجام داده است زیرا در این موضوع نشان دهنده تجربه بالا پزشک است. البته باید به به این نکته توجه کنید که بیماران پزشک از عمل رضایت داشته باشند و جراحی موفقیت آمیز بوده باشد.

برای انتخاب بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان یکی دیگر از مسائلی که باید به آن توجه کنیم اخلاق پزشکی است؛ اینکه پزشک بتواند با بیمار خود خود رابطه خوبی برقرار کند و همچنین قابل اعتماد و امانت‌دار باشد و در حفظ مسائل شخصی فرد کوشا باشد. یک جراح خوب باید صبور باشد و روحیه خوبی داشته باشد تا بتواند با افرادی که به دلیل بیماری روحیه خوبی ندارند کمک کند.

همچنین بهتربن جراح اسلیو معده در اصفهان علاوه بر علم و دانشی که در تخصص خود دارد باید از مواد و دستگاههای به روز و پیشرفته استفاده کند تا بهترین نتیجه را بگیرد.

لیست ۱۰ تایی بهترین دکتر اسلیو معده در اصفهان

جستجو و پیدا کردن بهترین دکتر اسلیو معده در اصفهان کار سختی خواهد بود. ما در این قسمت لیستی از بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان را برای شما قرار داده ایم که بتوانید به راحتی با آنها تماس بگیرید و برای رزرو وقت مشاوره نوبت بگیرید، نمونه کارهایشان را ببینید، مقایسه کنید و بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان را انتخاب کنید.

دکتر علیرضا ایزدی – بهترین جراح اسلیو در اصفهان و لاپاراسکوپی پیشرفته

۰۳۱۳۲۲۰۳۰۳۹

دکتر فرهاد قربانی– جراح اسلیو معده جراح عمومی و لاپاراسکوپی

۰۹۲۰۵۳۷۰۷۹۵

دکتر هرندی زاده – متخصص جراحی چاقی و جراح اسلیو معده

۰۹۱۳۸۷۳۶۳۸۶

برای درج آگهی در لیست فوق با ما تماس بگیرید.

هزینه عمل اسلیو معده در اصفهان

عوامل متعددی در تعیین هزینه اسلیو معده نقش دارد. یکی از عوامل تاثیر گذار، بیمارستانی است که فرد در آن جراحی میشود که با توجه به دولتی و یا خصوصی بودن آن هزینه جراحی متفاوت است. مورد دیگر بستگی به تخصص و مهارت پزشک مورد نظر دارد، هر جراحی با توجه به تخصص و تجربه خود هزینه متفاوتی برای جراحی تعیین میکند.

عمل‌های جراحی لاغری جزو عمل‌های زیبایی محسوب می‌شوند، بنابراین بیمه هزینه آن را پرداخت نمیکند. اما در صورتی که سلامتی فرد بخاطر چاقی در معرض خطر قرار گرفته باشد، در صورت تایید پزشکان بیمه تامین اجتماعی، بیمه هزینه جراحی را متقبل می‌شود.

مراقبت‌های بعد از عمل جراحی اسلیو

توجه داشته باشید که اینطور نیست که بعد از عمل جراحی در صورت رعایت نکردن، معده می‌تواند بزرگ شود و احتمال چاقی وجود دارد. بنابراین بعد از عمل باید رژیم غذایی خود را رعایت کنید و تحرک و ورزش کافی داشته باشید.

بعد از عمل جراحی، معده باید کم کم برای پذیرش غذا آماده شود به همین ترتیب باید با مایعت شروع کنید و سپس غداهای میکس شده اضافه کنید و مرحله به مرحله غذاهای دیگر را اضافه کنید. بدن شما به علت اینکه در مدت کوتاهی وزن زیادی از دست میدهد، ممکن است دچار کمبود مواد معدنی و ویتامین شوید به همین دلیل خوردن مکمل و ویتامین بعد از عمل ضروری است.

کلام آخر

توصیه می‌شود وزن خود را با ورزش و تغذیه مناسب کاهش دهید و مطمئن شوید که اضافه وزن شما ناشی از عواملی مانند مصرف قرص‌های ضد افسرگی و از این دست نباشد. چاقی میتواند به علت کم کاری تیروئید باشد و یا از نظر ذهنی فرد دچار پرخوری عصبی باشد. در صورتی که هیچ کدام از این عوامل در شما وجود نداشت و سلامتی شما در معرض خطر بود می‌توانید جراحی اسلیو معده را انجام دهید. امیدواریم این مقاله از بهترین جراح اسلیو معده در اصفهان برای شما مفید واقع شده باشد.

سوالات متداول

هزینه اسلیو معده در سال ۱۴۰۲ چقدر است؟

هزینه اسلیو معده به عوامل مختلفی از جمله بیمارستان و مهارت متخصص مورد نظر بستگی دارد.

کدام پزشک عمل اسلیو را با بیمه انجام میدهد؟

عمل اسلیو معده جزو عمل های زیبایی محسوب می شود و مشمول بیمه نمی شود ولی در صورتی که سلامتی فرد در خطر باشد بیمه با تایید پزشکان مورد خود، هزینه عمل را پرداخت می کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

میانگین رای ۱.۸ / ۵. تعداد رای: ۵

هنوز رای ثبت نشده است.

سمیرا حسن آبادی

من متخصص سئو و بهینه سازی سایت هستم. جزو نفرات اول تیم ویکی درمان بوده ام و خوشحالم که توانسته ایم محتوای به روزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همیشه برای بالا بردن کیفیت محتواها و خدمات ویکی درمان در تلاش خواهیم بود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *